abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:17 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70388373
TheFrankey, wat lekker snel dat jullie al terecht kunnen. Hopelijk heeft hij er baat bij...
Make love, not war ☮
pi_70389737
Ik hoop het ook. Ondanks dat hij pas 6 dagen oud is vind ik dat hij vee te hard huilt en te intens. Ik vond at ik daar direct wat mee moest doen.

Gewoon zoeken naar een oplossing....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 11:22:43 ]
pi_70389818
ik ben ook aan het beleln geslagen voor een afspraak. Ik word moedeloos van dat gehuil. Als ze niet slaapt huilt ze. Ze overstrekt zich en heeft nog steeds kramp en dan isset gillen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70389912
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
ik ben ook aan het beleln geslagen voor een afspraak. Ik word moedeloos van dat gehuil. Als ze niet slaapt huilt ze. Ze overstrekt zich en heeft nog steeds kramp en dan isset gillen..
Exact waar wij ook mee zitten.

Het is of eten of slapen en veel huilen. Beetje rustig om zich heen koekeloeren is er niet bij. Hij is ook erg driftig en onrustig.
pi_70390686
Wat sneu voor die kleintjes he? Hartverscheurend, hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen.
pi_70390736
De volgende klachten komen in aanmerking voor behandeling bij baby's:

darmkrampjes of kolieken en acute buikpijn -------> aanwezig
buitensporig huilen bij pasgeborenen ---------> aanwezig
buitensporig braken bij pasgeborenen ------> gelukkig niet, heel soms spugen
plagiocephalie (asymmetrisch vastzitten van schedelnaad, kroonnaad of lambdanaad) of scheefhoofd ------> niet dat ik weet
voorkeurshouding of dwangstand van het hoofd -------> ze neigt naar de rechterkant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70390979
Nou, we hebben exact dezelfde problemen Vicky! Jesse slaapt echter snachts wel redelijk. gister van 12 (einde huilen) tot 3 (eten) en van half 4 tot 7
pi_70391058
lijkt wel of jouw kind mijn kind is Frankey. Tess slaapt 's nachts ook redelijk.
Overdag bina niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70392231
idd, ik hoop dat de osteopaath ons beiden kan helpen om deze problemen uit de wereld te helpen. Op deze manier val je toch een beetje van de roze wolk af nietwaar
pi_70392514
Kan om 16.45 terecht vandaag!!

Bij amber heb ik al geleerd dat roze wolken niet bestaan, het zijn roze momenten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70393945
Vicky wat kan je snel terech!!! Succes straks en ik hoop zo voor jullie dat het helpen gaat natuurlijk!
pi_70394050
Hij hoorde Tess huilen. Heeft zelfs een afspraak met een andere patient verplaatst naar ander tijdstip.
Moet wel naar voorburg. Zit er hier om de hoek ook een maar die is niet bereikbaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:38:01 #112
114177 Diaan73
pi_70394458
Zo Vicky, dat is lekker snel. heel veel succes vanmiddag!!
Make love, not war ☮
pi_70394460
Oke nou ik ben erg benieuwd of het werkt!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 juni 2009 @ 14:02:38 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70395408
dat is fijn vicky dat je zo snel terecht kan!! The frankey, jij ook sterkte!

mijn zoon, die me normaal laat uitslapen tot 8 uur, vond het vanmorgen nodig om me om kwart voor zes wakker te maken ik kan wel extra lang genieten vandaag Jr. is om de haverklap wakker, wil alleen maar spelen, niet slapen, en wel af en toe eten of drinken

tast toe allemaal!!!

hij is zelf gebakken/gemaakt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:06:25 #115
114177 Diaan73
pi_70395542
DJMO van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
Make love, not war ☮
pi_70395651
DJMO gefeliciteerd! Enne, ziet er lekker uit, jummie...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70396835
Vicky fijn dat je zo snel terecht kan!

DJMO gefeliciteerd!
pi_70397540
Lief had ook al toen ze in het ziekenhuis lag gehoord (van kennissen uit Nederland) dat vooral bij baby's die met vacuum gehaald zijn, en waarvan het schedeltje dus toch een tikje vervormd is geraakt, osteopathie wordt aangeraden in sommige verloskundigenpraktijken.
Maar Vlaanderen en alternatieve geneeswijzen is nog niet echt een heel erg goede combinatie, dus ze willen er daar nog niet echt aan. Maar ze had het wel in haar geheugen opgeslagen.

Ennieweej, willen de osteo-gangers hier misschien laten weten of het geholpen heeft? Want zeker nu frummel ook zo veel huilt en "lastig" is, is het misschien een idee haar hier nog eens op te wijzen, en dus ben ik wel benieuwd of je al op korte termijn baat kunt hebben. (Dat zou tenslotte een extra reden zijn om het te proberen)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70397906
Wij zijn maar twee keer geweest, echt een goed resultaat. Maar iemand anders die ik ken van de gym was ook geweest en had geen resultaat.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70398017
Ik heb ook geweldige ervaringen met de osteopaat (niet die hier in voorburg die was allejezus duur)
En na 3 behandelingen waren alle pijntjes weg
pi_70398369
DJMO, Gefeliciteerd!

Vicky, wat fijn dat je zo snel terecht kan! Ik hoop dat het Tess gaat helpen en dat ze lekkerder in haar velletje gaat zitten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70398427
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef MamsX het volgende:
Ik heb ook geweldige ervaringen met de osteopaat (niet die hier in voorburg die was allejezus duur)
En na 3 behandelingen waren alle pijntjes weg
die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:32:39 #123
114177 Diaan73
pi_70398482
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.
Als het werkt, is het zeker ook dubbel en dwars het geld waard toch??
Make love, not war ☮
pi_70398534
Absioluut! Al was het ¤ 100 geweest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:35:42 #125
114177 Diaan73
pi_70398601
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Vicky het volgende:
Absioluut! Al was het ¤ 100 geweest...
Precies... heel veel succes straks en ben erg benieuwd!!
Make love, not war ☮
pi_70403730
we zijn weer thuis.
osteopaat heeft Tess meteen behandeld. Hij moest wel een pink in haar mondje doen omdat ie o.a. van uit de mond werk. Een volwassenen heeft 4 schedelbases, een baby heeft er 13. Ws is er, vanwege de snelle bevalling is er ws. iets niet goed geschoten in een van de 4 schedelbases onderin d'r nek, heeft met spildraai ofzo te maken.
Tijdens de hele behandeling heeft ze liggen slapen. Je zag dr ontspannen. De osteo voelde wel dat haar darmen aan 1 kant wat opgezetter waren, ws. toch de voeding. Moet nu ook iet toevoeging aan haar flesje, uhh ortiflor heet het.
Maandag nog een behandeling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70403979
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
we zijn weer thuis.
osteopaat heeft Tess meteen behandeld. Hij moest wel een pink in haar mondje doen omdat ie o.a. van uit de mond werk. Een volwassenen heeft 4 schedelbases, een baby heeft er 13. Ws is er, vanwege de snelle bevalling is er ws. iets niet goed geschoten in een van de 4 schedelbases onderin d'r nek, heeft met spildraai ofzo te maken.
Tijdens de hele behandeling heeft ze liggen slapen. Je zag dr ontspannen. De osteo voelde wel dat haar darmen aan 1 kant wat opgezetter waren, ws. toch de voeding. Moet nu ook iet toevoeging aan haar flesje, uhh ortiflor heet het.
Maandag nog een behandeling.
aha, en heb je het idee dat het al helpt? Heeft hij ook nog het eea rechtgezet of dat niet?
pi_70404288
hij is aan het bewegen geweest met d'r.
Ze ligt nog steeds te slapen....
Moeten d'r iig veel in de foetushouding leggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70405349
oke dus dat lijkt wel goed te gaan nietwaar. wij gaan maandag
pi_70405647
Klinkt goed Vicky!
pi_70405709
Fijn Vicky, hopelijk is alles snel echt verholpen
pi_70406009
Ze huilt nog niet minder maar dat is ook wel heel snel. Ben benieuwd wanneer we echt iets merken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:32:53 #133
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70406956
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
Ze huilt nog niet minder maar dat is ook wel heel snel. Ben benieuwd wanneer we echt iets merken
Orthiflor ken ik wel, dat heb ik zelf gebruikt bij een anti-candida dieet. Van het merk Orthica ook?

Nou ik heb toch het CB gebeld... en zo stom was dat blijkbaar niet... wat ik niet wist is dat 5 x 135 cc overdag moet. Ik telde s'nachts mee en ik gaf Joep gewoon s'nachts een volledig voeding. Die mevrouw dat we eens moeten proberen om over 7-11-15-7 4 x 120 cc te geven en dan om 11 voor het slapen 135 cc en dan als ie s'nachts wat wil, dan een halve voeding. Heel logisch eigenlijk, maar ik dacht... 5 voedingen, is ongeveer om de 5 uur eten. Dus zat ik vannacht om 01.00, want hij had om 20.00 gegeten en vanmorgen om 05.30...
Niet mieten! Door gieten!
pi_70407101
Trek je het nog wel Vicky?
pi_70407395
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef TheFrankey het volgende:
Trek je het nog wel Vicky?
jwel maar soms weet ik gewoon even niet wat ik moet doen om Tess te troosten. Vanmorgrn had ik ff gehad. Huilene Tess, zeurende Amber, kom me kont niet keren of het was huilen, zeuren, piepen, dreinen.
Tis gelukkig weekend en is M thuis. Dinsdag sta ik er alleen voor, krijg 's middags wel vriendin op visite.

Had gehoopt dt Tess een "makkelijk" kindje zou zijn. Hebben met Amber al zoveel zorgen gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70407555
Sterkte Vicky en Frankey.

Gefeliciteerd DJMO.

Hoe lang slaapt/ sliep jullie baby met rond de 5 maanden overdag en s'nachts. Bij ons is het s'nachts zo'n acht a negen uur. Overdag verschilt het. Op het kinderdagverblijf is het 3 a maximaal 4 uur. Thuis heb ik het idee dat het soms toch nog wat meer is, maar ook niet altijd. Laatst had ik gelezen, dat een kind van 4 maanden zo'n 16 uur per dag zou moeten slapen. Dat is natuurlijk wel gemiddeld. S'avonds tussen de twee laatste voedingen half acht/ acht uur en tien uur/ half elf slaapt hij haast nooit. S'nachts slaapt die dan wel vrij goed. Soms wordt die s'nachts wakker en vraagt om de speen. Grappig: overdag neemt hij dan gewoon zijn duim maar s'nachts niet altijd.

Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met groente/fruithap. Hebben jullie eerst geprakte/ gepureerd gedaan en later pas stukken fruit? Met welke leeftijd was dat dan of hangt dat af van het soort fruit?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:02:39 #137
105850 Fuente
mamamuts
pi_70407794
Vicky, dat is precies hoe het met Merel ook was. Ortiflor is bijna hetzelfde als ABC dophilus. Merel had ook gezwollen darmpjes en wat scheefheid in haar nek, onderaan haar schedel.
Bij Merel was het zo dat ze de dag na de behandeling echt nog veel meer gehuild heeft dan normaal, ik dacht echt dat het dus niets geholpen had.
De dag erna was het al stukken minder. Het kan dus zijn dat het eerst slechter wordt en dan beter, niet schrikken daarvan!
Hopelijk heeft het bij Tess net zoveel nut als het bij Merel heeft gehad!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:04:42 #138
105850 Fuente
mamamuts
pi_70407839
Tinuviel, Merel sliep met 5 maanden zo'n 12 uur op een nacht (maar dan wel met een voeding nog 's nachts). OVerdag op het kdv sliep ze ongeveer 2 uurtjes, en thuis overdag sliep ze al gauw een uur of 5 (inhalen denk ik).
Ze is nu 6,5 maand en slaapt 's nachts 12 uur aan 1 stuk door, en overdag op het kdv zo'n 2 a 3 uur, thuis overdag ongeveer 4 uur.

Het advies is om met 6 maanden te beginnen met groente en fruit.
Ik kook de groenten en pureer ze, fruit heeft Merel nog niet gehad, maar dat zou ik bij zacht fruit gewoon prakken denk ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70407902
Mijn baby van rond de 5 maanden slaapt 's nachts ongeveer 12 uur en overdag dan nog een uurtje of 3 in totaal. Soms meer, soms iets minder, maar meestal lijkt het hier wel op. Ik vind 3 tot 4 uur op het kdv eigenlijk niet weinig hoor! Hier hebben we geen laatste voeding rond 11 uur, ergens tussen 7 en 9 gaat L. naar bed en dan slapen we meestal tot een uurtje of 8 (soms iets korter maar dan volgt er vrij snel een ochtendslaapje, soms langer tot een uur of 10). Niet bepaald een ritme dus als ik het zo teruglees maar het werkt hier goed, onze dag ziet er ook niet altijd hetzelfde uit.
's Nachts wordt L. meestal nog wel een keer wakker voor een voeding (en dat vind ik prima).
pi_70407922
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.

Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
Jair had ook veel last van windjes en krampen. De draagdoek hielp inderdaad goed. Wat verder goed hielp was een warm kruikje op de buik. En je hebt ook wat middeltjes die helpen de lucht in de buik/darm grotere blazen te maken. Dan komen er wel meer boertjes/windjes maar wordt het beter met de krampen. Hoop dat sommige van de tips helpen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:11:05 #141
105850 Fuente
mamamuts
pi_70408019
Een draagdoek is inderdaad heel fijn bij lucht en krampen! Merel heeft vaak een heel bol buikje omdat ze echt veel lucht in haar buik kan hebben. Ik knoop haar dan vast met d'r knietjes heel hoog, na een half uurtje lopen 'ontlucht' ze helemaal (alsof je op een vuilnisbelt loopt )
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:12:50 #142
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70408069
Gefeliciteerd, DJMO.

Hier kreeg ik een brief van dat bevolkingsonderzoek binnen... Uitstrijkjes enzo...
Een van de vragen: wanneer was de laatste menstruatie? Euhmm, 3 april 2008...
Zo lang geleden alweer, héérlijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:26:14 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70408427
O ja, GWS, ik moet ook (voor de 1e keer) voor een uitstrijkje, ja, net als DJMO (Gefeliciteerd! ) laatst 30 geworden!

Vandaag met Maarten heerlijk op een terrasje in Enkhuizen gezeten met een vriendin. Een oud collega van ons ging trouwen en we gingen even kijken! Maarten heeft dus gewoon heerlijk 1 1/2 uur in de wagen liggen slapen. Om 4 uur (op terras) een kleiner flesje gegeven als normaal (120/4) met de hoop dat hij wat beter zou eten met het avondeten. Niet dus... en toen had hij om 7 uur flink honger...
En het is zo warm... hij ligt nu te slapen zonder slaapzakje gewoon in zijn rompertje!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:07:16 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70409763
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte Vicky en Frankey.

Gefeliciteerd DJMO.

Hoe lang slaapt/ sliep jullie baby met rond de 5 maanden overdag en s'nachts. Bij ons is het s'nachts zo'n acht a negen uur. Overdag verschilt het. Op het kinderdagverblijf is het 3 a maximaal 4 uur. Thuis heb ik het idee dat het soms toch nog wat meer is, maar ook niet altijd. Laatst had ik gelezen, dat een kind van 4 maanden zo'n 16 uur per dag zou moeten slapen. Dat is natuurlijk wel gemiddeld. S'avonds tussen de twee laatste voedingen half acht/ acht uur en tien uur/ half elf slaapt hij haast nooit. S'nachts slaapt die dan wel vrij goed. Soms wordt die s'nachts wakker en vraagt om de speen. Grappig: overdag neemt hij dan gewoon zijn duim maar s'nachts niet altijd.

Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met groente/fruithap. Hebben jullie eerst geprakte/ gepureerd gedaan en later pas stukken fruit? Met welke leeftijd was dat dan of hangt dat af van het soort fruit?
Tinuviel, denk je dat Jair te weinig slaapt, of beter gezegd heb je het gevoel dat hij te weinig slaapt of is hij vervelend als hij wakker is? Zo niet dan slaapt Jair genoeg
Ruben slaapt soms 11 uur op een nacht en soms 8 á 9 uur, hij is dan meestal 's avondsaan het rommelen of is gewoon gezellig wakker tot wat later op de avond. (zoals nu) Hoe lang hij overdag precies slaapt weet ik eigenlijk niet want ik hou het niet bij Op het kdv slaapt hij wel beduidend minder dan thuis, hij doet dan meer hazeslaapjes. Vandaag had hij eindelijk twee keer langer dan een uur geslapen en een keer bijna een uur maar dat was omdat we hem op kwamen halen.

Het algemene advies is pas met 6 maanden met bijvoeding te beginnen. Ik heb bij Emma en zal bij Ruben beginnen met stukjes(of hele) groente en daana met stukjes (of heel)fruit, kijk maar in dit topic

Ruben is mobiel! Hij beweegt zich in een rondje al liggend op zijn rug, hij gooit steedszijn billen omhoog en draait zo rond. Hij doet ookecht zijn best om iets te pakken dat net buiten zijn bereik ligt.
De zalf ,(Dermel, ik weet niet meer wie het vroeg) werkt erg goed, Ruben zijn huid is veel,veel beter dan het was, alleen zijn knieholtes en zijn nek zijn bij warm weer nog wat rood maar iig niet meer open.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 00:49:09 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70414608
bedankt iedereen!

ik ben te afgedraaid om op iedereen te reageren, maar twee dingen: vicky ik hoop dat je snel resultaat boekt!! en ik las iets over een uitstrijkje na je 30e?? hell dat is toch niet verplicht he?? de laatste keer dat ik een uitstrijkje moest laten maken, deed het verdomd zeer namelijk, en ik zit niet op een herhaling te wachten als het niet noodzakelijk is

ik lees morgen de rest wel bij, of zondag want ik moet morgen ook naar de verjaardag van oma toe
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70414763
Mag ik je aanraden wel te gaan DJMO? Mijn moeder dacht op dr 35ste ook..nee...geen zin. Uiteindelijk toch maar wel gegaan en had beginnende baarmoederhalskanker, die gelukkig snel en goed weg te opereren was. Niet om je bang te maken ofzo hoor, maar als ze weer 5 jaar had gewacht op de volgende oproep was het dus echt een heel ander verhaal geweest...
Lotte!
Noah!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 00:58:19 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70414871
ik weet nog niet wat ik verkies linda .. ik heb mijn vader zien 'aftakelen' na bestralingen, en dat is uiteindelijk zijn dood geworden. ik ben altijd van het principe uitgegaan dat als het mijn tijd is, ik toch wel ga. of dat nou aan k. is, of door een auto-ongeluk, of gewoon vredig in mijn slaap .. ik ben denk ik banger voor bestralingen en opereren, dan voor de ziekte zelf.. raar he?

pi_70417499
Mijn slimme klimmonstertje krijgt het voor elkaar om via de luierdoekjesdoos bijna op de tafel te klimmen
Ook wil hij op Sander zijn stoel klimmen, en van de week stond hij ook nog op de houten auto van Sander
Eng kind

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2009 08:02:21 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 08:28:57 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417606
hehe LL je kunt hem ook niet eeuwig baby houden he maar succes met je klimgeitje

ik denk dat, hoewel jan gisteren gewoon om half negen naar bed ging na zijn laatste fles, het toch wat te druk was voor hem, of het moet de beklammende warmte zijn geweest, hij was vannacht aan het dromen met zachte korte snikjes en vanmrogen was ook weer vroeg wakker, maar toen zijn speen gegeven, en toen werd hij pas om acht uur wakker.

hij wil btw zelf zijn fles vasthouden, maar dat lukt nog niet best, hij kan hem dan niet in zijn mond stoppen om te drinken. met een tuitbeter lukt het hem wel redelijk en hij krijgt er dan ook nog drinken uit dus tegenwoordig heb ik altijd een beker drinken bij me voor hem als we ergens heen gaan.

pi_70417633
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef DJMO het volgende:
ik weet nog niet wat ik verkies linda .. ik heb mijn vader zien 'aftakelen' na bestralingen, en dat is uiteindelijk zijn dood geworden. ik ben altijd van het principe uitgegaan dat als het mijn tijd is, ik toch wel ga. of dat nou aan k. is, of door een auto-ongeluk, of gewoon vredig in mijn slaap .. ik ben denk ik banger voor bestralingen en opereren, dan voor de ziekte zelf.. raar he?
Maar als je door te gaan, de ziekte eerder ontdekt, en je toch laat behandelen, hebben je kinderen wellicht hun moeder langer bij zich... En nee, dit is geen sneer, dit is een overdenking. Maar dat weet je wel he?
♥mama van het liefste jongetje♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 08:43:57 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417692
weet ik wel floortje en ik denk er ook echt nog wel over na hoor maar nu niet; ik ben schor, heb keelpijn en dat terwijl ik niets bijzonders heb gedaan gisteren. hooguit dat we tot 1 uur vannacht buiten hebben gezeten. ik heb iig een geweldige dag gehad en nu moet ik boodschappen doen. vanmiddag ook weer weg...

zaterdag 27 juni 2009 @ 08:53:08 #152
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70417752
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:43 schreef DJMO het volgende:
weet ik wel floortje en ik denk er ook echt nog wel over na hoor maar nu niet; ik ben schor, heb keelpijn en dat terwijl ik niets bijzonders heb gedaan gisteren. hooguit dat we tot 1 uur vannacht buiten hebben gezeten. ik heb iig een geweldige dag gehad en nu moet ik boodschappen doen. vanmiddag ook weer weg...
Nog van harte gefeliciteerd! Het was heerlijk weer om buiten te zitten inderdaad! Leuk feestje gehad dus?

Hoe gaat het nu met Tess?

Joep doet het wel beter op deze voeding! tenminste, nog geen krampjes! (voelde me gisteren echt een domme mama)
pi_70417793
Ok, .

Mijn jochie is echt een vreetzak, net zn vader !
Nu zit 'ie lekker op een broodkorstje te sabbelen
♥mama van het liefste jongetje♥
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:11:33 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70417869
Wat floortje zegt DJMO, zo'n uitstrijkje is er echt niet voor niets hoor... en dan ben je over het algemeen er snel bij enzo!

Hier heeft Maarten (ondanks de "vroege" avondfles) toch uitgeslapen tot half 9! Raar wakker worden hoor, zo... Hij was wel verdrietig en had honger, maar nu na de pap is dat ook weer opgelost!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:11:55 #155
114177 Diaan73
pi_70417871
Vicky, ik hoop voor je dat het wat beter gaat met Tess...

DJMO, als het 1e uitstrijkje pijnlijk was, wil dat niet zeggen dat het nu ook zo is. Ik heb er 2 gehad en beiden hebben geen pijn gedaan... dit is iets waar ik nooit over zou twijfelen en gewoon ga.

Seilram, fijn dat het nu beter is gegaan!! En je bent niet dom hoor....:N

Floortje, lief op een broodkorstje knabbelen. Lennon mag ook eind juli beginnen met broodkorstjes.

Lennon heeft vandaag tot 6:40 uur geslapen Hopelijk blijft dat nu zo of later mag natuurlijk ook

@Tinuviel, Lennon is nu ook 5 maanden geweest. Hij gaat meestal rond kwart voor 8 naar bed 's avonds en dan tot normale situatiekwart voor 7, dat is zo'n 11 uur. Thuis slaapt hij overdag zo'n 6,5 denk ik. Meestal een uur voor de voeding wakker en een half uur tot een uur na de voeding gaat hij weer naar bed. Bij het kdv slaapt hij meestal iets minder maar ook wel 3 a 4 uur per dag, hij gaat ook naar mijn ouders en daar slaapt hij ook wel denk ik 6 uur. Over 24 uur genomen, slaapt hij dus zo'n 17 uur.

[ Bericht 15% gewijzigd door Diaan73 op 27-06-2009 09:18:58 ]
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 09:14:51 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417889
de boodschappen gaan voorlopig niet door .. auto van schoonpaps wil niet starten dus nu maar puinruimen .. en een set kleertjes uitzoeken voor jan. het is hier raar broeierig weer, ik heb géén idee wat ik hem moet aantrekken. ik denk wat luchtigs, zonder jas, en een lange broek + shirt met lange mouwen en een jas meenemen. en een slaapzakje + zijn slaapknuffel voor op die verjaardadg van oma, ik hoop dat ze een logeerbedje hebben, anders moet ik hem maar op een groot bed met kussens aan weerszijden neerleggen...

lekker is dat he floortje, een gezonde hollandse knul die gewoon lekker alles eet??

seilram, je bent heus niet dom; je wist alleen niet beter en nu wel. iedere moeder moet groeien in haar nieuwe rol fijn dat het beter gaat met joep!

vicky gaat het nu een beetje met tess? of heb je het idee dat het (nog) niets uitgehaald heeft?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 09:18:16 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417915
mjah ik kreeg dat uitstrijkje in mijn zwangerschap diaan, misschien dat het toen gevoeliger was ofzo want volgens mijn gyn had het geen pijn mogen doen. maar wanneer krijg je zo'n oproep dan?? fijn dat lennen en maarten goed hebben (uit)geslapen!

zaterdag 27 juni 2009 @ 09:21:24 #158
114177 Diaan73
pi_70417949
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:18 schreef DJMO het volgende:
mjah ik kreeg dat uitstrijkje in mijn zwangerschap diaan, misschien dat het toen gevoeliger was ofzo want volgens mijn gyn had het geen pijn mogen doen. maar wanneer krijg je zo'n oproep dan?? fijn dat lennen en maarten goed hebben (uit)geslapen!
Je krijgt zo'n oproep vanzelf via de huisarts. Mag ook pas minimaal 6 maanden nadat je bevallen bent, volgens mij. Komt vanzelf dus... ik kreeg hem toen ik net zwanger was van Lennon, dus binnenkort krijg ik wel weer een oproep denk ik. Ik bedenk me nu, ik mocht helemaal geen uitstrijkje toen ik zwanger was....

Balen van de auto zeg...
Make love, not war ☮
pi_70418066
Hebben nog niet het idee dat het iets verschil maakt.

Tess zit onder de kleine pukkeltjes in d'r gezicht. Kan dat van de warmte zijn of heeft dat een andere oorzaak?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70418085
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef fIoortje het volgende:
Ok, .

Mijn jochie is echt een vreetzak, net zn vader !
Nu zit 'ie lekker op een broodkorstje te sabbelen
Hollandse glorie.

hier nog zo 1..

stukje courgette gaat er met liefde in..net als paprika. de 2 dingen waar ik niet van hou.

en als je met meloen zwaait spartelt ze net zo lang (vis op t droge) tot ze een stuk krijgt

Ze weigert trouwens niets, ja rijstebloempap, logisch
En die scheten gatverdamme wat een lucht Ben ook erg benieuwd hoeveel ze weegt nu.. moet over een weekje voor de 6 maandencontrole.
pi_70418103
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
Hebben nog niet het idee dat het iets verschil maakt.

Tess zit onder de kleine pukkeltjes in d'r gezicht. Kan dat van de warmte zijn of heeft dat een andere oorzaak?
de eerste weken kunnen er sowieso heel veel pukkeltjes of vlekjes, droge plekjes etc ontstaan hoor.

beetje babyacne
pi_70418201
Hebben jullie baby's überhaupt wel eens een jasje aan? Het is echt al weken geleden dat de mijne een jasje aan heeft gehad, tijdens een tuinfeestje. Maar verder: nooit. In de kinderwagenbak ligt hij onder zo'n dekje, eventueel doe ik nog een dekentje over maar meestal komt hij er dan warmer uit dan de bedoeling is. In de draagdoek hoeft hij echt geen jas aan, ook in de winter niet. In de maxicosi is een jas al helemaal een slecht plan want dat is al zo'n zweetunit. Kortom: we hébben niet eens een zomerjasje.

Leuk, kindjes die zo goed eten Ik hoop dat L. dat ook gaat doen, nog een maandje wachten! Morgen is hij alweer vijf maanden.
pi_70418291
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:51 schreef Jore het volgende:
Hebben jullie baby's überhaupt wel eens een jasje aan? Het is echt al weken geleden dat de mijne een jasje aan heeft gehad, tijdens een tuinfeestje. Maar verder: nooit. In de kinderwagenbak ligt hij onder zo'n dekje, eventueel doe ik nog een dekentje over maar meestal komt hij er dan warmer uit dan de bedoeling is. In de draagdoek hoeft hij echt geen jas aan, ook in de winter niet. In de maxicosi is een jas al helemaal een slecht plan want dat is al zo'n zweetunit. Kortom: we hébben niet eens een zomerjasje.

Leuk, kindjes die zo goed eten Ik hoop dat L. dat ook gaat doen, nog een maandje wachten! Morgen is hij alweer vijf maanden.
Elin zit altijd in de draagdoek..dus ook geen jas aan. ze heeft er wel 1, een gebreide witte (katoen) mocht het erg winderig zijn
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:05:46 #164
108648 cattie
lieve moeder
pi_70418325
Fee heeft de laatste weken alleen een dun jasje aan in de draagdoek, aangezien ze graag met een armpje buitenboord hangt en het 's ochtends vroeg nog wel fris was.

Fee heeft de afgelopen nachten van 11 tot 5 en daarna tot 8 uur geslapen!
pi_70418342
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:05 schreef cattie het volgende:
Fee heeft de laatste weken alleen een dun jasje aan in de draagdoek, aangezien ze graag met een armpje buitenboord hangt en het 's ochtends vroeg nog wel fris was.

Fee heeft de afgelopen nachten van 11 tot 5 en daarna tot 8 uur geslapen!
Jeuj dus ik moet Elin dus gewoon ergens anders neerleggen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:08:32 #166
108648 cattie
lieve moeder
pi_70418349
Ik had nooit gedacht dat het echt zou werken, maar bij Fee werkt het! Blijkbaar werd ze ook wakker door ons. Of rook ze mij en dacht hmmm, mama!
pi_70418420
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:08 schreef cattie het volgende:
Ik had nooit gedacht dat het echt zou werken, maar bij Fee werkt het! Blijkbaar werd ze ook wakker door ons. Of rook ze mij en dacht hmmm, mama!
Ik merkte dat Lieuwe wakker werd van ons als wij naar bed gingen, dat is ook de reden dat we hem op zijn eigen kamertje hebben gelegd. Ik vind het zelf na drie nachten nog steeds helemaal niks maar ik vind het wel belangrijk (voor hem!) dat hij zo goed mogelijk slaapt. Hier was het vannacht 20:30 - 04:00 - 07:15 en nu slaapt hij alweer ruim een uur
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:17:07 #168
114177 Diaan73
pi_70418472
Jore, Lennon heeft ook geen zomerjasje, maar hij heeft vaak 's morgens zo'n sweatvest aan, ideaal vind ik die en ze staan ook nog stoer. Ik vind het s morgens nog vaak fris als ik hem weg breng.

Fee, wat goed en wat heerlijk voor je papa en mama!!
Make love, not war ☮
pi_70418494
Hier een redelijk nacht gehad, maar daarvoor van 20 tot 23 brullen en gillen. Zucht
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 10:21:31 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70418521
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Je krijgt zo'n oproep vanzelf via de huisarts. Mag ook pas minimaal 6 maanden nadat je bevallen bent, volgens mij. Komt vanzelf dus... ik kreeg hem toen ik net zwanger was van Lennon, dus binnenkort krijg ik wel weer een oproep denk ik. Ik bedenk me nu, ik mocht helemaal geen uitstrijkje toen ik zwanger was....

Balen van de auto zeg...
ik was, na een vrijpartij, bloed verloren, daarom wilde de gyn toen een uitstrijkje maken. en morgen is het een half jaar geleden dat bevallen ben, dus dan zal ik ook wel rap een oproep krijgen. krijg je zoiets bij je huisarts ofzo??

ga niet lachen, we waren alledrie zo slaperig, dat we geen van allen doorhadden, dat pa bij het instappen zelf de startonderbreking inschakelde, er was dus niets aan de hand

zaterdag 27 juni 2009 @ 10:36:42 #171
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70418685
Diaan, wat fijn dat Lennon zo goed slaapt! Heerlijk is dat!

Joep heeft ook geen zomerjas. In de draagdoek zweten we ons allebei ellendig en als we gaan wandelen dan ligt ie inderdaad onder een dekentje. Ik heb wel een joggingsjasje voor als het wat frisser is, maar dat is een maatje 50 en lijkt wel een jurk en dat terwijl zijn maat 50 rompers nu best wat strak zitten..
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:10:27 #172
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70419139
Hier wel een spijkerjasje, die is meer voor 's morgens nu (half 8), dan is het best nog wel frisjes buiten als ik hem naar het kdv breng.

Maarten ligt nu alweer ruim anderhalf uur te slapen, in de box welteverstaan. Het was ineens stil en ik kijk, slaapt hij en dus een dekentje over hem heen gelegd en nu slaapt hij nog steeds. Straks als hij wakker is, gaan we gelijk even op pad voor een cadeautje voor mijn nichtje die viert morgen haar verjaardag en ook nog wat leuks voor W.'s zusje, die is geslaagd voor haar VMBO. En vanmiddag naar Alkmaar, verjaardag van mijn schoonmoeder. Nog druk druk druk dus, nu heel even tijd om te zitten, want W. staat nu onder de douche en M. slaapt dus nog
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 11:47:44 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70419786
Jan zit voor het eerst aan een stuk(je) watermeloen uit het vuistje.hij bijt erop en kauwt erop, maar hij vind uit het vuistje niet zo leuk als met een lepel eten. grof geprakte banaan vond ie heerlijk net, en nu zit hij op een halve liga te sabbelen

pi_70421078
Merel is uit logeren geweest bij opa en oma
Ze heeft heerlijk geslapen. Was nog wel even een discussie daarnet. Ze zouden de meiden wandelend ophalen van het kdv gisteren, maar vanwege de hitte zijn ze met de auto gegaan. Dat is prima verder, behalve dan dat de cosi bij hun niet in de gordels past (en ik het ding dus mee naar huis genomen had) en toen hebben ze Merel in de wandelwagenbak op de achterbank meegenomen.
Ik was dus echt totaal niet blij. Ze snappen het ook echt niet wat dat betreft (ja maar: we kunnen toch goed autorijden? Er gebeurt niets hoor! Vroeger deden we dat ook zo etc).
B. gaat er nog met ze over praten, ik was gewoon te boos om er normaal over te kunnen praten.

Verder heeft Merel net haar eerste fruithap gehad, banaan Ze vond het heerlijk
Sara
Merel
Ukje
pi_70421181
Frankey, zwaar is dat gebrul he!! voor jullie!
Fee, wat goed!!
Merel, lekker gelogeerd

Tess slaapt in de MC echt super goed, in haar bedje minde. Overdag ligt ze praktisch niet in haar wieg, ze slaapt meestal bij ons, heel soms in de box of de wipper. Ik leg haar regelmatig op haar buik te slapen in de box, want dat vindt ze toch het prettigst.
Gisteravond rond 22.30 ging ze slapen, werd rond 4 uur wakker voor de fles, om 4.45 sliep ze weer tot 6.30 ongeveer. Dat is dus wel lekker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 13:07:18 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70421429
fijn dat ze zo goed geslapen heeft vicky, heb je nou ook het idee dat ze meer ontspannen sliep, rustiger sliep? of dat ook niet?

fijn dat merel lekker geslapen heeft bij opa en oma fuente!

ik trek jan maar een korte broek aan met een hemdje zonder mouwen, en geen rompertje. ik neem dat alles wel mee, maar in de auto is het ook al zo warm dus zo min mogelijk aan dan maar. voor de terugweg neem ik wel een lange broek mee. zodadelijk hem insmeren van top tot teen, want hier schijn de zon dus wel.

pi_70421488
DJMO, heb niet het idee dat ze rustiger sliep.
Gister bij de osteo was ze heel gespannen toen we binnenkwamen. Tijdens de behandeling zag je haar ontspannen (handjes naast d'r lijf ipv geslappen naast haar hoofd) maar vandaag is ze weer heel gespannen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70421657
Merel aan de banaan

Bekijk deze YouTube-video
Sara
Merel
Ukje
pi_70423057
Lief! Ze vond het wel lekker he. Ik durf niet goed banaan te geven, bang voor verstopping.
pi_70423200
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Merel is uit logeren geweest bij opa en oma
Ze heeft heerlijk geslapen. Was nog wel even een discussie daarnet. Ze zouden de meiden wandelend ophalen van het kdv gisteren, maar vanwege de hitte zijn ze met de auto gegaan. Dat is prima verder, behalve dan dat de cosi bij hun niet in de gordels past (en ik het ding dus mee naar huis genomen had) en toen hebben ze Merel in de wandelwagenbak op de achterbank meegenomen.
Ik was dus echt totaal niet blij. Ze snappen het ook echt niet wat dat betreft (ja maar: we kunnen toch goed autorijden? Er gebeurt niets hoor! Vroeger deden we dat ook zo etc).
B. gaat er nog met ze over praten, ik was gewoon te boos om er normaal over te kunnen praten.

Verder heeft Merel net haar eerste fruithap gehad, banaan Ze vond het heerlijk
oeh idd. Toen Elin net geboren was en opa en oma ons op kwamen halen vanuit het ziekenhuis.. deed opa de achterklep al open

en oma zei.. achneejoh doe niet zo gek, ze neemt de baby gewoon op de arm toch !

Daar sta je dan, net bevallen en een slappelachbui
*AU!*
pi_70423423
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Dat is prima verder, behalve dan dat de cosi bij hun niet in de gordels past (en ik het ding dus mee naar huis genomen had) en toen hebben ze Merel in de wandelwagenbak op de achterbank meegenomen.

Ik zou ook woedend zijn. Maar het is vaak ook wel dat ze inderdaad niet beter weten en vroeger de bak inderdaad gewoon achterin ging. Niet dat het goed te praten valt natuurlijk, en je weet nooit wat je tegenkomt

Ik heb ook zo lopen mopperen tijdens/na de rit uit het ziekenhuis.
Gelieve max 30km/u te rijden en niet hobbelen.. dat is best lastig als de afstand groot is
En je ook nog over de A4 moet.. maar oooh wat was ik bang

Ik ren weer terug richting het dreumestopic
pi_70423440
Whehehehehe Zie het helemaal voor me

Ingrid, banaan kan idd verstoppend werken, Sara had er nooit last van en Merel heeft tot nu toe wel altijd makkelijk gepoept, dus maar gewoon geprobeerd. Morgen krijgt ze peer
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:31:50 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70423483
Hier heb ik ook opa en oma duidelijk moeten uitleggen dat baby's niet meer zo in de wandelwagenbak mee mogen in de auto en écht wel vast moeten zitten enzo... Ze zouden het niet in hun hoofd halen om Maarten zo meer te nemen hoor nu ik het ze zo duidelijk heb uitgelegd en ze hebben niet eens een rijbewijs
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:54:57 #184
114177 Diaan73
pi_70424181
VIcky, ondanks dat Tess niet rustiger heeft geslapen, heeft ze wel beter geslapen toch? Dat is al een stap vooruit. HOpelijk gaat het na maandag nog veel beter.

Wat een lief filmpje van Merel. Lennon krijgt straks zn eerste groentehapje, maar meneer is nu nog aan het slapen, moe van het boodschappen doen.

DJMO groot gelijk dat je Jan wat luchtige kleding aandoet, het is hier hartstikke broeierig/warm.. Lennon heeft lekker een korte broek en shirt met korte mouwen aan. Enne wat dat uitstrijkje betreft, ik moet gewoon naar de huisarts en zijn assistente maakt het uitstrijkje.
Make love, not war ☮
pi_70425384
Die opa´s en oma´s ook! Hier ook, mijn moeder bracht ons na de bevalling vanaf het ziekenhuis haar huis, en zij had de maxicosi vastgemaakt op de achterbank (want dat hadden we speciaal vantevoren al een x samen geoefend), dus we rijden weg, zegt ze ineens dat ze haar eigen gordel vergeten is, daar trekt ze aan, schiet die hele maxicosi een stuk naar voren. Had ze dus met haar gordel de maxicosi op de achterbank vastgemaakt En toen vond ze ook nog dat we best zo naar huis konden rijden, als ze maar voorzichtig deed Dus na een uitbarsting van mij toch maar gestopt en de gordel goed gedaan, rijdt ze weer weg, gaat ze van de stress ook nog tegen het verkeer in rijden Zo relaxed ritje naar huis hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70426248
Vicky, Kobus heeft ook allemaal pukkeltjes in zijn gezichtje. Ik begreep van de kraamhulp dat dat komt door afvalstoffen die er zo uit gaan ofzo. En ik heb ook het gevoel dat het met de warmte samenhangt.

Wij gingen met de taxi terug naar huis en hadden absoluut niet geoefend met die Maxi Cosi. We hebben namelijk geen auto en we gingen uit van een thuis bevalling. Dus heeft in het ziekenhuis nog even de gebruiksaanwijzing doorgenomen.

Toen we thuis kwamen en lief de Maxi Cosi op tafel zette en weg liep om het raam open te doen maakte Kobus een geluidje en lief schrok zich een hoedje. Dacht dat er inbrekers waren of een grote muis!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:20:40 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_70428118
Fee heeft voor het eerst mango gesabbeld. Ze vond het wel bijzonder. Ze sabbelde wat, maar heeft nog niet echt gegeten. (Maar dat hoeft ook nog lang niet.)
pi_70428924
Wat leuk, Cattie! Dat is toch wel heerlijk aan winterkindjes: al dat verse zachte zomerfruit als ze beginnen met eten!
pi_70429111
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:20 schreef cattie het volgende:
Fee heeft voor het eerst mango gesabbeld. Ze vond het wel bijzonder. Ze sabbelde wat, maar heeft nog niet echt gegeten. (Maar dat hoeft ook nog lang niet.)
Idd.. hier komt er weinig echt binnen..t is vooral sap eruit zuigen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:01:54 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_70429391
Owlet, daar heb je helemaal gelijk in! Zoveel lekkere keuze, veel meer dan bij Ive. En ik eet smakelijk mee.
pi_70434914
Hier was er geen rijpe mango te vinden, dus maar een potje. Dat vind hij erg lekker.
Worteltjes gingen er niet van harte in vandaag, misschien morgen beter.
pi_70434998
Hier vandaag een asperge. Ging er goed in.
pi_70435777

Asperge!

Die ga ik onthouden.

Maar ja, Kobus gaat beginnen met eten in de winter.
pi_70436826
Graeme heeft wat nieuws.. als je hem tegen je aan vasthoud (buik op buik), gaat hij soms echt heel hard zoeken naar (denk ik) een tepel... hij is echt heel driftig aan het zoeken, tilt ie zn koppie steeds een stukje op, en dan weer een stukje verder en happen enzo, en hij knort er helemaal bij, word ie ook helemaal rood van inspanning. De speen wil hij dan niet altijd. maar op mijn pink sabbelen helpt meestal gelukkig wel. Maar vind het zo sneu, hij is echt zooo driftig aan het zoeken Voel me dan echt wel schudlig dat ik hem geen borstvoeding kan geven, want ik krijg zo echt het idee dat hij dat mist
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70437038
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef tessie het volgende:
Die opa´s en oma´s ook! Hier ook, mijn moeder bracht ons na de bevalling vanaf het ziekenhuis haar huis, en zij had de maxicosi vastgemaakt op de achterbank (want dat hadden we speciaal vantevoren al een x samen geoefend), dus we rijden weg, zegt ze ineens dat ze haar eigen gordel vergeten is, daar trekt ze aan, schiet die hele maxicosi een stuk naar voren. Had ze dus met haar gordel de maxicosi op de achterbank vastgemaakt En toen vond ze ook nog dat we best zo naar huis konden rijden, als ze maar voorzichtig deed Dus na een uitbarsting van mij toch maar gestopt en de gordel goed gedaan, rijdt ze weer weg, gaat ze van de stress ook nog tegen het verkeer in rijden Zo relaxed ritje naar huis hoor
Dat moet dan wel een hele gekke constructie zijn geweest.
pi_70437125
Tessie niet schuldig voelen hoor. Dat had Tyler ook heel erg. Nu soms nog. Met het warme weer met bloot bovenlijf in bed, Tyler erbij , nog ff knuffelen na de fles. Ging hij ook ineens op zoek. Schrok er van. Blijkbaar instinct.
pi_70437439
Instinctief weet een kindje inderdaad als alles goed is de weg naar je borsten te vinden om te drinken.
En verder moet jij je echt niet schuldig voelen hoor!!! Niet dat hij nu een tekort heeft hoor.
Gewoon baby instinct.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:55:06 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70437663
Een stomme vraag misschien hoor. Maar moet ik mijn mannetje, ook al ligt hij in de wagen onder de parasol, ook insmeren met een zonnebrand? (biodermal voor kinderen?). Ik weet het niet en ik zou zweren dat zijn gezichtje aan het verkleuren is. Dus dan zet ik 'm maar weer binnen.

En Vicky, ik hoop dat het snel beter gaat met Tess. En als je het niet meer ziet zitten met die hitte, ben je van harte welkom om een keer bij mij in de tuin te komen hangen hoor van de week.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')