Exact waar wij ook mee zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
ik ben ook aan het beleln geslagen voor een afspraak. Ik word moedeloos van dat gehuil. Als ze niet slaapt huilt ze. Ze overstrekt zich en heeft nog steeds kramp en dan isset gillen..
die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef MamsX het volgende:
Ik heb ook geweldige ervaringen met de osteopaat (niet die hier in voorburg die was allejezus duur)
En na 3 behandelingen waren alle pijntjes weg
Als het werkt, is het zeker ook dubbel en dwars het geld waard toch??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.
aha, en heb je het idee dat het al helpt? Heeft hij ook nog het eea rechtgezet of dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
we zijn weer thuis.
osteopaat heeft Tess meteen behandeld. Hij moest wel een pink in haar mondje doen omdat ie o.a. van uit de mond werk. Een volwassenen heeft 4 schedelbases, een baby heeft er 13. Ws is er, vanwege de snelle bevalling is er ws. iets niet goed geschoten in een van de 4 schedelbases onderin d'r nek, heeft met spildraai ofzo te maken.
Tijdens de hele behandeling heeft ze liggen slapen. Je zag dr ontspannen. De osteo voelde wel dat haar darmen aan 1 kant wat opgezetter waren, ws. toch de voeding. Moet nu ook iet toevoeging aan haar flesje, uhh ortiflor heet het.
Maandag nog een behandeling.
Orthiflor ken ik wel, dat heb ik zelf gebruikt bij een anti-candida dieet. Van het merk Orthica ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
Ze huilt nog niet minder maar dat is ook wel heel snel. Ben benieuwd wanneer we echt iets merken
jwel maar soms weet ik gewoon even niet wat ik moet doen om Tess te troosten. Vanmorgrn had ik ff gehad. Huilene Tess, zeurende Amber, kom me kont niet keren of het was huilen, zeuren, piepen, dreinen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef TheFrankey het volgende:
Trek je het nog wel Vicky?
Jair had ook veel last van windjes en krampen. De draagdoek hielp inderdaad goed. Wat verder goed hielp was een warm kruikje op de buik. En je hebt ook wat middeltjes die helpen de lucht in de buik/darm grotere blazen te maken. Dan komen er wel meer boertjes/windjes maar wordt het beter met de krampen. Hoop dat sommige van de tips helpen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.
Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
Tinuviel, denk je dat Jair te weinig slaapt, of beter gezegd heb je het gevoel dat hij te weinig slaapt of is hij vervelend als hij wakker is? Zo niet dan slaapt Jair genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte Vicky en Frankey.
Gefeliciteerd DJMO.
Hoe lang slaapt/ sliep jullie baby met rond de 5 maanden overdag en s'nachts. Bij ons is het s'nachts zo'n acht a negen uur. Overdag verschilt het. Op het kinderdagverblijf is het 3 a maximaal 4 uur. Thuis heb ik het idee dat het soms toch nog wat meer is, maar ook niet altijd. Laatst had ik gelezen, dat een kind van 4 maanden zo'n 16 uur per dag zou moeten slapen. Dat is natuurlijk wel gemiddeld. S'avonds tussen de twee laatste voedingen half acht/ acht uur en tien uur/ half elf slaapt hij haast nooit. S'nachts slaapt die dan wel vrij goed. Soms wordt die s'nachts wakker en vraagt om de speen. Grappig: overdag neemt hij dan gewoon zijn duim maar s'nachts niet altijd.
Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met groente/fruithap. Hebben jullie eerst geprakte/ gepureerd gedaan en later pas stukken fruit? Met welke leeftijd was dat dan of hangt dat af van het soort fruit?
Maar als je door te gaan, de ziekte eerder ontdekt, en je toch laat behandelen, hebben je kinderen wellicht hun moeder langer bij zich... En nee, dit is geen sneer, dit is een overdenking. Maar dat weet je wel he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef DJMO het volgende:
ik weet nog niet wat ik verkies linda .. ik heb mijn vader zien 'aftakelen' na bestralingen, en dat is uiteindelijk zijn dood geworden. ik ben altijd van het principe uitgegaan dat als het mijn tijd is, ik toch wel ga. of dat nou aan k. is, of door een auto-ongeluk, of gewoon vredig in mijn slaap .. ik ben denk ik banger voor bestralingen en opereren, dan voor de ziekte zelf.. raar he?
Nog van harte gefeliciteerd! Het was heerlijk weer om buiten te zitten inderdaad! Leuk feestje gehad dus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:43 schreef DJMO het volgende:
weet ik wel floortjeen ik denk er ook echt nog wel over na hoor
maar nu niet; ik ben schor, heb keelpijn en dat terwijl ik niets bijzonders heb gedaan gisteren. hooguit dat we tot 1 uur vannacht buiten hebben gezeten. ik heb iig een geweldige dag gehad
en nu moet ik boodschappen doen. vanmiddag ook weer weg...
Je krijgt zo'n oproep vanzelf via de huisarts. Mag ook pas minimaal 6 maanden nadat je bevallen bent, volgens mij. Komt vanzelf dus... ik kreeg hem toen ik net zwanger was van Lennon, dus binnenkort krijg ik wel weer een oproep denk ik. Ik bedenk me nu, ik mocht helemaal geen uitstrijkje toen ik zwanger was....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:18 schreef DJMO het volgende:
mjah ik kreeg dat uitstrijkje in mijn zwangerschap diaan, misschien dat het toen gevoeliger was ofzo want volgens mijn gyn had het geen pijn mogen doen. maar wanneer krijg je zo'n oproep dan?? fijn dat lennen en maarten goed hebben (uit)geslapen!
Hollandse glorie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:59 schreef fIoortje het volgende:
Ok,.
Mijn jochie is echt een vreetzak, net zn vader!
Nu zit 'ie lekker op een broodkorstje te sabbelen
de eerste weken kunnen er sowieso heel veel pukkeltjes of vlekjes, droge plekjes etc ontstaan hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
Hebben nog niet het idee dat het iets verschil maakt.
Tess zit onder de kleine pukkeltjes in d'r gezicht. Kan dat van de warmte zijn of heeft dat een andere oorzaak?
Elin zit altijd in de draagdoek..dus ook geen jas aan. ze heeft er wel 1, een gebreide witte (katoen) mocht het erg winderig zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:51 schreef Jore het volgende:
Hebben jullie baby's überhaupt wel eens een jasje aan? Het is echt al weken geleden dat de mijne een jasje aan heeft gehad, tijdens een tuinfeestje. Maar verder: nooit. In de kinderwagenbak ligt hij onder zo'n dekje, eventueel doe ik nog een dekentje over maar meestal komt hij er dan warmer uit dan de bedoeling is. In de draagdoek hoeft hij echt geen jas aan, ook in de winter niet. In de maxicosi is een jas al helemaal een slecht plan want dat is al zo'n zweetunit. Kortom: we hébben niet eens een zomerjasje.
Leuk, kindjes die zo goed etenIk hoop dat L. dat ook gaat doen, nog een maandje wachten! Morgen is hij alweer vijf maanden.
Jeujquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:05 schreef cattie het volgende:
Fee heeft de laatste weken alleen een dun jasje aan in de draagdoek, aangezien ze graag met een armpje buitenboord hangt en het 's ochtends vroeg nog wel fris was.
Fee heeft de afgelopen nachten van 11 tot 5 en daarna tot 8 uur geslapen!![]()
Ik merkte dat Lieuwe wakker werd van ons als wij naar bed gingen, dat is ook de reden dat we hem op zijn eigen kamertje hebben gelegd. Ik vind het zelf na drie nachten nog steeds helemaal niks maar ik vind het wel belangrijk (voor hem!) dat hij zo goed mogelijk slaapt. Hier was het vannacht 20:30 - 04:00 - 07:15 en nu slaapt hij alweer ruim een uurquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:08 schreef cattie het volgende:
Ik had nooit gedacht dat het echt zou werken, maar bij Fee werkt het! Blijkbaar werd ze ook wakker door ons. Of rook ze mij en dacht hmmm, mama!
ik was, na een vrijpartij, bloed verloren, daarom wilde de gyn toen een uitstrijkje maken. en morgen is het een half jaar geleden dat bevallen ben, dus dan zal ik ook wel rap een oproep krijgen. krijg je zoiets bij je huisarts ofzo??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n oproep vanzelf via de huisarts. Mag ook pas minimaal 6 maanden nadat je bevallen bent, volgens mij. Komt vanzelf dus... ik kreeg hem toen ik net zwanger was van Lennon, dus binnenkort krijg ik wel weer een oproep denk ik. Ik bedenk me nu, ik mocht helemaal geen uitstrijkje toen ik zwanger was....
Balen van de auto zeg...
oeh idd. Toen Elin net geboren was en opa en oma ons op kwamen halen vanuit het ziekenhuis.. deed opa de achterklep al openquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Merel is uit logeren geweest bij opa en oma
Ze heeft heerlijk geslapen. Was nog wel even een discussie daarnet. Ze zouden de meiden wandelend ophalen van het kdv gisteren, maar vanwege de hitte zijn ze met de auto gegaan. Dat is prima verder, behalve dan dat de cosi bij hun niet in de gordels past (en ik het ding dus mee naar huis genomen had) en toen hebben ze Merel in de wandelwagenbak op de achterbank meegenomen.
Ik was dus echt totaal niet blij. Ze snappen het ook echt niet wat dat betreft (ja maar: we kunnen toch goed autorijden? Er gebeurt niets hoor! Vroeger deden we dat ook zo etc).
B. gaat er nog met ze over praten, ik was gewoon te boos om er normaal over te kunnen praten.
Verder heeft Merel net haar eerste fruithap gehad, banaan Ze vond het heerlijk
Ik zou ook woedend zijn. Maar het is vaak ook wel dat ze inderdaad niet beter weten en vroeger de bak inderdaad gewoon achterin ging. Niet dat het goed te praten valt natuurlijk, en je weet nooit wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Fuente het volgende:
Dat is prima verder, behalve dan dat de cosi bij hun niet in de gordels past (en ik het ding dus mee naar huis genomen had) en toen hebben ze Merel in de wandelwagenbak op de achterbank meegenomen.
Ik was dus echt totaal niet blij. Ze snappen het ook echt niet wat dat betreft (ja maar: we kunnen toch goed autorijden? Er gebeurt niets hoor! Vroeger deden we dat ook zo etc).
B. gaat er nog met ze over praten, ik was gewoon te boos om er normaal over te kunnen praten.
Idd.. hier komt er weinig echt binnen..t is vooral sap eruit zuigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:20 schreef cattie het volgende:
Fee heeft voor het eerst mango gesabbeld.Ze vond het wel bijzonder. Ze sabbelde wat, maar heeft nog niet echt gegeten. (Maar dat hoeft ook nog lang niet.)
Dat moet dan wel een hele gekke constructie zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:38 schreef tessie het volgende:
Die opa´s en oma´s ook! Hier ook, mijn moeder bracht ons na de bevalling vanaf het ziekenhuis haar huis, en zij had de maxicosi vastgemaakt op de achterbank (want dat hadden we speciaal vantevoren al een x samen geoefend), dus we rijden weg, zegt ze ineens dat ze haar eigen gordel vergeten is, daar trekt ze aan, schiet die hele maxicosi een stuk naar voren. Had ze dus met haar gordel de maxicosi op de achterbank vastgemaaktEn toen vond ze ook nog dat we best zo naar huis konden rijden, als ze maar voorzichtig deed
Dus na een uitbarsting van mij toch maar gestopt en de gordel goed gedaan, rijdt ze weer weg, gaat ze van de stress ook nog tegen het verkeer in rijden
Zo relaxed ritje naar huis hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |