Als ik naar je foto's kijk, dan ja..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe dan ook, zelfs ik met mijn goedgevulde lichaam kan er soms beter uitzien dan sommige skinnyass bitches. Al zeg ik het zelf.
Dus het past hier ook wel...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Strikjes zijn voor meisjes. En voor James Bond.
Zonder H, dat scheeltquote:
Te veel werkquote:Mijn gewicht is ook op orde verder, ik wil alleen minder vet en meer spieren.
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goedquote:
Bij vlagenquote:Trouwens.. ben je nou echt zo arrogant?
De plicht roept?? Weer lekker bánnen??!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er even weg van, over een uurtje ben ik er weer! Mochten jullie me missen of per se nog iets kwijt willen, ik ben per pm beschikbaar.
Oke, tot zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er even weg van, over een uurtje ben ik er weer! Mochten jullie me missen of per se nog iets kwijt willen, ik ben per pm beschikbaar.
Kleren zijn een nightmare, weet je dat ik al mijn suits moet laten maken. Ik ken bijna geen jeans vinden die goed zitten en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Alle kleren staan je goed,
mensen gaan er niet zomaar vanuit dat je een varken zonder zelfbeheersing bent
In een restaurant krijg jij niet automatisch de salade
Dun zijn, wat een straf
Ik ben homo, dat is een soort combinatie van beidequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Strikjes zijn voor meisjes. En voor James Bond.
Da's bij bijna iedereen het geval, m'dunkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goed.
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
En dan wordt je opeens geconfronteerd met iemand die vrijwel je hele persoonlijke leven weet omdat je denkt anoniem te zijn op een forum elders op 't internet.
*Bas drinkt zijn 3e glas wijn op, ad fundum*
+4 herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
Kleren zijn een nightmare, weet je dat ik al mijn suits moet laten maken. Ik ken bijna geen jeans vinden die goed zitten en zo
c0d3t44l is het toverwoord, c0d3t44l!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
En dan wordt je opeens geconfronteerd met iemand die vrijwel je hele persoonlijke leven weet omdat je denkt anoniem te zijn op een forum elders op 't internet.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goed.
Jammer..quote:Bij vlagen
Dat is altijd prettig, zoiets.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Meer een soort van Charlie's Angel dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben homo, dat is een soort combinatie van beide
+6 herkenbaarquote:
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.quote:
Ik weet het goedgemaakt, wat jij normaal zou drinken drink ik er nu wel bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig, zoiets.
Ik mag vandaag helaas niet drinken, anders had ik gezellig met je mee gedaan.
Hmm, mja, zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
En dan nog homo zijn... dan heb je wel een rugzakje vol levenservaring nu...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.
Ja, ik dacht dat toch nooit iemand me zou herkennen tussen 50.000 andere gebruikers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, mja, zo.
Nee, dat begrijp ik wel. Maar dat heb je dus allemaal onder hetzelfde account gedaan blijkbaar?
Mja, dat homo zijn is niet echt iets waar ik mee zit. Daar wil ik nu even op proosten, God, je maakt het me bijzonder lastig, goed gedaan! Lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan nog homo zijn... dan heb je wel een rugzakje vol levenservaring nu...
Maar heb je dan persoonlijke gegevens op dat forum gezet ofzo??
waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nuno você realmente não deve queixar-se
Mooi. Dan neem ik dr nog een.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Van wijn krijg je geen bierbuik.
Zet er maar een fles naastquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt, wat jij normaal zou drinken drink ik er nu wel bij.
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1993?
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Zeg, ik ben net over de 1991-shock heen, voorzichtig he!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.
ik mag niet klagen omdat jullie hier wat aan het vieren zijn, maar ik klaagde helemaal nietquote:
Alcohol ontsmet en zuivert 't bloed. Mits je het wel goed kauwt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.
Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben een kut. Een hele verdomd grote kut. Met lippen. En kriebelend zand erin. Daardoor gaan ze gek doen en zo. Zie mij maar gewoon als, eh, gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben net over de 1991-shock heen, voorzichtig he!!
Zelfde forum?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Wacht, ben jij die schrijver? Ja, dat forum. Zonee; nee, niet op FOK! Fuck wat multi interpretabel, mijn hersenen jeuken.quote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wacht, ben jij die schrijver? Ja, dat forum. Zonee; nee, niet op FOK! Fuck wat multi interpretabel, mijn hersenen jeuken.
Doeiquote:
Proost ik neem ook nog een glas wijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
Mja, dat homo zijn is niet echt iets waar ik mee zit. Daar wil ik nu even op proosten, God, je maakt het me bijzonder lastig, goed gedaan! Lul.
.
Bas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap hetIk heb trouwens geen idee wie je daar bent.
Kauwgompje/gummetje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef wonderer het volgende:
Stel bonnies*blikje sierra mist cranberry splash opentrek*
Ik ken maar van een iemand de echte naam daar omdat ie een boek had besteld. En dat was geen Bas. Dus neequote:
Nee, "sprite" met cranberry smaak.quote:
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken maar van een iemand de echte naam daar omdat ie een boek had besteld. En dat was geen Bas. Dus nee
Maar je hoeft het ook niet te zeggen hoor. Ik ben daar niet zo heel betrokken met andere mensen zoals hier of op andere fora. Maar je mag wel een keer naar me zwaaien als je wil
oh hoi Bas hoe gaat het tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.Hij's inmiddels verwijderd en zo, maar ik was er vrij actief, misschien kende je me wel. Ik ben overigens al maand verbannen dus zwaaien zit er nog even niet in.
Als je nu probeert te 'shocken' dan faal je harder dan PvdA in de laatste peilingen, want ik had me naam al gezegd in een van me eerste posts hier.quote:
Ooh! Nou, graagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar... ik had kauwgom om te delen.
Nope, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.Hij's inmiddels verwijderd en zo, maar ik was er vrij actief, misschien kende je me wel. Ik ben overigens al maand verbannen dus zwaaien zit er nog even niet in.
niet shocken lief het was gewoon een flauw grapje, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Als je nu probeert te 'shocken' dan faal je harder dan PvdA in de laatste peilingen, want ik had me naam al gezegd in een van me eerste posts hier.
Maar hoi.
Al goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet shocken lief het was gewoon een flauw grapje, sorry
Vind Pierrot een leuker liedjequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben ook een Bas en was hier eerder..
.
sigaretten en wijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Al goed.![]()
Voel me al stuk minder klote door de wijn.Straks nog even pakje Lucky's wegpaffen en dan kan ik slapen, denk ik.
had je je vriend beter moeten afstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil een keukenschoonmaakrobot. Hebben ze die bij IKEA?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
had je je vriend beter moeten afstellen
Weltrustenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:30 schreef Eustace. het volgende:
Deze Bas gaat proberen te slapen.
Doei! Tot morgen en slaap zacht, homo's van me.
Heb je het nou over Dizer of Tibo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 7 spontaan een sms met "Ik zit bij je om de hoek. Ben je thuis, dan kun je m'n huisgenoot ontmoeten?". Vervolgens stond hij dus hier met z'n beste vriendin en huisgenoot en hebben we op het balkon gepraat en gedronken en daarna heeft ie ons mee uit eten genomen bij de Karseboom zodat ik bijna te laat en best wle aangeschoten op training verscheen.
En toen z'n vriendin bij mij even naar de wc was kwam ie op m;'n schoot zitten en begon ie me te zoenen... en tijdens het eten zat ie me steeds aan te staren.
En z'n beste vriendin/huisgenoot is erg aardig. Volgens mij klikte dat best wel.
En hij gaat vrijdag zeker mee naar Friso.
En....![]()
![]()
![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:30 schreef Eustace. het volgende:
Deze Bas gaat proberen te slapen.
Doei! Tot morgen en slaap zacht, homo's van me.
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet je dat stukje even opnieuw lezenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan wel![]()
?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 7 spontaan een sms met "Ik zit bij je om de hoek. Ben je thuis, dan kun je m'n huisgenoot ontmoeten?". Vervolgens stond hij dus hier met z'n beste vriendin en huisgenoot en hebben we op het balkon gepraat en gedronken en daarna heeft ie ons mee uit eten genomen bij de Karseboom zodat ik bijna te laat en best wle aangeschoten op training verscheen.
En toen z'n vriendin bij mij even naar de wc was kwam ie op m;'n schoot zitten en begon ie me te zoenen... en tijdens het eten zat ie me steeds aan te staren.
En z'n beste vriendin/huisgenoot is erg aardig. Volgens mij klikte dat best wel.
En hij gaat vrijdag zeker mee naar Friso.
En....![]()
![]()
![]()
*zucht*
Ik vermoed niet dat de mexicaan en de ... uh... waar Jeremy dan ook vandaan komt zomaar bij hem om de hoek staan inclusief huisgenoten en vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er niet nog twee opties?.
Volgens mij was dat zoenen nog thuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan wel![]()
?
Oh wacht, ja ik las over het stukje 'bij mij' heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat stukje even opnieuw lezen
waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gebruikt je Grote Liefde toch niet als huishoudslaaf.
Nee oke, dit gaf wel iets meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
kerel... ga nu niet beginnen dat het niet duidelijk is
Serge, Jeremy, Gerardo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er niet nog twee opties?.
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zoenen nog thuis.
Jérémy komt uit Parijs, woont in Berlijn maar zit nu tijdelijk in New York.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat de mexicaan en de ... uh... waar Jeremy dan ook vandaan komt zomaar bij hem om de hoek staan inclusief huisgenoten en vrienden.
Ang3l, je moet toch toegeven dat je qua namen wel een soort zeldzame namencollectie aan het opbouwen bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serge, Jeremy, Gerardo.
Maar het was Tibo
lijkt me meer iets voor mikequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"
Misschien hadden ze het wel afgesproken, van te voren. "Ik ga wel even naar het toilet, dan kun je hem vol op de bek nemen."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toen ze terugkwam en ons nog zo zag riep ze wel "I am entering the roooooooom!!!"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het wel afgesproken, van te voren. "Ik ga wel even naar het toilet, dan kun je hem vol op de bek nemen."
Eensch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.
Niet zo gek dat ik het niet meer wist danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jérémy komt uit Parijs, woont in Berlijn maar zit nu tijdelijk in New York.
Wereldreiziger.
Ja het zijn op zich wle vreemde namen allemala he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l, je moet toch toegeven dat je qua namen wel een soort zeldzame namencollectie aan het opbouwen bent.
Wat een valse nicht ben je ook he?quote:
je mag je BF best wel opeten onder vriendenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.
Ik zou, als ik de derde persoon was, me er heel ongemakkelijk bij voelen. Kijk op een feestje ofzo is het net wat anders, omdat er dan nog veel anderen zijn, maar als je in klein gezelschap bent dan is een zoenpartij gewoon onbeleefd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je mag je BF best wel opeten onder vrienden
quote:
ueh nee,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je mag je BF best wel opeten onder vrienden
ach zo een lijstje zou ik makkeijk kunnen maken en met veel vreemdere namenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het zijn op zich wle vreemde namen allemala he?
lijstje
Heb ik het ooit over Gezond Eten gehad? Ik heb alleen afvaltips gegeven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar, kom. Iemand die zo hoog van de toren toetert met wat Gezond Eten is, het voedingscentrum voor Nazi's uitmaakt en intussen rookt, die moet maar tegen een stootje kunnen..
Oh, mijn excuses dan. Dat verandert de zaak helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over Gezond Eten gehad? Ik heb alleen afvaltips gegeven.
verbaasd me dat je überhaupt nog namen weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach zo een lijstje zou ik makkeijk kunnen maken en met veel vreemdere namen
Ik weet ook wel dat het niet ontzettend gezond is, maar het is nou eenmaal nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan. Dat verandert de zaak helemaal.
niet allemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verbaasd me dat je überhaupt nog namen weet
Het is wel heel erg 17 om te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet ontzettend gezond is, maar het is nou eenmaal nodig
Al was het heel erg 48 om te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is wel heel erg 17 om te doen.
Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat is haar weghalen dat op allerlei vreemde plaatsen is gaan groeien..
There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou, als ik de derde persoon was, me er heel ongemakkelijk bij voelen. Kijk op een feestje ofzo is het net wat anders, omdat er dan nog veel anderen zijn, maar als je in klein gezelschap bent dan is een zoenpartij gewoon onbeleefd.
Twee zielen één gedachte.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Weljaaaaaaaaa....
Spreekt de Portugees me net aan op facebook: Hey! Ik ben in Eindhoven!
We gaan zondag uit etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'
Romantischquote:
Maar Portugezen, dat is foute boelquote:
Neequote:
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braafquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar Portugezen, dat is foute boel
schaamteloze poging om Nuno eens lekker te pesten
LOL... erg jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braaf
nog schaamtelozer
Nou een 4tal maanden terug was ie ook ff in Ehvn en zouden we wat gaan drinken en zei hij ook af. Maar hij zei tenminste af, dat welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hiervan weet je tenminste ook dat ie wél komt opdagen.
quote:
Hola curly....sue :-)quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, vlinderHet komt wel allemaal tegelijk he?
O ja, date met Erik!quote:
Jep. Zo moet je dat zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Keukenkast het volgende:
Wolkje heeft het er inderdaad maar druk mee...
Maar ga je nou helemaal voor Tibo of hoe moet ik het zien?
Ik kan wel wat met ze gaan drinken heurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, date met Erik!
Ik ben er wel pas heel laat he?
Moet trainen tot een uur of 23, 23:30.
Dus moet ook ff kijken hoe ik dat met dreamer en snuitje doe qua logeren.
Misschien dat die dan vast gaan en ik later kom.
En wat doe je als Tibo dalijk nou zijn ware liefde ontmoet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Zo moet je dat zien.
Van mijn kant iig wel.
Die heeft ie toch al ontmoet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat doe je als Tibo dalijk nou zijn ware liefde ontmoet?
Nou volgens mij heeft Tibo die al gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja bv, zoietsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel wat met ze gaan drinken heur.
Dan ga ik huilen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dan mij onmannelijk noemen omdat ik een naaimachine heb
Euh hoezo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan
Moord? Verkrachting? SBS 6 gekeken?
En mag ik ook huilen onder het naaien?quote:
Zo'n zin inquote:
Gezonde shitquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef wonderer het volgende:
*tomaat/basilicum wrap met spinazie en soya hotdogs en curry eet* Je moet wat voor je dieet
Een huiler als in een man die z'n emoties durft te tonen? Of die zeehondjes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mag ik ook huilen onder het naaien?
omg, als ik érgens slap van zou worden was het een huiler![]()
Denk aan de meerdere betekenissen van naaienquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een huiler als in een man die z'n emoties durft te tonen? Of die zeehondjes?
Ik welquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks, ik vind Krezip niet zo heel erg leuk
Ow en een andere interpretatie van "slap"quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Denk aan de meerdere betekenissen van naaien![]()
Ze zijn wel heel succesvol van stijl veranderd en hun cover van 'Everybody's gotta learn sometime' is best te pruimenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik welAl vanaf de aller eerste cd
Valt wel mee. De wrap is maar 71 calorieen, zag ik, twee worstjes 90, en een blik spinazie 60, maar ik heb wel 28 gram eiwitten binnen en bijna 60% van de ADH vezels.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gezonde shit
Is het niet een beetje veel, én én?
Toch zou ik alleen de wrap hebben gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt wel mee. De wrap is maar 71 calorieen, zag ik, twee worstjes 90, en een blik spinazie 60, maar ik heb wel 28 gram eiwitten binnen en bijna 60% van de ADH vezels.
Ik ben zaterdag ook in A'dam, bedenk ik me netquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel succesvol van stijl veranderd en hun cover van 'Everybody's gotta learn sometime' is best te pruimen
Alleen ze zijn zo Hollandsch
Serieus? De wrap valt juist onder de caterogie niet-noodzakelijke energiebron. Je kunt beter groente eten dan graanproducten. Sowieso voor de vitaminen, maar ook omdat je lichaam meer heeft aan eiwitten en vezels dan aan de koolhydraten van de wrap.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch zou ik alleen de wrap hebben gehad.
De rest valt onder de categorie; vermijdbare kcal.
Spinazie is wel heel goed voor je, net als avocado, al zit dat zo boordevol kcal...
De wrap was toch met groentenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? De wrap valt juist onder de caterogie niet-noodzakelijke energiebron. Je kunt beter groente eten dan graanproducten. Sowieso voor de vitaminen, maar ook omdat je lichaam meer heeft aan eiwitten en vezels dan aan de koolhydraten van de wrap.
Kom ik nou weer belerend over? Da's niet de bedoeling namelijk
Van die mannen die huilen na het klaarkomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mag ik ook huilen onder het naaien?
omg, als ik érgens slap van zou worden was het een huiler![]()
Ja, het smaakte naar tomaat/basilicum. Ingebakken. Geen losse tomaatjes en basilicumblaadjes dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De wrap was toch met groenten
Ik bedoelde de groenten, namelijk
Oh, die bestaan ook? Grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die mannen die huilen na het klaarkomen
kzou niet weten hoe ik daarop zou reageren ahhaquote:
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kzou niet weten hoe ik daarop zou reageren ahha
"DOE JIJ NOU!"
shut up!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.
Nope, puur lichamelijke reactie. Spieren trekken zo erg samen tijdens het klaarkomen dat ie zijn eten niet binnen kan houden. Neuken met een teiltje naast het bed.quote:
problematisch...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, puur lichamelijke reactie. Spieren trekken zo erg samen tijdens het klaarkomen dat ie zijn eten niet binnen kan houden. Neuken met een teiltje naast het bed.
wel yea but not during sexquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind huilen bij een man (mits op een passend moment en met mate) wel lief enzo.
niet huilen;-)quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ga slapen. Kan niet meer scherp zien.
2 girls 1 cup maar dan net iets andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.
Hier is ie al flinkquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is gvd die zon? Normaal schijnt ie door de muur heen.
Heeey poezelwoesje!quote:
Ik wist niet dat vlinders kieteldenquote:
Vreselijk. Ik haat ze ook.quote:
Freshmen van Jay Brannan is ZO mooi!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik nou ook eens de vlinders had vond ik het vast niet zo erg!
Als Tibo er ook is kom ik niet eens in de buurt!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als Tibo er ook is kom ik niet eens in de buurt!
Omdat jullie dan met elkaar verstrengeld zijnquote:
Ik ben niet zo iemand die op stap de hele tijd staat te zoenen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat jullie dan met elkaar verstrengeld zijn. Dan ga ik je heus niet schoppen heur, je zoekt het maar uit
.
Omg, ik krijg hier echt dikke kippenvel vanquote:
Echt he?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik krijg hier echt dikke kippenvel van!
Ik had dus net die, Lennon Aldort's Death is the road to awe en daarna Ludovico Einaudi's I giorni opstaan.... hoe denk je dat ik hier zitquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik krijg hier echt dikke kippenvel van!
Je slaapfokt!quote:
You dramamamaquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dus net die, Lennon Aldort's Death is the road to awe en daarna Ludovico Einaudi's I giorni opstaan.... hoe denk je dat ik hier zit
Eey dat zijn stuk voor stuk prachtige pianostukken ja!quote:
I know, maar ook stuk voor stuk stukken die op mijn emotionele snaar vibrerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey dat zijn stuk voor stuk prachtige pianostukken ja!
Same here *veeg veeg*quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar ook stuk voor stuk stukken die op mijn emotionele snaar vibreren.
Ik ben ook dapper met zonnebril en zonder jas op de fiets gestapt. De mensen bij de bushalte keken me aan of ze water zagen branden. Echter na een minuut of 5 kwam toch echt het zonnetje door en was mijn beslissing dus de juiste.quote:
Hoog tijd voor wat opruiming in je hoofd dan. Zo kan een mens toch niet leven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijn hoofd is van slag. Ik ben m'n ringen en horloge vergeten om te doen.
Nu ga ik me de hele dag naakt voelen.
Maar hoe?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoog tijd voor wat opruiming in je hoofd dan. Zo kan een mens toch niet leven?
De rest van de scharrels afschrijven en op je doel afgaan. De anderen hebben de kans gehad.quote:
Ben jij daar zo goed in dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef Eustace. het volgende:
Mag ik uitgebreid jongensadvies geven?Ik heb toch niks te doen op het werk.
Moet je wel even situatieschets geven.
Mensen zeggen altijd dat ik goed advies kan geven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben jij daar zo goed in dan?
Advies aannemen echter niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Advies geven is een eitje.
Kun je mij adviseren over het kleurgebruik in mijn huis?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd dat ik goed advies kan geven.
Uiteraard!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je mij adviseren over het kleurgebruik in mijn huis?
Zoiets?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst een situatieschets, SAJ.
Niks meer aan veranderen. Je kunt er slapen, eten, neuken en schijten. Wat wil je nog meer?quote:
Moet ik geen wand in een opzichtige kleur schilderen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:12 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niks meer aan veranderen. Je kunt er slapen, eten, neuken en schijten. Wat wil je nog meer?
Babyblauw!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet ik geen wand in een opzichtige kleur schilderen?
Alleen is nu wit
Durf jij na die ongelukken dan nog wel te fietsen door Amsterdamquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook dapper met zonnebril en zonder jas op de fiets gestapt. De mensen bij de bushalte keken me aan of ze water zagen branden. Echter na een minuut of 5 kwam toch echt het zonnetje door en was mijn beslissing dus de juiste.
gelukkig dat Fok hier volop afleiding kan biedenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef Eustace. het volgende:
Verveling op het werk terwijl ik nog maar net ben begonnen en nog moet tot 18.00.
de beste samenvatting hiervoor is de topics an de afgelopen 2 maanden terug te lezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef Eustace. het volgende:
Mag ik uitgebreid jongensadvies geven?Ik heb toch niks te doen op het werk.
Moet je wel even situatieschets geven.
Kun je ook verven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Eustace. het volgende:
Oké, oké, als dat je huis is zou ik 3 basistinten nemen. Eentje laat je overwegend het meest aanwezig zijn, en met de andere breng je kleine accenten aan. Als je beetje sjieke uitstraling wilt hebben kun je aardetinten gebruiken, want daarin staat een plots accent van een vrolijk kleurtje heel leuk en komt het mooi tot zijn recht. Mja, als je al interieur hebt wordt het lastiger.
Inderdaad! Al is mijn eerste indruk wel dat er veel verschillende soorten FOK!kers zijn, met overwegend meer van het type zwaar puberaal. Mja. Sommige topics zijn wel leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig dat Fok hier volop afleiding kan bieden
Maar ook stukken ongezonder ook. Nee ik fiets wel gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Durf jij na die ongelukken dan nog wel te fietsen door Amsterdam
is de tram niet een beter alternatief om je ellebogen heel te houden ?
Ik zet de wijn wel koudquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Denk het wel, ik kan wel uitstekend onderhoud doen aan zeilboten.
Ik ben natuurlijk wel erg puberaal als ik een flauwe platte opmerking ga maken over deklaagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Denk het wel, ik kan wel uitstekend onderhoud doen aan zeilboten.
Ik zag je staan, aan de rand van de vijverquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik jouw radiografisch bestuurbare zeilbootje zijn?
Het is een nr van Brigitte Kaandorpquote:
Koeien op zaterdagmiddag in de weiquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een nr van Brigitte Kaandorp
Stroek had het door
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
Help!Welk geurtje morgen op met me deet. Burberry The Beat, Giorgio Armani Acqua di Gio, Jean Paul Gaultier Le Male, Versace of Diesel Fuel For Life.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
Help!Welk geurtje morgen op met me deet. Burberry The Beat, Giorgio Armani Acqua di Gio, Jean Paul Gaultier Le Male, Versace of Diesel Fuel For Life.
Ik zie Dark Blue van Hugo er niet bij staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
niet eens verkapt, op de vorige pagina wordt het al schaamteloos gepost door hemquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?
*met hoofd schud*quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet eens verkapt, op de vorige pagina wordt het al schaamteloos gepost door hem
Verkapte 'ik ben zo'n FOK!-puber'-post.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?
Daar zat ik ook al aan te denken, ja.quote:
Ik ben maar een arme scholier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie Dark Blue van Hugo er niet bij staan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben zo'n FOK!-puber'-post.
[..]
Och wat kwma ik maandag in een fris huisje thuisquote:
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat kwma ik maandag in een fris huisje thuis
Was het alweer bijna vergeten
Er zijn weer nieuwe jonge Fokkers bijgekomen zoals BMD en Eustace en keukenkast is weer terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.
Ga je naar Pann?
Heb ik iets gemist hier.
Leuk nieuws, vanaf woensdag ben ik part time beheerder van een dierentuin
Ja gebeurt niet vaak hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.
Ja misschien wel. Kan met Berrie meeerijden.quote:Ga je naar Pann?
Ik ben getrouwd.quote:Heb ik iets gemist hier.
quote:Leuk nieuws, vanaf woensdag ben ik part time beheerder van een dierentuin
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je wel aan moeders opgebiecht dat het een moetje is, omdat je zwanger bent van Tibo ?
met wie ben je getrouwd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gebeurt niet vaak he
[..]
Ja misschien wel. Kan met Berrie meeerijden.
[..]
Ik ben getrouwd.
[..]Geinig
Met mijn schatjequote:
met Tibo ja?quote:
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zijn weer nieuwe jonge Fokkers bijgekomen zoals BMD en Eustace en keukenkast is weer terug
Hij zei: Steephje, we zijn al oud, over 2 maanden worden we beide 31.... we moeten maar trouwens want anders blijven we alleen over en verzuren we.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met Tibo ja?
heeft hij je gevraagd?
yahooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England
maar jij bent en niet nieuw en niet jongerquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahoooooooooooooooooooo
dank jequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
yahoooooooooooooooooooo
ff wat geshuffeld
Maar je blijft toch wel gewoon Fokken en ons van je belevenissen op de hoogte houden ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahoooooooooooooooooooo
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeperquote:
Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je blijft toch wel gewoon Fokken en ons van je belevenissen op de hoogte houden ?
Ik zit hier nu alle Albert Heijn bezoekjes, McDonalds vreetuitbarstingen en dure etentjes weg te moffelen onder 'verblijfskosten'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeper
als straks jullie wittebroodsweken achter de rug zijn hebben jullie natuurlijk nog alleen maar oog voor elkaar en geen behoefte meer aan ons op Fokquote:
Nu aangezien de bookkeeper (die knappe) hier weggaat in Aug zullen ze welw eer aan gana kloppen met taken. Nu-uh,. dacht het niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeper
O nu toch wel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Overigens sinds vrijdag ben ik verslaafd aan Gossip Girl 11 afleveringen gekeken sindsdien.
Vooral Chuck is erg cute al mag Nate ook wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |