Maar ook stukken ongezonder ook. Nee ik fiets wel gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Durf jij na die ongelukken dan nog wel te fietsen door Amsterdam
is de tram niet een beter alternatief om je ellebogen heel te houden ?
Ik zet de wijn wel koudquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Denk het wel, ik kan wel uitstekend onderhoud doen aan zeilboten.
Ik ben natuurlijk wel erg puberaal als ik een flauwe platte opmerking ga maken over deklaagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Denk het wel, ik kan wel uitstekend onderhoud doen aan zeilboten.
Ik zag je staan, aan de rand van de vijverquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik jouw radiografisch bestuurbare zeilbootje zijn?
Het is een nr van Brigitte Kaandorpquote:
Koeien op zaterdagmiddag in de weiquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een nr van Brigitte Kaandorp
Stroek had het door
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
Help!Welk geurtje morgen op met me deet. Burberry The Beat, Giorgio Armani Acqua di Gio, Jean Paul Gaultier Le Male, Versace of Diesel Fuel For Life.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
Help!Welk geurtje morgen op met me deet. Burberry The Beat, Giorgio Armani Acqua di Gio, Jean Paul Gaultier Le Male, Versace of Diesel Fuel For Life.
Ik zie Dark Blue van Hugo er niet bij staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef Eustace. het volgende:
niet eens verkapt, op de vorige pagina wordt het al schaamteloos gepost door hemquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?
*met hoofd schud*quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet eens verkapt, op de vorige pagina wordt het al schaamteloos gepost door hem
Verkapte 'ik ben zo'n FOK!-puber'-post.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
verkapte "zie-mij-een-date-hebben" post?
Daar zat ik ook al aan te denken, ja.quote:
Ik ben maar een arme scholier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie Dark Blue van Hugo er niet bij staan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben zo'n FOK!-puber'-post.
[..]
Och wat kwma ik maandag in een fris huisje thuisquote:
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat kwma ik maandag in een fris huisje thuis
Was het alweer bijna vergeten
Er zijn weer nieuwe jonge Fokkers bijgekomen zoals BMD en Eustace en keukenkast is weer terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.
Ga je naar Pann?
Heb ik iets gemist hier.
Leuk nieuws, vanaf woensdag ben ik part time beheerder van een dierentuin
Ja gebeurt niet vaak hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fijn dat ik je toch weer eens blij heb kunnen maken.
Ja misschien wel. Kan met Berrie meeerijden.quote:Ga je naar Pann?
Ik ben getrouwd.quote:Heb ik iets gemist hier.
quote:Leuk nieuws, vanaf woensdag ben ik part time beheerder van een dierentuin
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je wel aan moeders opgebiecht dat het een moetje is, omdat je zwanger bent van Tibo ?
met wie ben je getrouwd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gebeurt niet vaak he
[..]
Ja misschien wel. Kan met Berrie meeerijden.
[..]
Ik ben getrouwd.
[..]Geinig
Met mijn schatjequote:
met Tibo ja?quote:
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zijn weer nieuwe jonge Fokkers bijgekomen zoals BMD en Eustace en keukenkast is weer terug
Hij zei: Steephje, we zijn al oud, over 2 maanden worden we beide 31.... we moeten maar trouwens want anders blijven we alleen over en verzuren we.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met Tibo ja?
heeft hij je gevraagd?
yahooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England
maar jij bent en niet nieuw en niet jongerquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahoooooooooooooooooooo
dank jequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
yahoooooooooooooooooooo
ff wat geshuffeld
Maar je blijft toch wel gewoon Fokken en ons van je belevenissen op de hoogte houden ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben er ook nog, maar niet lang..... Morgen ga ik weg uit England yahoooooooooooooooooooo
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeperquote:
Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je blijft toch wel gewoon Fokken en ons van je belevenissen op de hoogte houden ?
Ik zit hier nu alle Albert Heijn bezoekjes, McDonalds vreetuitbarstingen en dure etentjes weg te moffelen onder 'verblijfskosten'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeper
als straks jullie wittebroodsweken achter de rug zijn hebben jullie natuurlijk nog alleen maar oog voor elkaar en geen behoefte meer aan ons op Fokquote:
Nu aangezien de bookkeeper (die knappe) hier weggaat in Aug zullen ze welw eer aan gana kloppen met taken. Nu-uh,. dacht het niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar om raad vragen, want Ang3l doet ook aan cijfer neuken, maar die noemt zich geen bookkeeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |