There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou, als ik de derde persoon was, me er heel ongemakkelijk bij voelen. Kijk op een feestje ofzo is het net wat anders, omdat er dan nog veel anderen zijn, maar als je in klein gezelschap bent dan is een zoenpartij gewoon onbeleefd.
Twee zielen één gedachte.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Weljaaaaaaaaa....
Spreekt de Portugees me net aan op facebook: Hey! Ik ben in Eindhoven!
We gaan zondag uit etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'
Romantischquote:
Maar Portugezen, dat is foute boelquote:
Neequote:
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braafquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar Portugezen, dat is foute boel
schaamteloze poging om Nuno eens lekker te pesten
LOL... erg jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braaf
nog schaamtelozer
Nou een 4tal maanden terug was ie ook ff in Ehvn en zouden we wat gaan drinken en zei hij ook af. Maar hij zei tenminste af, dat welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hiervan weet je tenminste ook dat ie wél komt opdagen.
quote:
Hola curly....sue :-)quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, vlinderHet komt wel allemaal tegelijk he?
O ja, date met Erik!quote:
Jep. Zo moet je dat zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Keukenkast het volgende:
Wolkje heeft het er inderdaad maar druk mee...
Maar ga je nou helemaal voor Tibo of hoe moet ik het zien?
Ik kan wel wat met ze gaan drinken heurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, date met Erik!
Ik ben er wel pas heel laat he?
Moet trainen tot een uur of 23, 23:30.
Dus moet ook ff kijken hoe ik dat met dreamer en snuitje doe qua logeren.
Misschien dat die dan vast gaan en ik later kom.
En wat doe je als Tibo dalijk nou zijn ware liefde ontmoet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Zo moet je dat zien.
Van mijn kant iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |