Toen ze terugkwam en ons nog zo zag riep ze wel "I am entering the roooooooom!!!"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het wel afgesproken, van te voren. "Ik ga wel even naar het toilet, dan kun je hem vol op de bek nemen."
Eensch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.
Niet zo gek dat ik het niet meer wist danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jérémy komt uit Parijs, woont in Berlijn maar zit nu tijdelijk in New York.
Wereldreiziger.
Ja het zijn op zich wle vreemde namen allemala he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l, je moet toch toegeven dat je qua namen wel een soort zeldzame namencollectie aan het opbouwen bent.
Wat een valse nicht ben je ook he?quote:
je mag je BF best wel opeten onder vriendenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.
Ik zou, als ik de derde persoon was, me er heel ongemakkelijk bij voelen. Kijk op een feestje ofzo is het net wat anders, omdat er dan nog veel anderen zijn, maar als je in klein gezelschap bent dan is een zoenpartij gewoon onbeleefd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je mag je BF best wel opeten onder vrienden
quote:
ueh nee,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je mag je BF best wel opeten onder vrienden
ach zo een lijstje zou ik makkeijk kunnen maken en met veel vreemdere namenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het zijn op zich wle vreemde namen allemala he?
lijstje
Heb ik het ooit over Gezond Eten gehad? Ik heb alleen afvaltips gegeven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar, kom. Iemand die zo hoog van de toren toetert met wat Gezond Eten is, het voedingscentrum voor Nazi's uitmaakt en intussen rookt, die moet maar tegen een stootje kunnen..
Oh, mijn excuses dan. Dat verandert de zaak helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over Gezond Eten gehad? Ik heb alleen afvaltips gegeven.
verbaasd me dat je überhaupt nog namen weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach zo een lijstje zou ik makkeijk kunnen maken en met veel vreemdere namen
Ik weet ook wel dat het niet ontzettend gezond is, maar het is nou eenmaal nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan. Dat verandert de zaak helemaal.
niet allemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
verbaasd me dat je überhaupt nog namen weet
Het is wel heel erg 17 om te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet ontzettend gezond is, maar het is nou eenmaal nodig
Al was het heel erg 48 om te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is wel heel erg 17 om te doen.
Oh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat is haar weghalen dat op allerlei vreemde plaatsen is gaan groeien..
There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou, als ik de derde persoon was, me er heel ongemakkelijk bij voelen. Kijk op een feestje ofzo is het net wat anders, omdat er dan nog veel anderen zijn, maar als je in klein gezelschap bent dan is een zoenpartij gewoon onbeleefd.
Twee zielen één gedachte.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a time and a place for everything, en een keer een zoen moet best kunnen. maar uitgebreid gaan zitten zoenen als je maar met 3 bent (of 4 of 5... iig geen feest of zo) vind ik ook niet zo gepast.
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Weljaaaaaaaaa....
Spreekt de Portugees me net aan op facebook: Hey! Ik ben in Eindhoven!
We gaan zondag uit etenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je terugberichten 'Damn, ik ben net in Portugal!'
Romantischquote:
Maar Portugezen, dat is foute boelquote:
Neequote:
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braafquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar Portugezen, dat is foute boel
schaamteloze poging om Nuno eens lekker te pesten
LOL... erg jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de meeste zijn kamphoeren maar deze is wel leuk en braaf
nog schaamtelozer
Nou een 4tal maanden terug was ie ook ff in Ehvn en zouden we wat gaan drinken en zei hij ook af. Maar hij zei tenminste af, dat welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hiervan weet je tenminste ook dat ie wél komt opdagen.
quote:
Hola curly....sue :-)quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef wonderer het volgende:
Jezus, vlinderHet komt wel allemaal tegelijk he?
O ja, date met Erik!quote:
Jep. Zo moet je dat zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Keukenkast het volgende:
Wolkje heeft het er inderdaad maar druk mee...
Maar ga je nou helemaal voor Tibo of hoe moet ik het zien?
Ik kan wel wat met ze gaan drinken heurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, date met Erik!
Ik ben er wel pas heel laat he?
Moet trainen tot een uur of 23, 23:30.
Dus moet ook ff kijken hoe ik dat met dreamer en snuitje doe qua logeren.
Misschien dat die dan vast gaan en ik later kom.
En wat doe je als Tibo dalijk nou zijn ware liefde ontmoet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Zo moet je dat zien.
Van mijn kant iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |