Weltrustenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:30 schreef Eustace. het volgende:
Deze Bas gaat proberen te slapen.
Doei! Tot morgen en slaap zacht, homo's van me.
Heb je het nou over Dizer of Tibo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 7 spontaan een sms met "Ik zit bij je om de hoek. Ben je thuis, dan kun je m'n huisgenoot ontmoeten?". Vervolgens stond hij dus hier met z'n beste vriendin en huisgenoot en hebben we op het balkon gepraat en gedronken en daarna heeft ie ons mee uit eten genomen bij de Karseboom zodat ik bijna te laat en best wle aangeschoten op training verscheen.
En toen z'n vriendin bij mij even naar de wc was kwam ie op m;'n schoot zitten en begon ie me te zoenen... en tijdens het eten zat ie me steeds aan te staren.
En z'n beste vriendin/huisgenoot is erg aardig. Volgens mij klikte dat best wel.
En hij gaat vrijdag zeker mee naar Friso.
En....![]()
![]()
![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:30 schreef Eustace. het volgende:
Deze Bas gaat proberen te slapen.
Doei! Tot morgen en slaap zacht, homo's van me.
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet je dat stukje even opnieuw lezenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan wel![]()
?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg om half 7 spontaan een sms met "Ik zit bij je om de hoek. Ben je thuis, dan kun je m'n huisgenoot ontmoeten?". Vervolgens stond hij dus hier met z'n beste vriendin en huisgenoot en hebben we op het balkon gepraat en gedronken en daarna heeft ie ons mee uit eten genomen bij de Karseboom zodat ik bijna te laat en best wle aangeschoten op training verscheen.
En toen z'n vriendin bij mij even naar de wc was kwam ie op m;'n schoot zitten en begon ie me te zoenen... en tijdens het eten zat ie me steeds aan te staren.
En z'n beste vriendin/huisgenoot is erg aardig. Volgens mij klikte dat best wel.
En hij gaat vrijdag zeker mee naar Friso.
En....![]()
![]()
![]()
*zucht*
Ik vermoed niet dat de mexicaan en de ... uh... waar Jeremy dan ook vandaan komt zomaar bij hem om de hoek staan inclusief huisgenoten en vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er niet nog twee opties?.
Volgens mij was dat zoenen nog thuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar handjes vasthouden in openbaar doe je niet omdat je dan aangekeken wordt, maar bij elkaar op schoot springen en zoenen in een restaurant gaat dan wel![]()
?
Oh wacht, ja ik las over het stukje 'bij mij' heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat stukje even opnieuw lezen
waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gebruikt je Grote Liefde toch niet als huishoudslaaf.
Nee oke, dit gaf wel iets meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
kerel... ga nu niet beginnen dat het niet duidelijk is
Serge, Jeremy, Gerardo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waren er niet nog twee opties?.
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zoenen nog thuis.
Jérémy komt uit Parijs, woont in Berlijn maar zit nu tijdelijk in New York.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat de mexicaan en de ... uh... waar Jeremy dan ook vandaan komt zomaar bij hem om de hoek staan inclusief huisgenoten en vrienden.
Ang3l, je moet toch toegeven dat je qua namen wel een soort zeldzame namencollectie aan het opbouwen bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serge, Jeremy, Gerardo.
Maar het was Tibo
lijkt me meer iets voor mikequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"
Misschien hadden ze het wel afgesproken, van te voren. "Ik ga wel even naar het toilet, dan kun je hem vol op de bek nemen."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom moet dat als de vriendin naar het toilet was, was het soms een van zijn "hetero's"
Er bestaat ook nog zoiets als manieren. Ik vind het namelijk best asociaal als je als verliefde tortelduifjes elkaar opeet met een derde persoon erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |