Die heeft ie toch al ontmoet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En wat doe je als Tibo dalijk nou zijn ware liefde ontmoet?
Nou volgens mij heeft Tibo die al gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja bv, zoietsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan wel wat met ze gaan drinken heur.
Dan ga ik huilen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dan mij onmannelijk noemen omdat ik een naaimachine heb
Euh hoezo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan
Moord? Verkrachting? SBS 6 gekeken?
En mag ik ook huilen onder het naaien?quote:
Zo'n zin inquote:
Gezonde shitquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef wonderer het volgende:
*tomaat/basilicum wrap met spinazie en soya hotdogs en curry eet* Je moet wat voor je dieet
Een huiler als in een man die z'n emoties durft te tonen? Of die zeehondjes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mag ik ook huilen onder het naaien?
omg, als ik érgens slap van zou worden was het een huiler![]()
Denk aan de meerdere betekenissen van naaienquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een huiler als in een man die z'n emoties durft te tonen? Of die zeehondjes?
Ik welquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks, ik vind Krezip niet zo heel erg leuk
Ow en een andere interpretatie van "slap"quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Denk aan de meerdere betekenissen van naaien![]()
Ze zijn wel heel succesvol van stijl veranderd en hun cover van 'Everybody's gotta learn sometime' is best te pruimenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik welAl vanaf de aller eerste cd
Valt wel mee. De wrap is maar 71 calorieen, zag ik, twee worstjes 90, en een blik spinazie 60, maar ik heb wel 28 gram eiwitten binnen en bijna 60% van de ADH vezels.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Gezonde shit
Is het niet een beetje veel, én én?
Toch zou ik alleen de wrap hebben gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt wel mee. De wrap is maar 71 calorieen, zag ik, twee worstjes 90, en een blik spinazie 60, maar ik heb wel 28 gram eiwitten binnen en bijna 60% van de ADH vezels.
Ik ben zaterdag ook in A'dam, bedenk ik me netquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel succesvol van stijl veranderd en hun cover van 'Everybody's gotta learn sometime' is best te pruimen
Alleen ze zijn zo Hollandsch
Serieus? De wrap valt juist onder de caterogie niet-noodzakelijke energiebron. Je kunt beter groente eten dan graanproducten. Sowieso voor de vitaminen, maar ook omdat je lichaam meer heeft aan eiwitten en vezels dan aan de koolhydraten van de wrap.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch zou ik alleen de wrap hebben gehad.
De rest valt onder de categorie; vermijdbare kcal.
Spinazie is wel heel goed voor je, net als avocado, al zit dat zo boordevol kcal...
De wrap was toch met groentenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? De wrap valt juist onder de caterogie niet-noodzakelijke energiebron. Je kunt beter groente eten dan graanproducten. Sowieso voor de vitaminen, maar ook omdat je lichaam meer heeft aan eiwitten en vezels dan aan de koolhydraten van de wrap.
Kom ik nou weer belerend over? Da's niet de bedoeling namelijk
Van die mannen die huilen na het klaarkomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mag ik ook huilen onder het naaien?
omg, als ik érgens slap van zou worden was het een huiler![]()
Ja, het smaakte naar tomaat/basilicum. Ingebakken. Geen losse tomaatjes en basilicumblaadjes dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De wrap was toch met groenten
Ik bedoelde de groenten, namelijk
Oh, die bestaan ook? Grappig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die mannen die huilen na het klaarkomen
kzou niet weten hoe ik daarop zou reageren ahhaquote:
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kzou niet weten hoe ik daarop zou reageren ahha
"DOE JIJ NOU!"
shut up!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.
Nope, puur lichamelijke reactie. Spieren trekken zo erg samen tijdens het klaarkomen dat ie zijn eten niet binnen kan houden. Neuken met een teiltje naast het bed.quote:
problematisch...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, puur lichamelijke reactie. Spieren trekken zo erg samen tijdens het klaarkomen dat ie zijn eten niet binnen kan houden. Neuken met een teiltje naast het bed.
wel yea but not during sexquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind huilen bij een man (mits op een passend moment en met mate) wel lief enzo.
niet huilen;-)quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ga slapen. Kan niet meer scherp zien.
2 girls 1 cup maar dan net iets andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan kotsen na het klaarkomen. Heb ik ook wel eens gelezen.
Hier is ie al flinkquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar is gvd die zon? Normaal schijnt ie door de muur heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |