Als ik naar je foto's kijk, dan ja..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe dan ook, zelfs ik met mijn goedgevulde lichaam kan er soms beter uitzien dan sommige skinnyass bitches. Al zeg ik het zelf.
Dus het past hier ook wel...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Strikjes zijn voor meisjes. En voor James Bond.
Zonder H, dat scheeltquote:
Te veel werkquote:Mijn gewicht is ook op orde verder, ik wil alleen minder vet en meer spieren.
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goedquote:
Bij vlagenquote:Trouwens.. ben je nou echt zo arrogant?
De plicht roept?? Weer lekker bánnen??!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er even weg van, over een uurtje ben ik er weer! Mochten jullie me missen of per se nog iets kwijt willen, ik ben per pm beschikbaar.
Oke, tot zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er even weg van, over een uurtje ben ik er weer! Mochten jullie me missen of per se nog iets kwijt willen, ik ben per pm beschikbaar.
Kleren zijn een nightmare, weet je dat ik al mijn suits moet laten maken. Ik ken bijna geen jeans vinden die goed zitten en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Alle kleren staan je goed,
mensen gaan er niet zomaar vanuit dat je een varken zonder zelfbeheersing bent
In een restaurant krijg jij niet automatisch de salade
Dun zijn, wat een straf
Ik ben homo, dat is een soort combinatie van beidequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Strikjes zijn voor meisjes. En voor James Bond.
Da's bij bijna iedereen het geval, m'dunkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goed.
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
En dan wordt je opeens geconfronteerd met iemand die vrijwel je hele persoonlijke leven weet omdat je denkt anoniem te zijn op een forum elders op 't internet.
*Bas drinkt zijn 3e glas wijn op, ad fundum*
+4 herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
Kleren zijn een nightmare, weet je dat ik al mijn suits moet laten maken. Ik ken bijna geen jeans vinden die goed zitten en zo
c0d3t44l is het toverwoord, c0d3t44l!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
En dan wordt je opeens geconfronteerd met iemand die vrijwel je hele persoonlijke leven weet omdat je denkt anoniem te zijn op een forum elders op 't internet.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarbij moet ik wel zeggen dat voor één gelukte foto (plus photoshop) er toch wel een veelvoud aan foto's de prullenbak in zijn gegaan, maar goed.
Jammer..quote:Bij vlagen
Dat is altijd prettig, zoiets.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Meer een soort van Charlie's Angel dus...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben homo, dat is een soort combinatie van beide
+6 herkenbaarquote:
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.quote:
Ik weet het goedgemaakt, wat jij normaal zou drinken drink ik er nu wel bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig, zoiets.
Ik mag vandaag helaas niet drinken, anders had ik gezellig met je mee gedaan.
Hmm, mja, zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je broeken zakken af
Zelfs een XS shirtje is te groot
Je hebt het altijd koud
Mensen denken dat je anoraxia hebt
En dan nog homo zijn... dan heb je wel een rugzakje vol levenservaring nu...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet iedereen die ik echt ken hoeft te weten dat je ooit een emotioneel wrak bent, enorm in de clinch hebt gelegen met je moeder, ooit depressief was in combinatie met suïcidale gedachten, erg onzeker bent over jezelf, je seksleven, dat soort dingen. Een bepaald forum was altijd echt een soort toevluchtsoord voor mij, daar kon ik wel mijn problemen bespreken, mja.
Ja, ik dacht dat toch nooit iemand me zou herkennen tussen 50.000 andere gebruikers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, mja, zo.
Nee, dat begrijp ik wel. Maar dat heb je dus allemaal onder hetzelfde account gedaan blijkbaar?
Mja, dat homo zijn is niet echt iets waar ik mee zit. Daar wil ik nu even op proosten, God, je maakt het me bijzonder lastig, goed gedaan! Lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan nog homo zijn... dan heb je wel een rugzakje vol levenservaring nu...
Maar heb je dan persoonlijke gegevens op dat forum gezet ofzo??
waarom nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nuno você realmente não deve queixar-se
Mooi. Dan neem ik dr nog een.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Van wijn krijg je geen bierbuik.
Zet er maar een fles naastquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik weet het goedgemaakt, wat jij normaal zou drinken drink ik er nu wel bij.
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1993?
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Zeg, ik ben net over de 1991-shock heen, voorzichtig he!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.
ik mag niet klagen omdat jullie hier wat aan het vieren zijn, maar ik klaagde helemaal nietquote:
Alcohol ontsmet en zuivert 't bloed. Mits je het wel goed kauwt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef Eustace. het volgende:
Ik drink alleen met uitzonderingen, en heb ook geen zin om helelemaal naar de shop te gaan dus tja. Amen.
Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben een kut. Een hele verdomd grote kut. Met lippen. En kriebelend zand erin. Daardoor gaan ze gek doen en zo. Zie mij maar gewoon als, eh, gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ik ben net over de 1991-shock heen, voorzichtig he!!
Zelfde forum?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Eustace. het volgende:
Wacht, ben jij die schrijver? Ja, dat forum. Zonee; nee, niet op FOK! Fuck wat multi interpretabel, mijn hersenen jeuken.quote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Wacht, ben jij die schrijver? Ja, dat forum. Zonee; nee, niet op FOK! Fuck wat multi interpretabel, mijn hersenen jeuken.
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |