Proost ik neem ook nog een glas wijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef Eustace. het volgende:
Mja, dat homo zijn is niet echt iets waar ik mee zit. Daar wil ik nu even op proosten, God, je maakt het me bijzonder lastig, goed gedaan! Lul.
.
Bas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap hetIk heb trouwens geen idee wie je daar bent.
Kauwgompje/gummetje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef wonderer het volgende:
Stel bonnies*blikje sierra mist cranberry splash opentrek*
Ik ken maar van een iemand de echte naam daar omdat ie een boek had besteld. En dat was geen Bas. Dus neequote:
Nee, "sprite" met cranberry smaak.quote:
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken maar van een iemand de echte naam daar omdat ie een boek had besteld. En dat was geen Bas. Dus nee
Maar je hoeft het ook niet te zeggen hoor. Ik ben daar niet zo heel betrokken met andere mensen zoals hier of op andere fora. Maar je mag wel een keer naar me zwaaien als je wil
oh hoi Bas hoe gaat het tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.Hij's inmiddels verwijderd en zo, maar ik was er vrij actief, misschien kende je me wel. Ik ben overigens al maand verbannen dus zwaaien zit er nog even niet in.
Als je nu probeert te 'shocken' dan faal je harder dan PvdA in de laatste peilingen, want ik had me naam al gezegd in een van me eerste posts hier.quote:
Ooh! Nou, graagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar... ik had kauwgom om te delen.
Nope, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je snapt me niet, me accountnaam is 'Bas.', met de punt.Hij's inmiddels verwijderd en zo, maar ik was er vrij actief, misschien kende je me wel. Ik ben overigens al maand verbannen dus zwaaien zit er nog even niet in.
niet shocken lief het was gewoon een flauw grapje, sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:03 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Als je nu probeert te 'shocken' dan faal je harder dan PvdA in de laatste peilingen, want ik had me naam al gezegd in een van me eerste posts hier.
Maar hoi.
Al goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet shocken lief het was gewoon een flauw grapje, sorry
Vind Pierrot een leuker liedjequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben ook een Bas en was hier eerder..
.
sigaretten en wijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Al goed.![]()
Voel me al stuk minder klote door de wijn.Straks nog even pakje Lucky's wegpaffen en dan kan ik slapen, denk ik.
had je je vriend beter moeten afstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil een keukenschoonmaakrobot. Hebben ze die bij IKEA?.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
had je je vriend beter moeten afstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |