Ondertussen sta ik alweer even droog ja...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk nee, maar ik hoop ja voor je![]()
Nee. Ik vind het een sneaky streek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je hem leuker had gevonden, was je er dan wel op ingegaan?
je leert alles het beste in de praktijkquote:
Arme jij, ik de afgelopen weekenden ook niet. Kwam redelijk gefrustreerd thuis zondagquote:
die snap ik nooit.... had dan wat gedaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Kwam redelijk gefrustreerd thuis zondagMooi weer, veel mooie meiden en geen actie.
je zuigt in tt's verzinnen, maar waar zuig je dan aan? viespuikje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het enige waar ik in zuig is TT's verzinnen
Soms zit het gewoon niet mee en wil het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
die snap ik nooit.... had dan wat gedaan!
Verder heb je een hele beste fantasie jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het enige waar ik in zuig is TT's verzinnen
die ken ik dan weer welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef Kluts het volgende:
Ik had gewoon kunnen neuken dit weekend, maar ik besloot toen dat ik dat maar beter niet kon doen.
Nu baal ik.
Dan leer je het nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt lekker ofzo, dus ik zeg nee...
Niet geluktquote:
oh je bent net single? nou omdat je erbij zette gefrustreerd, ik denk die scoort al maanden nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet geluktVoornamelijk ook omdat het net uit is en ik eigenlijk nog te hard zit te hopen dat het goed gaat komen. Maargoed, da's over een paar weken ook wel voorbij.
Nee hoor, ik zit er ook niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige die er niet mee zit als ik niet wekelijks mijn piemel ergens heb in gehangen?
Nee hoor. Ook al heb ik geen piemelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige die er niet mee zit als ik niet wekelijks mijn piemel ergens heb in gehangen?
Oooh, ik zit er ook niet mee hoor, ben ondertussen wel gewend om op zwart zaad te zitten.. Hoewel het soms ook wel leuk is als ik niet eens de tijd heb om nieuw zaad te producerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk het ja....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
MAW, ik wil wel maar leg me erbij neer.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, ik zit er ook niet mee hoor, ben ondertussen wel gewend om op zwart zaad te zitten
Ik zit er ook niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit er ook niet mee als je dat niet doet. Jij mag datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, net twee wekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef rival het volgende:
oh je bent net single? nou omdat je erbij zette gefrustreerd, ik denk die scoort al maanden niet
Zeg dan meteen wat je zocht slimpiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Jannuk het volgende:
pfff hele site van parkpop afgezocht, eindelijk gevonden wat ik zocht
Hoe kan het dat het uitgegaan is als ik vragen magquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, net twee wekenEn nee, dat komt wel goed hoor, als ik erg lang zonder zit leg ik de lat gewoon wat lager
waar ik mag parkeren onder anderequote:
Hmm dat is volgens mij best lastig in Den Haagquote:
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen. En de kans schat ik helaas erg klein in. Wel een beetje enorm klote, want ik was van plan met d'r te gaan trouwen enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Hoe kan het dat het uitgegaan is als ik vragen magen hoe groot schat je je kansen in dat het goed komt
?
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen.
Wrijf het er nog even inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, ja.
speciaal terrein bij de ingang Veluweplein, voor rolstoelers + gehandicaptenparkeerkaartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat is volgens mij best lastig in Den Haager zit daar zeker geen parkeer garage in de buurt ?
Ja. Ik heb er al sinds het gebeurd is spijt van, en dat heet me nu ingehaald. Karmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Litpho het volgende:
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, ja.
Hmm het lijkt mij dan inderdaad dat het vertrouwen door zoiets meteen weg isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen. En de kans schat ik helaas erg klein in. Wel een beetje enorm klote, want ik was van plan met d'r te gaan trouwen enzo.
Iets zegt me dat als Catbert opent met "eigen schuld", dat hij er wel mee kan leven als het zo wordt afgedaan. Zeker vergeleken met principiële users die nog even tot in detail gaan vertellen hoe erg vreemdgaan in het algemeen en met Catbert in het bijzonder wel niet isquote:
Geeft niks hoor, t.o.v. hoe zij hierop reageerde is wat een anoniem iemand op een forum zegt niet bijzonder indrukwekkendquote:
Calbert. hoe kun je vreemdgaan!! Weet je wel niet hoe fout dat is! Waarom heb je het niet verteld aan haar.. Maar logisch dat ze je dumptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat als Catbert opent met "eigen schuld", dat hij er wel mee kan leven als het zo wordt afgedaan. Zeker vergeleken met principiële users die nog even tot in detail gaan vertellen hoe erg vreemdgaan in het algemeen en met Catbert in het bijzonder wel niet is.
Shit, duurt dat een paar weken....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet geluktVoornamelijk ook omdat het net uit is en ik eigenlijk nog te hard zit te hopen dat het goed gaat komen. Maargoed, da's over een paar weken ook wel voorbij.
het is niet zo dat je geen tijd hebt gehad om het op te biechten, dat had beter uitgepakt waarschijnlijk. al deed je dat pas na anderhalf jaar bvquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er al sinds het gebeurd is spijt van, en dat heet me nu ingehaald. Karma
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Calbert. hoe kun je vreemdgaan!! Weet je wel niet hoe fout dat is! Waarom heb je het niet verteld aan haar.. Maar logisch dat ze je dumpt
Ja, ik neem haar ook absoluut niks kwalijk hoor. Ik baal er wel van dat we het niet achter ons kunnen laten (ik kan zoiets wel een maal door de vingers zien), maar zo is ze gewoon niet. Ze vertrouwt me niet meer, en dat begrijp ik helemaal. Ik weet zelf dat ik het nooit weer zou doen, maar dat kan zij niet zeker weten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het lijkt mij dan inderdaad dat het vertrouwen door zoiets meteen weg is
Geen goede basis om je relatie verder op op te bouwen, laat staan trouwen
[..]
Calbert. hoe kun je vreemdgaan!! Weet je wel niet hoe fout dat is! Waarom heb je het niet verteld aan haar.. Maar logisch dat ze je dumpt
Oh ja, daar heb ik een beetje een broertje dood aan. En maar het heilige boontje spelen. Een teamgenoot van me meldt ook altijd dat vreemdgaan fout is, maar hij is zo glad als een aal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
Iets zegt me dat als Catbert opent met "eigen schuld", dat hij er wel mee kan leven als het zo wordt afgedaan. Zeker vergeleken met principiële users die nog even tot in detail gaan vertellen hoe erg vreemdgaan in het algemeen en met Catbert in het bijzonder wel niet is.
quote:
Nee hoor, dat maakt dus in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen bijzonder weinig uit. Als het gebeurd is, en je met je relatie door wil, is het het beste om te zorgen dat ze er nooit achter komt. Collega van me heeft dat dus geprobeerd. Vriendin dus heel blij van "ik ben blij dat je het verteld hebt". Paar weken later: "ik kan je toch niet meer vertrouwen".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef rival het volgende:
het is niet zo dat je geen tijd hebt gehad om het op te biechten, dat had beter uitgepakt waarschijnlijk. al deed je dat pas na anderhalf jaar bv
Probleem is alleen dus dat het je toch nog kan achtervolgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt dus in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen bijzonder weinig uit. Als het gebeurd is, en je met je relatie door wil, is het het beste om te zorgen dat ze er nooit achter komt. Collega van me heeft dat dus geprobeerd. Vriendin dus heel blij van "ik ben blij dat je het verteld hebt". Paar weken later: "ik kan je toch niet meer vertrouwen".
Die 'blokkade' dat ik niet inga op andere meiden, en het ook niet probeer zegmaar. Ik ga sowieso niet op zoek voorlopig, maar ik merkte van 't weekend gewoon dat ik het nog als 'verraad' zag, en dat duurt nog ff een tijdje.quote:
Ik heb net een half uurtje in het centrum van Zaandam op een bankje in de zon gezetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo, tis me een partij warm midden in de zon.
Zorgen dat je dat soort dingen niet doet, kan het je ook niet achtervolgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Probleem is alleen dus dat het je toch nog kan achtervolgen
Ik gok op dat het goed komtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen. En de kans schat ik helaas erg klein in. Wel een beetje enorm klote, want ik was van plan met d'r te gaan trouwen enzo.
jawel, maar gewoon even gelunched bij het eetcafe hier in de buurtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb net een half uurtje in het centrum van Zaandam op een bankje in de zon gezeten
Moet je niet werken dan?
Yup. Vandaar dus; zorg dat ze er nooit achter komt. Doe het dan nooit weer, en zie maar te leven met je schuldgevoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
Probleem is alleen dus dat het je toch nog kan achtervolgen
Hoop dat je gelijk hebtquote:
Waarom heb je het eigenlijk wel gedaan toen, als je zo serieus in je relatie stond?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Vandaar dus; zorg dat ze er nooit achter komt. Doe het dan nooit weer, en zie maar te leven met je schuldgevoel.
Yep, dan ben je de enige die er voor zal boeten, en die het verdient om er voor te boetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Vandaar dus; zorg dat ze er nooit achter komt. Doe het dan nooit weer, en zie maar te leven met je schuldgevoel.
Alleen KF kan zo'n vraag stellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
Catbert, was het neuken toen je vreemdging wel lekker dan![]()
?
Anders heb je er echt niks aan over gehouden![]()
ja sorryquote:
Liever gaat ie helemaal niet vreemd, maar doet ie het toch, zorg dan dat ik er nooit achter kom. Maar aangezien ik er toch altijd achter kom, kan hij het beter maar gewoon niet doen. Het vertrouwen is echt verwoest en het is zo moeilijk om daar mee te leven. Alhoewel het me ooit gelukt is, maar dat heeft ie wel moeten bezuren voor lange tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep, dan ben je de enige die er voor zal boeten, en die het verdient om er voor te boeten
Alhoewel, als mijn vriendin vreemd zou gaan ik het liever zou weten, waardoor ik zelf de keuze kan maken om er mee te nokken of om er mee door te gaan
Jullie dan?
Ik denk dat dat er 2 jaar later wel los van staatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja sorrymaar als de seks dan ook nog eens slecht was voel je je toch helemaal lullig
?
hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakt dus in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen bijzonder weinig uit. Als het gebeurd is, en je met je relatie door wil, is het het beste om te zorgen dat ze er nooit achter komt. Collega van me heeft dat dus geprobeerd. Vriendin dus heel blij van "ik ben blij dat je het verteld hebt". Paar weken later: "ik kan je toch niet meer vertrouwen".
Ik zat alleen in het buitenland (VS), zag d'r een hele tijd niet, was ietwat eenzaam, zat te twijfelen of ik toe was aan een echt serieuze relatie, miste het scharellen nogal en ik kwam iemand tegen die ik erg aantrekkelijk vond die mij helemaal fantastisch vond. We stonden toen op het punt te gaan samenwonen, en ik kreeg een beetje vluchtneigingen zegmaar. 2 jaar laten wonen we lang en breed samen, en heb ik geen enkele twijfel meer dat ze voor mij de ware is enzo, en dan krijg je dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Waarom heb je het eigenlijk wel gedaan toen, als je zo serieus in je relatie stond?
Ik ga daar ook gewoon niet op reagerenquote:
Nogalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik denk dat dat er 2 jaar later wel los van staat
mietje, als je nu toch zo eerlijk bent kan je dat gelijk ook op biechtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga daar ook gewoon niet op reageren
[..]
Nogal
Dat is toch totaal geen relevante infoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mietje, als je nu toch zo eerlijk bent kan je dat gelijk ook op biechten
Was dit die cursus tact waar je het over had?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze wist wel meer dan dat ik wist dat ze wist (huhu), en ik heb het in eerste instantie inderdaad afgezwakt (tja, je bent doodsbang dat ze weggaat, wat doe je dan) en dat werkte inderdaad ook nogal averechts. En als ze helemaal niks weet of vermoed, dan kun je het echt veel VEEL beter niet vertellen. De kans is heel groot dat de relatie sowieso op de klippen loop hierdoor. Het vreet enorm aan je partner. Was voor mij ook de eerste keer (afgezien van een paar scharrels waarvan ik al wist dat 't niks ging worden maargoed) en nogal een leerervaring.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:12 schreef rival het volgende:
hangt er vanaf.
wist ze het toendertijd en heb je erover gelogen? en biecht je het alsnog op...
bv als zij echt van niks wist en je verteld het zelf dan heb je meer kans dat ze je nog vertrouwd dan anders... dat is een feit.
ow, dat is wel een lastige situatie ja. Ik dnek dat ik in d eplaats van je vriendin uiteindelijk, na de eerste woede, wel met mijn hand over mijn hart zou strijken - als ik echt geloofde dat je het nooit meer zou doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zat alleen in het buitenland (VS), zag d'r een hele tijd niet, was ietwat eenzaam, zat te twijfelen of ik toe was aan een echt serieuze relatie, miste het scharellen nogal en ik kwam iemand tegen die ik erg aantrekkelijk vond die mij helemaal fantastisch vond. We stonden toen op het punt te gaan samenwonen, en ik kreeg een beetje vluchtneigingen zegmaar. 2 jaar laten wonen we lang en breed samen, en heb ik geen enkele twijfel meer dat ze voor mij de ware is enzo, en dan krijg je dit.
tact? Komop, het is hardstikke relevante informatie, als het gewoon klote seks was geweest is het helemaal kut.. was het hemelse seks, was het een lekkere kut! Niets met tact te maken, en alleen maar relevante informatie over hoe en wat we van Cat moeten denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dit die cursus tact waar je het over had?
Haha. Als je seksverhalen wil lezen heb je daar genoeg sites voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dit die cursus tact waar je het over had?
Dat is dus het probleem; als je me niet vertrouwt, waarom zou je dan geloven dat ik het niet weer zou doen? Zij geloofde dat ik het uberhaupt nooit zou doen. Als ik het een keer doe, waarom niet een tweede keer als het weer wat minder zou gaan? Ik snap haar redenatie echt wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
ow, dat is wel een lastige situatie ja. Ik dnek dat ik in d eplaats van je vriendin uiteindelijk, na de eerste woede, wel met mijn hand over mijn hart zou strijken - als ik echt geloofde dat je het nooit meer zou doen.
Nee nee, geen verhalenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha. Als je seksverhalen wil lezen heb je daar genoeg sites voor.
bij de zuiderparklaan/escamplaan midnight roti for the winquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik heb er ook om de hoek gewoond (jan van rodestraat).
Heerlijk naar huis gaan om te plassen ipv in de rij voor die ranzige dixies.
Thuis een pizza in de oven schuiven ipv te veel geld spenderen aan een kleffe hap.
Ik snap haar redenatie ook, maar mensen veranderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem; als je me niet vertrouwt, waarom zou je dan geloven dat ik het niet weer zou doen? Zij geloofde dat ik het uberhaupt nooit zou doen. Als ik het een keer doe, waarom niet een tweede keer als het weer wat minder zou gaan? Ik snap haar redenatie echt wel.
Ja, en ze wil iemand bij wie ze die 'garantie' wel ongeveer heeft. Nou, good luck danmaar. Ik weet vrij zeker dat bij mij de kans een stuk lager is dan bij een willekeurige andere kerelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef Kluts het volgende:
Ik snap haar redenatie ook, maar mensen veranderen.
En die garantie dat je het nooit meer zal doen heb je sowieso nooit natuurlijk.
Plus dat je die persoon nooit meer echt kan vertrouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
vreemdgaan sucks![]()
Al heb ik het wel voor elkaar gekregen om ermee te leren leven en door te gaan...maar ik ben van mening als een man het 1x doet het een 2e x zeker niet zal laten.... maar das gebaseerd op eigen ervaring en heus zullen niet alle mannen hetzelfde zijn
Al 1,5 week...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Stel je hebt een leuke meid/gast leren kennen en je bent al 1,5e week helemaal verliefd tegen elkaar aan het doen en hij/zij gaat op vakantie, stuurt de meest lieve smsjes en hij/zij neukt daar een ander. Valt dat volgens jullie onder vreemd gaan?
nee idd het blijft altijd wel in je achterhoofd spoken, en zeker als er zn zelfde situatie zich voordoet...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Plus dat je die persoon nooit meer echt kan vertrouwen natuurlijk.
Beetje op het randje. Sowieso is voor mij alles onder de 2 weken nog niet serieus. Maar echt netjes is het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Stel je hebt een leuke meid/gast leren kennen en je bent al 1,5e week helemaal verliefd tegen elkaar aan het doen en hij/zij gaat op vakantie, stuurt de meest lieve smsjes en hij/zij neukt daar een ander. Valt dat volgens jullie onder vreemd gaan?
Weet niet of ik het echt onder vreemdgaan zal vatten. Maar als het in de richting van serieus zal gaan, dan wss wel. Hij wil mij blijkbaar (uit de smsjes en verliefd gedrag enzo), dus dan moet ie het er ook voor over hebben om niet te neuken met anderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Dat vind ik een moeilijke, ik denk niet dat het vreemdgaan is maar ik zou dan wel heeel erg twijfelen aan die persoon in hoeverre hij dan eigenlijks verliefd is...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Hmm nee, je hebt tenslotte niks dus alles mag...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo, tis me een partij warm midden in de zon.
quote:
hoi hoiquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Solar energy is created deep within the core of the Sun. It is here that the temperature (15,000,000° C; 27,000,000° F)
Verrekte warm ja.
Hand voor het mondje heh, anders weet je hetquote:
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Hand voor het mondje heh, anders weet je het
quote:
Voel je je al een beetje beterder??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manier
quote:
Dat zou ik je nooit aandoenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manier
Ik ben 5 minuten wakker en voel me meteen vrijwel net zo kut als daarvoor..quote:
dat plus extra oplettend zou worden en de ander geen ruimte zou gunnen in een relatie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik een moeilijke, ik denk niet dat het vreemdgaan is maar ik zou dan wel heeel erg twijfelen aan die persoon in hoeverre hij dan eigenlijks verliefd is...
Lijkt me heerlijk, maar dat ben ik vergeten te halen toen ik vanmorgen bij de supermarkt was.. Dus moet nog wel even op pad daarvoor.. Ga zo een bak aardbeien aanvallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Dat zou ik je nooit aandoen
Fruitmandje misschien een idee?
Shit!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben 5 minuten wakker en voel me meteen vrijwel net zo kut als daarvoor..
Ik ook wel. Maar mensen maken nu eenmaal fouten. Als je vervolgens iets doet met wat je leert van je fouten, zou ik het iig proberen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem; als je me niet vertrouwt, waarom zou je dan geloven dat ik het niet weer zou doen? Zij geloofde dat ik het uberhaupt nooit zou doen. Als ik het een keer doe, waarom niet een tweede keer als het weer wat minder zou gaan? Ik snap haar redenatie echt wel.
ja iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat plus extra oplettend zou worden en de ander geen ruimte zou gunnen in een relatie waarschijnlijk.
Dus ondanks dat het nog geen echte relatie is zou ik em al beindiggen.
Ok, nu vertelt hij/zij als hij/zij terug is van vakantie dat er alleen gezoend is. Maar ontdek je een half jaar later toch dat er ook geneukt is. Maar dan zit je al weer een half jaar verder in de relatie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat plus extra oplettend zou worden en de ander geen ruimte zou gunnen in een relatie waarschijnlijk.
Dat is ook een probleem wat m'n ex nu dus heeft. Ze heeft helemaal de neiging gekregen me te gaan controleren en dat vindt ze een rotgevoel. Snap dat op zich ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Sp00k13 het volgende:
ja dan zou ik me afvragen waarover die persoon nog meer liegt en ik denk dan alsnog de relatie beeindigen, want ik weet voor mezelf dat ik me dat elke x als hij/zij iets verteld ik eraan zou twijfelen en zo'n relatie zou ik niet willen hebben..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, nu vertelt hij/zij als hij/zij terug is van vakantie dat er alleen gezoend is. Maar ontdek je een half jaar later toch dat er ook geneukt is. Maar dan zit je al weer een half jaar verder in de relatie.
Kan jij dat een relatie beeindigen op grond hiervan als je knettergek op iemand bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dan zou ik me afvragen waarover die persoon nog meer liegt en ik denk dan alsnog de relatie beeindigen, want ik weet voor mezelf dat ik me dat elke x als hij/zij iets verteld ik eraan zou twijfelen en zo'n relatie zou ik niet willen hebben..
Tja, ik hoop dat ze d'r zo ook over gaat denken. We hebben op zich nog wel goed contact (gaan vanavond nog het e.e.a. bepraten, weet alleen niet goed wat ik d'r moet vertellen), dus wie weet. Zit op dit moment gewoon te twijfelen of ik niet beter een busje kan huren en al m'n zooi daar weg halen en gewoon verder moet gaan met m'n leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ook wel. Maar mensen maken nu eenmaal fouten. Als je vervolgens iets doet met wat je leert van je fouten, zou ik het iig proberen.
ik zou er voor vechten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat ze d'r zo ook over gaat denken. We hebben op zich nog wel goed contact (gaan vanavond nog het e.e.a. bepraten, weet alleen niet goed wat ik d'r moet vertellen), dus wie weet. Zit op dit moment gewoon te twijfelen of ik niet beter een busje kan huren en al m'n zooi daar weg halen en gewoon verder moet gaan met m'n leven.
ja het verbreken zeker wel.... maar of ik het volhou?! het zou echt verdomde lastig worden... maar ik kan me verdriet altijd wel heel goed omzetten in kwaadheid..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan jij dat een relatie beeindigen op grond hiervan als je knettergek op iemand bent?
Dat is wel tof. Die kwaadheid duurt bij mij helaas niet zo lang en dan ga ik toch weer iemand missen en dan ben ik weer terug bij af. Soms word ik zo moe van mezelfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:43 schreef Carooltje79 het volgende:
ja het verbreken zeker wel.... maar of ik het volhou?! het zou echt verdomde lastig worden... maar ik kan me verdriet altijd wel heel goed omzetten in kwaadheid..
Dat is waar. Maar dit is hoe ik het nu bekijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat het heel lastig is om nu te zeggen hoe je dan zou reageren. Er zijn zoveel factoren die meespelen dan.
Precies dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar mensen maken nu eenmaal fouten. Als je vervolgens iets doet met wat je leert van je fouten, zou ik het iig proberen.
ja dat krijg ik uiteindelijk ook wel... maar met me ex bijv heb ik het bijna 2 jaar vol gehouden om kwaad te blijven... maja uiteindelijk komt toch het verdriet....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Die kwaadheid duurt bij mij helaas niet zo lang en dan ga ik toch weer iemand missen en dan ben ik weer terug bij af. Soms word ik zo moe van mezelf
Dat die ik zeker. Dat verzoek had ik ook al vanuit m'n ouders, die waren redelijk in shock, ideale schoondochter enzoquote:
Ik zou haar gewoon vertellen wat je hier ook zegt. Dat je de intentie had om met haar een leven op te bouwen en datgeen wat er toen gebeurd is daar geen invloed op heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik hoop dat ze d'r zo ook over gaat denken. We hebben op zich nog wel goed contact (gaan vanavond nog het e.e.a. bepraten, weet alleen niet goed wat ik d'r moet vertellen), dus wie weet. Zit op dit moment gewoon te twijfelen of ik niet beter een busje kan huren en al m'n zooi daar weg halen en gewoon verder moet gaan met m'n leven.
Ik zorg er eigenlijk sowieso altijd wel voor dat ik me niet meteen aan iemand ga hechten. Pas na 2-3 weken ofzo begint het serieus te worden. Daarvoor is het meer scharrelen en daten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
Ik verwcaht niet dat iemand zich helemaal blootgeeft in de eerste 2, 3 weken dat je met elkaar omgaat. Dus ik zou er wel mee kunnen leven.
Dat heb ik al lang gedaan hoor, hier staat niks geschreven wat ze al niet weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zou haar gewoon vertellen wat je hier ook zegt. Dat je de intentie had om met haar een leven op te bouwen en datgeen wat er toen gebeurd is daar geen invloed op heeft.
quote:
En ik ben er weer!quote:
quote:
geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
Gaat een stuk minder snel opeens. Zijn alle ambtenaren naar huis ofzo?
Dan had je net zo goed ambtenaar kunnen worden. Had je nu bovendien zonverlof gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk ben
Ik ook, druk typen, heel serieus kijken, en hard je lachen inhouden als je iets grappigs leestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk ben
hehehe ik niet ik heb het druk zat "quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
That's kinda creepy...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
N. smste net dat ze een foto van mij heeft opgeslagen op haar telefoonvolgens mij goed ik goedddddd
!
Inderdaad. Stalker in wording. Denk goed na of je verder wil, voor je 't weet kom je niet van d'r af!quote:
Ik dacht al even dat ik last had van de generatiekloof. Bedankt voor de bevestiging dat dat niet het geval lijkt te zijn.quote:
Het lijkt mij duidelijk dat hij er sowieso bovenop wil!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Stalker in wording. Denk goed na of je verder wil, voor je 't weet kom je niet van d'r af!
Ba-dum-tisch!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat hij er sowieso bovenop wil!
Ik word gewoon aanbedenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Jij hebt altijd van die rare wijven, KFecht een soort van wanhopige troela's
het woord kek komt toch van wowquote:
Misschien moet je een "gevonden" briefje ophangen en scoor je zo een chick met beugelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Haha vond vanmorgen trouwens een zakje van die beugel elastiekjes
Beter beugel elastiekjes dan dat je in iedere broekzak een condoom vind... heb nu echt de vraag... what the hell happened saturday night?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word gewoon aanbeden![]()
![]()
Haha vond vanmorgen trouwens een zakje van die beugel elastiekjes
Het is een zakje van mij van vroegerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je een "gevonden" briefje ophangen en scoor je zo een chick met beugel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter beugel elastiekjes dan dat je in iedere broekzak een condoom vind... heb nu echt de vraag... what the hell happened saturday night?
Bikini aan en zonnen. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
Heb je toevallig net een foto van een jongen met een nepdiamant in zijn oor op je telefoon opgeslagen?quote:
Ik weet het zeker manquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Um, nee?
Dan zou ik wel lfp in Zeeland schrijven ofzo.
Dan heb jij meer wow ervaring dan ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het zeker manik heb het ook gespeeld 2 maanden
Als je als horde kek schreef, kreeg een ally lol te zien
Godver. Moet eigenlijk tot half 6 maar ik geef er om 5 uur de brui aan...quote:
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...quote:
Vraag haar om te punniken met jequote:
HW doet een dateverzoek via het forum!quote:
Sjoelen bedoel je.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Dit is een manier van vrouwen om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...
In combinatie met een lekker kopje rooibos, héérlijkquote:
is dat iets nieuws danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Klinkt als frunniken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Kut, fall I ff tru the basket here!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Nee, maar ik verdraai gewoon zijn woorden om de snelheid op gang te houden hier...quote:
Weetje hoe stoerquote:
I keep you in the holes!quote:
Nou hup, doen met je luie kutquote:
Over luie lullen gesproken, ik moet nog een badkamerdeur fixen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou hup, doen met je luie kutipv dat internet geouwehoer
!
To late, the monkey allready came out of the sleevequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I wil zee it thru de fingers dis time.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh shoot, ben ik net weer te laatnou ja, moet toch nog naar zeeland vanavond..
Had ook zo'n ding vroeger, was van m'n moeder. Ga me nu gewoon af zitten vragen of ik dat nog kon. Wel lachen, in die tijd begonnen ze net in te zien dat "meiden handwerken, jongens handenarbeid" niet heel erg geemancipeerd was en moesten we op de basisschool ook leren breien. Wat een kutwerk zeg...quote:
Zijn duim in die waterwerken daar steken, door het warme weer is er veel bergsneeuw vanuit Scandinavië de noordzee ingestroomdquote:
Die handarbeid lerares van ons wat zo'n gigantisch kutwijf, ze heette ook Juf Agnesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had ook zo'n ding vroeger, was van m'n moeder. Ga me nu gewoon af zitten vragen of ik dat nog kon. Wel lachen, in die tijd begonnen ze net in te zien dat "meiden handwerken, jongens handenarbeid" niet heel erg geemancipeerd was en moesten we op de basisschool ook leren breien. Wat een kutwerk zeg...
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zijn duim in die waterwerken daar steken, door het warme weer is er veel bergsneeuw vanuit Scandinavië de noordzee ingestroomd
Jochie tochquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
Die handarbeid lerares van ons wat zo'n gigantisch kutwijf, ze heette ook Juf Agnes
Ben blij dat ik 1.5 jaar terug de basisschool heb afgerond
Rare kerel ben je, een tafel van leeuwarden naar zierikzee brengen en dan ook nog aan die persoon aanbieden om een pijpbeurt te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..
Haha, da's inderdaad wel iets te galant. Als je in de buurt van de oosterscheldekeerkring komt moet je maar ff berichtje achterlaten, daarzo hang ik de komende dagen rond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..
Dat gaat hem niet worden, ik kan niet te lang in zeeland blijven hangen, heb net even beloofd om in het park te gaan banjeren vanavondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, da's inderdaad wel iets te galant. Als je in de buurt van de oosterscheldekeerkring komt moet je maar ff berichtje achterlaten, daarzo hang ik de komende dagen rond.
Je houdt je wel bezig zeg. Ik ga denk ik duitse toeristes versieren ofzo. Zijn er nu zat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, ik kan niet te lang in zeeland blijven hangen, heb net even beloofd om in het park te gaan banjeren vanavond
Je wilt niet weten hoe groot mijn wallen ondertussen zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je houdt je wel bezig zeg. Ik ga denk ik duitse toeristes versieren ofzo. Zijn er nu zat.
Iets laat, maar ok. :Mooi zoquote:
There's no such thing als te laat zijn, wat terrasjes en zulks betreft.quote:
Daar heb jij uiteraard weer gelijk in, je bent ook zo wijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
There's no such thing als te laat zijn, wat terrasjes en zulks betreft.
Ja dat probeer ik mezelf ook altijd wijs te makenquote:
D'r zijn d'r genoeg op dit forum die je een handje willen helpenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou niet eens meer weten hoe dat moet, dat neuken.
Ga je een paar irritante linksrijders van de weg drukken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, werk zit er op.. ik ga mezelf eens nuttig maken in de file
Uiteraard, en bumperklevers even de stuipen op het lijf jagen, en meebleren met hitjes etc etc.!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ga je een paar irritante linksrijders van de weg drukken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef Flena het volgende:
haha die TT![]()
er word dus gewoon nooit geneukt?
Hoe gaat het met die oudste meid, al weer beter?quote:
ja ze is weer opgeknapt gelukkig...alleen nog moe en hangerig..maargoed dat kan ook van t weer komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoe gaat het met die oudste meid, al weer beter?
vraag ik mijzelf ook afquote:
Mij natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
zoooo, even een uurtje afkoelen op de bank
Heb ik nog iets ernstigs gemist??
heeyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:34 schreef Jannuk het volgende:
Hoiii
zoooo, even een uurtje afkoelen op de bank
Heb ik nog iets ernstigs gemist??
Altijd fijn, als het zo warm isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ze is weer opgeknapt gelukkig...alleen nog moe en hangerig..maargoed dat kan ook van t weer komen
ja heel prettig jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Altijd fijn, als het zo warm is
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:39 schreef Flena het volgende:
[..]
ja heel prettig ja
morgen moet ik de hele dag op school helpen bij de spelletjesdag
Das nie goeiiiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef djayzz het volgende:
K*t zit pas halverwege de maand en mijn telefoon abbo is alweer op..
nee doe ik lekker zelf...lekker buiten met water klieren enzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk, kunnen we niet ruilen voor een dagje
das niet best he...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef djayzz het volgende:
Dat heb je met zo'n harem als die van jouquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:40 schreef djayzz het volgende:
ow, kan je niet wat je over hebt aan mij geven?quote:
Ja weet ik. en ik heb al een aparte sms bundelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:42 schreef Flena het volgende:
[..]
das niet best he...![]()
moet je ook niet zoveel bellen/smsen he dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat heb je met zo'n harem als die van jou
zal niet, of wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:43 schreef djayzz het volgende:
ow, kan je niet wat je over hebt aan mij geven?
vanavond slaap ik vast al, dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:45 schreef Sp00k13 het volgende:
zo ff wat eten en terrasje opzoeken morgen op het werk is er weer tijd tussendoor voor fok![]()
en vanavond natuurlijk na het terras
Tsja, ben echt blond en af en toe gedraag ik me ook nog eens zoquote:
quote:
als je snel bent, mag je naast me komen liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
jammer, gaan me wilde plannen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
als je snel bent, mag je naast me komen liggen
quote:
Same herequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:45 schreef HeatWave het volgende:
GSM van de zaak, geen idee hoeveel ik bel/sms per maand.
fijne avond!quote:
ik heb hi25, hou altijd overquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een 20 euro van hi abbo en 9.95 smsbundel er bovenop, heb er altijd meeer dan genoeg aan
Wel telefoon van de zaak, en met storingsdienst nog een maar mogen niet prive bellenquote:
nee sjappo, bij T-mobile blijft dat geldig, anders zou ik het niet posten he?quote:
kan 350 smsjes sturen, kom meestal op een drukke dag niet eens aan 10quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
dat bedoelde ik ook, hou er zelfs vrij veel van over, ik heb niet zoveel met bellen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kan 350 smsjes sturen, kom meestal op een drukke dag niet eens aan 10
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ja je hebt me, nummer ook niet
tering is nog meer dan ik dachtquote:Mijn belstatus
Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot 23 juni, 15:04 uur
¤ 415,56
Overige kosten: ¤ 0,00
dat krijg je toch noooit meer op?quote:
Kan je de sim, niet aan Djazz door verkopenquote:
Ik had vroeger wel rekeningen van 200 tot 300 euro hoorquote:
lang leve het gratis bellen met mn vaste telefoon, anders zou het bij mij ook aardig omhoog gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ik had vroeger wel rekeningen van 200 tot 300 euro hoorIk belde elke dag een uur tot anderhalf uur met mijn beste vriendin
Ja, maar dat kan ik sowieso wel doen, dit is een sim die niets ligt te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is flink wat.Lange gesprekken.
Elke dag anderhalf uur? Wat heb je elkaar dan nog te vertellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel rekeningen van 200 tot 300 euro hoorIk belde elke dag een uur tot anderhalf uur met mijn beste vriendin
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Thrust, waarom zet jij steeds van die willekeurige komma's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Met name gezeik over mannen van haar kant.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elke dag anderhalf uur? Wat heb je elkaar dan nog te vertellen.
De kans is groot als je hem via Marktplaats verkoopt dan binnen twee maanden de AIVD bij je op de stoep staat zeg maar...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Sja, verkopen zou kunnen, maar dat ding staat op mijn naam etc, geen idee hoe dat werkt.
jammer, past net niet op het scrabble-bordquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:14 schreef halfbearad het volgende:
Geen douchecabinedeurwaterstoppers bij de doeland![]()
Maar ik heb wel lekkerop de fiets fruit gehaald bij de versspecialist
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
angst voor de spelling controle dames
Ik dacht dat het een tong achtig gebruik wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zet hem immers altijd min of meer op dezelfde plek
Kreeg net het briljante idee om een dag wimbeldon te gaan doen. Centre Court: ¤ 1.050,00
err, wtf?Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
quote:
Ja, daarom. Ik zat er wel eens aan te denken om dan maar van die kansloze SBS prijsvragen ermee te gaan doen, wie weet win ik wel wat, maar daar zal ook wel weer een addertje onder het gras zittenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans is groot als je hem via Marktplaats verkoopt dan binnen twee maanden de AIVD bij je op de stoep staat zeg maar...
Overname kan natuurlijk, zijn papieren voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik sowieso wel doen, dit is een sim die niets ligt te doen. Ik heb de werksim in mijn GSM zitten
.
Sja, verkopen zou kunnen, maar dat ding staat op mijn naam etc, geen idee hoe dat werkt.
Klagen, dan lukt die anderhalf uur wel ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met name gezeik over mannen van haar kant.
Er zaten wle eens gesprekken bij waarbij ik nog niet tot 20 woorden kwam
de hoe veel? doe maar niet johquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef kingmob het volgende:
Ik dacht dat het een tong achtig gebruik was
Kreeg net het briljante idee om een dag wimbeldon te gaan doen. Centre Court: ¤ 1.050,00
err, wtf?
Wees maar niet bang, dacht dat het me hooguit een paar honderd euro voor de hele reis zou kostenquote:
Ow u is wel verstandigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef kingmob het volgende:
Wees maar niet bang, dacht dat het me hooguit een paar honderd euro voor de hele reis zou kosten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een tong achtig gebruik was
err, wtf?
ben ook nog wel eens geweest, werd geregeld door de opleiding, dus kostte niks, maar als je me vraagt wie er speeldenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:19 schreef kingmob het volgende:
Lol, als je in de rij gaat staan kost het 60 pond, maar dan zijn er maar hooguit 600 kaarten beschikbaar
Die hoge prijzen zijn om de loting e.d. te omzeilen, ik schrok al...
Ze staan gewoon zo willekeurigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
tong achtig gebruik eerst krijg ik te horen dat ik komma's moet gebruiken gebruik ik komma's doe ik er teveel en op de verkeerde plek
doe het ook nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |