Nou hup, doen met je luie kutquote:
Over luie lullen gesproken, ik moet nog een badkamerdeur fixen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou hup, doen met je luie kutipv dat internet geouwehoer
!
To late, the monkey allready came out of the sleevequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I wil zee it thru de fingers dis time.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh shoot, ben ik net weer te laatnou ja, moet toch nog naar zeeland vanavond..
Had ook zo'n ding vroeger, was van m'n moeder. Ga me nu gewoon af zitten vragen of ik dat nog kon. Wel lachen, in die tijd begonnen ze net in te zien dat "meiden handwerken, jongens handenarbeid" niet heel erg geemancipeerd was en moesten we op de basisschool ook leren breien. Wat een kutwerk zeg...quote:
Zijn duim in die waterwerken daar steken, door het warme weer is er veel bergsneeuw vanuit Scandinavië de noordzee ingestroomdquote:
Die handarbeid lerares van ons wat zo'n gigantisch kutwijf, ze heette ook Juf Agnesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Had ook zo'n ding vroeger, was van m'n moeder. Ga me nu gewoon af zitten vragen of ik dat nog kon. Wel lachen, in die tijd begonnen ze net in te zien dat "meiden handwerken, jongens handenarbeid" niet heel erg geemancipeerd was en moesten we op de basisschool ook leren breien. Wat een kutwerk zeg...
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zijn duim in die waterwerken daar steken, door het warme weer is er veel bergsneeuw vanuit Scandinavië de noordzee ingestroomd
Jochie tochquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
Die handarbeid lerares van ons wat zo'n gigantisch kutwijf, ze heette ook Juf Agnes
Ben blij dat ik 1.5 jaar terug de basisschool heb afgerond
Rare kerel ben je, een tafel van leeuwarden naar zierikzee brengen en dan ook nog aan die persoon aanbieden om een pijpbeurt te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..
Haha, da's inderdaad wel iets te galant. Als je in de buurt van de oosterscheldekeerkring komt moet je maar ff berichtje achterlaten, daarzo hang ik de komende dagen rond.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat, en even de tafel+stoelen die ik gister in leeuwarden opgehaald heb afleveren in zierikzee. Waarom ben ik zo gek om dat te doen zonder dat er iets tegenover staat.. heb zelfs een pijpbeurt vergeten te vragen..
Dat gaat hem niet worden, ik kan niet te lang in zeeland blijven hangen, heb net even beloofd om in het park te gaan banjeren vanavondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, da's inderdaad wel iets te galant. Als je in de buurt van de oosterscheldekeerkring komt moet je maar ff berichtje achterlaten, daarzo hang ik de komende dagen rond.
Je houdt je wel bezig zeg. Ik ga denk ik duitse toeristes versieren ofzo. Zijn er nu zat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, ik kan niet te lang in zeeland blijven hangen, heb net even beloofd om in het park te gaan banjeren vanavond
Je wilt niet weten hoe groot mijn wallen ondertussen zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je houdt je wel bezig zeg. Ik ga denk ik duitse toeristes versieren ofzo. Zijn er nu zat.
Iets laat, maar ok. :Mooi zoquote:
There's no such thing als te laat zijn, wat terrasjes en zulks betreft.quote:
Daar heb jij uiteraard weer gelijk in, je bent ook zo wijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
There's no such thing als te laat zijn, wat terrasjes en zulks betreft.
Ja dat probeer ik mezelf ook altijd wijs te makenquote:
D'r zijn d'r genoeg op dit forum die je een handje willen helpenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou niet eens meer weten hoe dat moet, dat neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |