geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
Gaat een stuk minder snel opeens. Zijn alle ambtenaren naar huis ofzo?
Dan had je net zo goed ambtenaar kunnen worden. Had je nu bovendien zonverlof gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk ben
Ik ook, druk typen, heel serieus kijken, en hard je lachen inhouden als je iets grappigs leestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen sneeuwvrij maar zonverlof... ik niet hoor, ik doe gewoon alsof ik hard aan het werk ben
hehehe ik niet ik heb het druk zat "quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
That's kinda creepy...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
N. smste net dat ze een foto van mij heeft opgeslagen op haar telefoonvolgens mij goed ik goedddddd
!
Inderdaad. Stalker in wording. Denk goed na of je verder wil, voor je 't weet kom je niet van d'r af!quote:
Ik dacht al even dat ik last had van de generatiekloof. Bedankt voor de bevestiging dat dat niet het geval lijkt te zijn.quote:
Het lijkt mij duidelijk dat hij er sowieso bovenop wil!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Stalker in wording. Denk goed na of je verder wil, voor je 't weet kom je niet van d'r af!
Ba-dum-tisch!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat hij er sowieso bovenop wil!
Ik word gewoon aanbedenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Jij hebt altijd van die rare wijven, KFecht een soort van wanhopige troela's
het woord kek komt toch van wowquote:
Misschien moet je een "gevonden" briefje ophangen en scoor je zo een chick met beugelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Haha vond vanmorgen trouwens een zakje van die beugel elastiekjes
Beter beugel elastiekjes dan dat je in iedere broekzak een condoom vind... heb nu echt de vraag... what the hell happened saturday night?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word gewoon aanbeden![]()
![]()
Haha vond vanmorgen trouwens een zakje van die beugel elastiekjes
Het is een zakje van mij van vroegerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je een "gevonden" briefje ophangen en scoor je zo een chick met beugel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter beugel elastiekjes dan dat je in iedere broekzak een condoom vind... heb nu echt de vraag... what the hell happened saturday night?
Bikini aan en zonnen. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef Catbert het volgende:
Heb je toevallig net een foto van een jongen met een nepdiamant in zijn oor op je telefoon opgeslagen?quote:
Ik weet het zeker manquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Um, nee?
Dan zou ik wel lfp in Zeeland schrijven ofzo.
Dan heb jij meer wow ervaring dan ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het zeker manik heb het ook gespeeld 2 maanden
Als je als horde kek schreef, kreeg een ally lol te zien
Godver. Moet eigenlijk tot half 6 maar ik geef er om 5 uur de brui aan...quote:
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...quote:
Vraag haar om te punniken met jequote:
HW doet een dateverzoek via het forum!quote:
Sjoelen bedoel je.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Dit is een manier van vrouwen om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...
In combinatie met een lekker kopje rooibos, héérlijkquote:
is dat iets nieuws danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Klinkt als frunniken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Kut, fall I ff tru the basket here!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Nee, maar ik verdraai gewoon zijn woorden om de snelheid op gang te houden hier...quote:
Weetje hoe stoerquote:
I keep you in the holes!quote:
Nou hup, doen met je luie kutquote:
Over luie lullen gesproken, ik moet nog een badkamerdeur fixen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou hup, doen met je luie kutipv dat internet geouwehoer
!
To late, the monkey allready came out of the sleevequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I wil zee it thru de fingers dis time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |