Heb je toevallig net een foto van een jongen met een nepdiamant in zijn oor op je telefoon opgeslagen?quote:
Ik weet het zeker manquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Um, nee?
Dan zou ik wel lfp in Zeeland schrijven ofzo.
Dan heb jij meer wow ervaring dan ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het zeker manik heb het ook gespeeld 2 maanden
Als je als horde kek schreef, kreeg een ally lol te zien
Godver. Moet eigenlijk tot half 6 maar ik geef er om 5 uur de brui aan...quote:
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...quote:
Vraag haar om te punniken met jequote:
HW doet een dateverzoek via het forum!quote:
Sjoelen bedoel je.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Dit is een manier van vrouwen om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Post iets leuks dan, in plaats van 't van anderen af te laten hangen. Damn...vrouwen...
In combinatie met een lekker kopje rooibos, héérlijkquote:
is dat iets nieuws danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Klinkt als frunniken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef KudFokker het volgende:
Vraag haar om te punniken met jedat is veel hipper
!
Kut, fall I ff tru the basket here!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HW doet een dateverzoek via het forum!
Nee, maar ik verdraai gewoon zijn woorden om de snelheid op gang te houden hier...quote:
Weetje hoe stoerquote:
I keep you in the holes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |