Plus dat je die persoon nooit meer echt kan vertrouwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
vreemdgaan sucks![]()
Al heb ik het wel voor elkaar gekregen om ermee te leren leven en door te gaan...maar ik ben van mening als een man het 1x doet het een 2e x zeker niet zal laten.... maar das gebaseerd op eigen ervaring en heus zullen niet alle mannen hetzelfde zijn
Al 1,5 week...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Stel je hebt een leuke meid/gast leren kennen en je bent al 1,5e week helemaal verliefd tegen elkaar aan het doen en hij/zij gaat op vakantie, stuurt de meest lieve smsjes en hij/zij neukt daar een ander. Valt dat volgens jullie onder vreemd gaan?
nee idd het blijft altijd wel in je achterhoofd spoken, en zeker als er zn zelfde situatie zich voordoet...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Plus dat je die persoon nooit meer echt kan vertrouwen natuurlijk.
Beetje op het randje. Sowieso is voor mij alles onder de 2 weken nog niet serieus. Maar echt netjes is het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Stel je hebt een leuke meid/gast leren kennen en je bent al 1,5e week helemaal verliefd tegen elkaar aan het doen en hij/zij gaat op vakantie, stuurt de meest lieve smsjes en hij/zij neukt daar een ander. Valt dat volgens jullie onder vreemd gaan?
Weet niet of ik het echt onder vreemdgaan zal vatten. Maar als het in de richting van serieus zal gaan, dan wss wel. Hij wil mij blijkbaar (uit de smsjes en verliefd gedrag enzo), dus dan moet ie het er ook voor over hebben om niet te neuken met anderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Dat vind ik een moeilijke, ik denk niet dat het vreemdgaan is maar ik zou dan wel heeel erg twijfelen aan die persoon in hoeverre hij dan eigenlijks verliefd is...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
Hmm nee, je hebt tenslotte niks dus alles mag...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo, tis me een partij warm midden in de zon.
quote:
hoi hoiquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Solar energy is created deep within the core of the Sun. It is here that the temperature (15,000,000° C; 27,000,000° F)
Verrekte warm ja.
Hand voor het mondje heh, anders weet je hetquote:
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Hand voor het mondje heh, anders weet je het
quote:
Voel je je al een beetje beterder??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manier
quote:
Dat zou ik je nooit aandoenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je me dood wil hebben, dan is dat op dit moment wel de manier
Ik ben 5 minuten wakker en voel me meteen vrijwel net zo kut als daarvoor..quote:
dat plus extra oplettend zou worden en de ander geen ruimte zou gunnen in een relatie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik een moeilijke, ik denk niet dat het vreemdgaan is maar ik zou dan wel heeel erg twijfelen aan die persoon in hoeverre hij dan eigenlijks verliefd is...
Lijkt me heerlijk, maar dat ben ik vergeten te halen toen ik vanmorgen bij de supermarkt was.. Dus moet nog wel even op pad daarvoor.. Ga zo een bak aardbeien aanvallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Dat zou ik je nooit aandoen
Fruitmandje misschien een idee?
Shit!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben 5 minuten wakker en voel me meteen vrijwel net zo kut als daarvoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |