Ondertussen sta ik alweer even droog ja...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk nee, maar ik hoop ja voor je![]()
Nee. Ik vind het een sneaky streek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je hem leuker had gevonden, was je er dan wel op ingegaan?
je leert alles het beste in de praktijkquote:
Arme jij, ik de afgelopen weekenden ook niet. Kwam redelijk gefrustreerd thuis zondagquote:
die snap ik nooit.... had dan wat gedaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef Catbert het volgende:
Kwam redelijk gefrustreerd thuis zondagMooi weer, veel mooie meiden en geen actie.
je zuigt in tt's verzinnen, maar waar zuig je dan aan? viespuikje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het enige waar ik in zuig is TT's verzinnen
Soms zit het gewoon niet mee en wil het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
die snap ik nooit.... had dan wat gedaan!
Verder heb je een hele beste fantasie jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef KudFokker het volgende:
Het enige waar ik in zuig is TT's verzinnen
die ken ik dan weer welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef Kluts het volgende:
Ik had gewoon kunnen neuken dit weekend, maar ik besloot toen dat ik dat maar beter niet kon doen.
Nu baal ik.
Dan leer je het nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt lekker ofzo, dus ik zeg nee...
Niet geluktquote:
oh je bent net single? nou omdat je erbij zette gefrustreerd, ik denk die scoort al maanden nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet geluktVoornamelijk ook omdat het net uit is en ik eigenlijk nog te hard zit te hopen dat het goed gaat komen. Maargoed, da's over een paar weken ook wel voorbij.
Nee hoor, ik zit er ook niet mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige die er niet mee zit als ik niet wekelijks mijn piemel ergens heb in gehangen?
Nee hoor. Ook al heb ik geen piemelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik dan de enige die er niet mee zit als ik niet wekelijks mijn piemel ergens heb in gehangen?
Oooh, ik zit er ook niet mee hoor, ben ondertussen wel gewend om op zwart zaad te zitten.. Hoewel het soms ook wel leuk is als ik niet eens de tijd heb om nieuw zaad te producerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk het ja....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
MAW, ik wil wel maar leg me erbij neer.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, ik zit er ook niet mee hoor, ben ondertussen wel gewend om op zwart zaad te zitten
Ik zit er ook niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit er ook niet mee als je dat niet doet. Jij mag datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, net twee wekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef rival het volgende:
oh je bent net single? nou omdat je erbij zette gefrustreerd, ik denk die scoort al maanden niet
Zeg dan meteen wat je zocht slimpiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Jannuk het volgende:
pfff hele site van parkpop afgezocht, eindelijk gevonden wat ik zocht
Hoe kan het dat het uitgegaan is als ik vragen magquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, net twee wekenEn nee, dat komt wel goed hoor, als ik erg lang zonder zit leg ik de lat gewoon wat lager
waar ik mag parkeren onder anderequote:
Hmm dat is volgens mij best lastig in Den Haagquote:
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen. En de kans schat ik helaas erg klein in. Wel een beetje enorm klote, want ik was van plan met d'r te gaan trouwen enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Hoe kan het dat het uitgegaan is als ik vragen magen hoe groot schat je je kansen in dat het goed komt
?
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen.
Wrijf het er nog even inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, ja.
speciaal terrein bij de ingang Veluweplein, voor rolstoelers + gehandicaptenparkeerkaartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Hmm dat is volgens mij best lastig in Den Haager zit daar zeker geen parkeer garage in de buurt ?
Ja. Ik heb er al sinds het gebeurd is spijt van, en dat heet me nu ingehaald. Karmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:55 schreef Litpho het volgende:
Dat is wel een schoolvoorbeeld van eigen schuld, ja.
Hmm het lijkt mij dan inderdaad dat het vertrouwen door zoiets meteen weg isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Eigen schuld. Ik ben een tijd (2 jaar ongeveer) terug vreemd gegaan en daar is ze onlangs achter gekomen. En de kans schat ik helaas erg klein in. Wel een beetje enorm klote, want ik was van plan met d'r te gaan trouwen enzo.
Iets zegt me dat als Catbert opent met "eigen schuld", dat hij er wel mee kan leven als het zo wordt afgedaan. Zeker vergeleken met principiėle users die nog even tot in detail gaan vertellen hoe erg vreemdgaan in het algemeen en met Catbert in het bijzonder wel niet isquote:
Geeft niks hoor, t.o.v. hoe zij hierop reageerde is wat een anoniem iemand op een forum zegt niet bijzonder indrukwekkendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |