Heb je die van de meissies wel al eens gezien?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst die Guys Shower Scene. Briljant
.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Hadden ze nou niet een wat fijnere foto van McArmy voor op zijn eerste cover kunnen kiezen?
Zijn die er dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Hadden ze nou niet een wat fijnere foto van McArmy voor op zijn eerste cover kunnen kiezen?
Jaaaaaaaaaa, die rechtsbovenquote:
Ik had 'm al wel es gezien maar was het een beetje vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk nu pas voor het eerst die Guys Shower Scene. Briljant
.
Sinds een weekje, ze zijn nu zo´n beetje halverwege seizoen 2.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Elke werkdag op Net 5 om 19.35 uur Greys hoor ik net!
Of is dat al weken en kom ik er nu pas achter? Ja zeker?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:45 schreef Koningin het volgende:
Nu zijn weer de eerdere afleveringen te zien als zomerstop op TV.
Ik vond Christina toch een beter koppel met Burke.
Oh dank je! Ze zijn dus niet bij Seizoen 1 begonnen? Of gewoon ergens middenin als ze na een week al halverwege seizoen 2 zijn? Nou in elk geval fijn dat zodra de afkickverschijnselen te erg zijn we in elk geval daar nog een portie Greys (the series, not the girlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sinds een weekje, ze zijn nu zo´n beetje halverwege seizoen 2.
Vind ik ook. Het klopte veel beter, Cristina bleef gewoon Cristina en werd niet bijna gewurgd in haar slaap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:45 schreef Koningin het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:45 schreef Koningin het volgende:
Ze werd een bruiloft opgedrongen waar ze van walgde, moest constant consessies doen en is er zelfs haar wenkbrauwen aan kwijtgeraakt. Wat nou, bleef zichzelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het klopte veel beter, Cristina bleef gewoon Cristina en werd niet bijna gewurgd in haar slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:22 schreef Appletree het volgende:
Ergens hoop ik dat ze Burke weer terughalen in GA. Ik denk dat het echt goed voor de serie zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, OK, die hele bruiloft was opgedrongen. Maar ik bedoel meer hoe zij en Burke waren samen, gewoon als ze thuis waren, filmpje kijken enz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze werd een bruiloft opgedrongen waar ze van walgde, moest constant consessies doen en is er zelfs haar wenkbrauwen aan kwijtgeraakt. Wat nou, bleef zichzelf?.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:23 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll throw my apples if you get too close to me.
Eens. Ik vond Cristina ook veel beter bij Burke passen dan bij Hunt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Jaja, OK, die hele bruiloft was opgedrongen. Maar ik bedoel meer hoe zij en Burke waren samen, gewoon als ze thuis waren, filmpje kijken enz.
Ze bleef gewoon zoals ze was in haar gedrag, dat is meer wat ik bedoel.
Hier nog een hetero man hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 11:00 schreef BC88 het volgende:
Ik ben begonnen met het kijken van Grey's, ben ik nu gay? Ben nu bij seizoen 2 aflevering 9. Keek soms aflevering mee met mijn vriendin en vond het wel grappig eigenlijk
.
En hier ookquote:Op zondag 28 juni 2009 11:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Cristina ook veel beter bij Burke passen dan bij Hunt.
[..]
Hier nog een hetero man hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Butterfly91 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n lekker idee dat ze volgende week alweer gaan filmen!!![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n lekker idee dat ze volgende week alweer gaan filmen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeker![]()
Zo'n lang verhaal, maar geen enkel nieuwtje (voor mij dan)...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef Butterfly91 het volgende:
[spoiler]knip
Nicequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:46 schreef babette21 het volgende:
De eerste aflevering zal trouwens weer een dubbele zijn!
Door de titel dacht ik dat er 'n oude bekende terug zou komen (Addie, Burke of die suffe Hahn?!), maar het is eigenlijk meer een "wie heeft de zomer overleefd"-verhaal...quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nice![]()
En wat de spoilers betreft heb je gelijk, iedereen die spoilers leest, leest in dit stukje eigenlijk niks nieuws.
Ik snap nooit zo goed dat alle vaste rollen - op Meredith na - onder de bijrollen vallen... Mer heeft de titelrol, maar dat is 't wel zo'n beetje; de rest heeft toch minstens zoveel te doen?!quote:EMMY NOMINATIONS
Outstanding Supporting Actress In A Drama Series
Grey's Anatomy • ABC • ABC Studios
Sandra Oh as Dr. Christina Yang
Grey's Anatomy • ABC • ABC Studios
Chandra Wilson as Dr. Miranda Bailey
Outstanding Guest Actress In A Drama Series
Grey's Anatomy • No Good At Saying Sorry (One More Chance) • ABC • ABC Studios
Sharon Lawrence as Robbie Stevens
Outstanding Prosthetic Makeup For A Series, Miniseries, Movie Or A Special
Grey's Anatomy • Stand By Me • ABC • ABC Studios
Outstanding Makeup For A Single-Camera Series (Non-Prosthetic)
Grey's Anatomy • Dream A Little Dream Of Me, Part 1 and Part 2 • ABC • ABC Studios.
Welke categorie wil je dan? Het enige wat ik vreemd vind is dat Meredith als Lead Actress kan worden genomineerd, maar dat is alleen bij de Golden Globes gebeurd (niet gewonnen en m.i. terecht, bedroevend acteerwerk in de eerdere seizoenen).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat alle vaste rollen - op Meredith na - onder de bijrollen vallen... Mer heeft de titelrol, maar dat is 't wel zo'n beetje; de rest heeft toch minstens zoveel te doen?!
Bailey zit prima in haar rol, maar ik vind haar rol te makkelijk om een Emmy te winnen. Een goede actrice, absoluut, maar de concurrentie is moordend. Sandra Oh is al vijf seizoenen op rij genomineerd, Chandra Wilson inmiddels vier keer op rij maar ik vind Cristina's karakter veel knapper. Katherine Heigl is één keer genomineerd en won toen direcht. Wat mij betreft geheel terecht en het verbaast me dat ze dit jaar niet is genomineerd met haar acteerwerk in de rol als Izzie als patiënt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:45 schreef DanielleM het volgende:
Het wordt tijd dat Chandra Wilson de Emmy gaat winnen! Die is alle seizoenen supergoed geweest.
Nou, dat dus: Lead actor/actress. Voor alle vaste rollen! Bij bijrollen (supporting) denk ik aan die barman... of Adele... ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:27 schreef TNA het volgende:
Welke categorie wil je dan? Het enige wat ik vreemd vind is dat Meredith als Lead Actress kan worden genomineerd, maar dat is alleen bij de Golden Globes gebeurd (niet gewonnen en m.i. terecht, bedroevend acteerwerk in de eerdere seizoenen).
Ik vind Wilson wel fantastisch, die rol vereist zo'n beetje elke emotie en ze weet het keer op keer weer klaar te spelen. Al haalt ze de laatste tijd wel vaak hetzelfde "trucje" uit... Sandra Oh vond ik het laatste seizoen niet heel bijzonder, al lag dat vooral aan haar verhaallijnen (de Owen-verhaaltjes uitgezonderd, overigens een perfecte tegenspeler voor haar!).quote:Bailey zit prima in haar rol, maar ik vind haar rol te makkelijk om een Emmy te winnen. Een goede actrice, absoluut, maar de concurrentie is moordend. Sandra Oh is al vijf seizoenen op rij genomineerd, Chandra Wilson inmiddels vier keer op rij maar ik vind Cristina's karakter veel knapper. Katherine Heigl is één keer genomineerd en won toen direcht. Wat mij betreft geheel terecht en het verbaast me dat ze dit jaar niet is genomineerd met haar acteerwerk in de rol als Izzie als patiënt.
Twee in totaal?! Voor Katherine Heigl en.... Sandra Oh?!quote:Overall gezien 2 Emmy's voor vijf seizoenen is trouwens niet echt een goede score voor een serie.
Die rollen kunnen ook guest actors zijn, hoewel ze daar waarschijnlijk weer te vaak in voorkomen. Maar ik vind in dit geval dat er simpelweg geen lead actor/actress is, ze zijn m.i. allemaal supporting.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou, dat dus: Lead actor/actress. Voor alle vaste rollen! Bij bijrollen (supporting) denk ik aan die barman... of Adele... ofzo.
Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steedsquote:Pompeo is inderdaad geen hoogvlieger. Niet heel vervelend (hoe zeggen ze dat!? "she kind of grows on you"), maar niet award-waardig...
Ik vind Wilson ook heel goed, maar Sandra Oh en Katherine Heigl nog net wat beter. Bij Cristina 'voel' ik echt die innerlijke strijd en de moeite met emoties die ze heeft.quote:[..]
Ik vind Wilson wel fantastisch, die rol vereist zo'n beetje elke emotie en ze weet het keer op keer weer klaar te spelen. Al haalt ze de laatste tijd wel vaak hetzelfde "trucje" uit... Sandra Oh vond ik het laatste seizoen niet heel bijzonder, al lag dat vooral aan haar verhaallijnen (de Owen-verhaaltjes uitgezonderd, overigens een perfecte tegenspeler voor haar!).
Haar acteerwerk afgelopen seizoen vond ik echt subliemquote:Ik was ook verbaasd dat Heigl niet genomineerd was. Ondanks dat ze er al eentje heeft zou 'n nieuwe nominatie haar gegund zijn nav dit seizoen. (maar de Award zelf zie ik dan toch liever naar Wilson gaan!)
Heigl won in seizoen 3 en een "Outstanding Casting"-Emmy voor seizoen 2.quote:[..]
Twee in totaal?! Voor Katherine Heigl en.... Sandra Oh?!
Ja, ook twee Golden Globes (Sandra Oh en beste serie, beide seizoen 2). Maar dat blijft voor vijf seizoenen een magere score. Wel veel nominaties trouwens. Anyway, het beïnvloedt je kijkplezier natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
Oh nee, ik zie 't al: Sandra had geen Emmy maar een Golden Globe!
Al met al hebben ze toch niet echt te klagen hoor, met een waslijst aan nominaties en awards.
En daarnaast: who gives a damn.... als ze maar blijven filmen!!
Tja, maar wat wil je ook, met een tegenspeler met 1 gezichtsuitdrukking!?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef TNA het volgende:
Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steeds
Het moet als acteur absoluut in je voordeel zijn om überhaupt zo'n vet lijntje te krijgen, maar even los daarvan: als je er echt op let, heeft ze feitelijk helemaal niet zoveel scènes gehad. Die aflevering waarin ze bv net opgenomen is (en haar eerste operatie had), daar kwam ze zelf nauwelijks in voor; dat ging veel meer om de mensen om haar heen, hoe die daar mee om gingen. En ook tijdens de momenten dat het misging en dus alle aandacht op háár gericht was waren het eigenlijk haar medespelers die de drama neerzetten.... zij lag daar een beetje voor pampus!quote:Haar acteerwerk afgelopen seizoen vond ik echt subliemNatuurlijk ook 'geluk' met haar rol als kankerpatiënt, maar ja, dat speelt bij iedereen wel mee.
Wat lame!quote:een "Outstanding Casting"-Emmy voor seizoen 2.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tja, maar wat wil je ook, met een tegenspeler met 1 gezichtsuitdrukking!?
Natuurlijk werd haar acteerwerk voor een deel gedragen door de situatie en de mensen om haar heen, maar dat geldt in zekere mate voor iedereen. Sandra Oh kon voor een deel zulk acteerwerk neerzetten omdat iedereen meeleefde met haar in situatie met een man met PTSS die haar begon te wurgen en niet met zijn emoties om kon gaan. En zo gold bij Katherine Heigl het feit dat ze kanker had en de liefde van de mensen om haar heen. Maar de expressie van haar emoties vind ik echt onovertroffen. Denk ook aan het moment waarop ze voor haar eigen team staat als "patiënt X" en haar expressies op het bed wanneer ze ziek is. Ik leef zelden zo mee met een actrice. Huldequote:[..]
Het moet als acteur absoluut in je voordeel zijn om überhaupt zo'n vet lijntje te krijgen, maar even los daarvan: als je er echt op let, heeft ze feitelijk helemaal niet zoveel scènes gehad. Die aflevering waarin ze bv net opgenomen is (en haar eerste operatie had), daar kwam ze zelf nauwelijks in voor; dat ging veel meer om de mensen om haar heen, hoe die daar mee om gingen. En ook tijdens de momenten dat het misging en dus alle aandacht op háár gericht was waren het eigenlijk haar medespelers die de drama neerzetten.... zij lag daar een beetje voor pampus!![]()
En als je het zo bekijkt snap ik het ook wel dat haar overgeslagen hebben (of zal dat toch zijn omdat ze vorig jaar een anti-emmy houding had?!)
Maar eerlijk is eerlijk: de scènes waarin ze dramatisch mocht doen, dééd ze het ook... en hóe!!
quote:[..]
Wat lame!![]()
Dat slissen irriteert me nog niet eens zo, maar vergeleken met de rest is ze absoluut geen goede actrice. Meredith boeit me ook het minst van allemaal. Ik zou het niet erg vinden al ze haar eruit zouden schrijven. Met Lexie hebben ze nog een Grey in huis dus ze hoeven de titel niet eens te veranderen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef TNA het volgende:
Ze is wel beter geworden (serieus, hoe konden ze haar casten?), inmiddels is ze 'gewoon goed', weinig bijzonders. En ze slist nog steeds
Meredith eruit, Lexie een rol als naughty nurse en de serie en titel veranderen in Addison's Anatomy. Verdriedubbeling van de kijkcijfers. Vote TNA.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Dat slissen irriteert me nog niet eens zo, maar vergeleken met de rest is ze absoluut geen goede actrice. Meredith boeit me ook het minst van allemaal. Ik zou het niet erg vinden al ze haar eruit zouden schrijven. Met Lexie hebben ze nog een Grey in huis dus ze hoeven de titel niet eens te veranderen!
De quotes kloppen, maar het is weer eens een zure (typische Telegraaf) manier van interpreteren van 'n niet-zuur interview. Vind ik dan. Maar oordeel zelf zou ik zeggen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=1,1
Zou het waar zijn? Het is de Telegraaf natuurlijk
[ Bericht 16% gewijzigd door Steve op 24-07-2009 14:41:16 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Ach, vrijwel iedereen weet het al, het heeft zelfs op de FP gestaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Steve het volgende:![]()
. Daar had ik helemaal niet bij nagedacht...
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedankt.
Nee echt. Bedankt. Want er zijn geen spoilerregels ofzo. En het is ook niet common sense dat je zoiets niet openlijk neerzet.
Mongool.
Wat een geweldige laatste aflevering!! Ik schrok me echt kapot toen ik er achter kwam wie er dood aan het gaan was, echt zo'n volle emotionele rush. Volgens mij ben ik nog nooit zo erg geschrokken in welke serie of film dan ook. En dat is nogal impressivequote:Op zondag 17 mei 2009 08:47 schreef Smash-it het volgende:
Dat dacht ik dus ook! Ik vond haar vet verdacht en ze kon in mijn hoofd elk moment een kussen over zn gezicht drukken om het 'af te maken'.
Ik had niet door dat het Georgie was! Pas toen Mer hardop ging nadenken. O O.. double O.. 7? Haar reactie vond ik ook supergoed geacteerd.
Gelukkig, (voorlopig nog) geen babygezeik....quote:Ellen Pompeo pregnancy will not be included
"Extra" was first on set of the new season of "Grey's Anatomy" -- and we have the inside scoop straight from Patrick Dempsey!
When we last saw the docs at Seattle Grace, Derek and Meredith tied the knot with a Post-It note and gave up their extravagant wedding so Izzie could walk down the aisle instead. Dempsey tells "Extra" he was shocked when he read the script. He says, "I think the fans are expecting a wedding. I was surprised too, like this is it? This is what it's gonna be?"
Patrick tells us he would have like to Ellen Pompeo's real-life pregnancy written into the script for a "Grey's" McDreamy baby! He adds, "I think it would've been interesting to see her juggling a career and baby." Ellen and husband Chris Ivery are expecting their first child this winter.
seriously impressive, je neemt me de woorden uit me mond, ik heb excact t hetzelfde!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Wat een geweldige laatste aflevering!! Ik schrok me echt kapot toen ik er achter kwam wie er dood aan het gaan was, echt zo'n volle emotionele rush. Volgens mij ben ik nog nooit zo erg geschrokken in welke serie of film dan ook. En dat is nogal impressive
Ben benieuwd hoe ze het verhaal weer op gaan pakken het volgende seizoen...
Dat had ik de hele serie al wel een beetjequote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had ook echt zoiets van "wow![]()
![]()
" toen ik die cover zag
... volgens mij is hij hardstikke kleinquote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had ook echt zoiets van "wow![]()
![]()
" toen ik die cover zag
bijna geen nieuwe beeldenquote:
pffff, nou, nix nieuws in dat filmpje gezien hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh kippenvel het hele filmpje lang!!!!!!!!!!!!!
Idd. Thursday August 27th 8/7cquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Smeej het volgende:
waarom zegt abc dat de season premiere op 27 aug is?
oh vast herhalingen tssssk amerikanen
daar wacht ik ook opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef Tegan het volgende:
Het duurt me te lang. Gelukkig begint Gossip Girl al de 14e oid.
dit is het 1e filmpje wat ik erover gezien heb!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
pffff, nou, nix nieuws in dat filmpje gezien hoor
ook de season finale van het laatste seizoen ? want ik zag alleen herhaling/slap aftreksel van de laatste 2 afleveringen, geen rilling gevoeld hie helaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
dit is het 1e filmpje wat ik erover gezien heb!!!!
ik had namelijk zo goed als alles ontweken
De season finale heb ik met net zoveel kippenvel gekeken hoor, truste mequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ook de season finale van het laatste seizoen ? want ik zag alleen herhaling/slap aftreksel van de laatste 2 afleveringen, geen rilling gevoeld hie helaas
Ik las het vorige week, maar ik heb hem toch liever in Grey's...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
McSteamy lovers? Zijn sex tape is uitgelekt...
Ik vond het maar een suffe drol in dat filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
McSteamy lovers? Zijn sex tape is uitgelekt...
Iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het maar een suffe drol in dat filmpje
Vind hem in Greys (no pun, nou ja, een beetje dan) leuker!
Nee, geen piem0l te zien. Tenminste, niet in die fragmenten die ik gezien hebquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, zijn er penissen te zien?
*Meldtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef MaxC het volgende:
Ik zie liever sex tapes van Lexie lekken
Blur in een uitgelekt seksfilmpje? Is het online gezet door z'n moeder ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, geen piem0l te zien. Tenminste, niet in die fragmenten die ik gezien heb
Daar zag je hem gewoon nogal onder invloed in de camera loeren en een beetje raaskallen terwijl er twee blote beauties in de buurt waren. Hoewel, er was wel een stukje waar de pienailll area was geblurred
Er is ook een ongeblurrrrde versie in omloop. Die gecensureerde was voor de media denk ik en de ongecensureerde is voor thuisgebruikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blur in een uitgelekt seksfilmpje? Is het online gezet door z'n moeder ofzo?.
Can't buy me love zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, Greys.
Ik kwam laatste trouwens een piepjonge Dempsey tegen in een verschrikkelijke film, laatst! Schattig jochie was het.
Kijk hoe grappig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
McSteamy is getrouwd met de nutcase uit BH90210.
Inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Uiteraard even de slomoversie gekekenIk ben niet zo'n vlotje
Maar wat geven ze al veel weg!
Indien er nog mensen waren die twijfelden wie het zal overleven, die hoeven nu niet meer te twijfelen in elk geval.
En Owen en Christina! Whoehoeeeeeeeeeeeeee!
Ja he?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar verder: oh my my, ik kan écht niet wachten.
Ik ben niet zo heel emo met series en films, ik jank ook zelden bij dat soort ongein, maar ik weet niet wat het is: GA is echt een obsessie-achtig gebeuren waarbij het me niet cheesy genoeg kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Butterfly91 op 03-09-2009 10:05:01 ]
<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ooit een poging gedaan om *alle* liedjes die in een seizoen zitten te verzamelen ipv die stomme soundtracks en ken de seizoenen nu zo goed dat ik nummers echt in verband kan brengen met scènes.
.
Nou, dat is duidelijk danquote:Op donderdag 3 september 2009 19:34 schreef babette21 het volgende:
de nieuwe castfoto: http://spoilertv.iimmgg.c(...)fd4cb8183778f20945cb
Wow, kudo's. Zo ver ben ik niet gekomen. Mocht je het online zetten ooit, ben ik geïnteresseerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:11 schreef Kantar het volgende:
[..]
<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.
Het zal wel heel veel drama worden in de eerste paar afleveringen, maar ben blij dat er ook wat grappige momenten tussen zitten zo te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
quote:Grey's Anatomy : spoiler alert - a special Friday treat for the fans! The first 5 minutes of the 2-hour season premiere is NOW AVAILABLE! Watch at your own risk...you might not be able to handle where it ends.. linkje naar de ABC site
Ouch...waarom heb ik nou gekeken, nu wordt het nóg moeilijker om nog zolang te moeten wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef babette21 het volgende:
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Damn.. Nou... Dit geeft een verrassende wending...Mwah herinner je deze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Steve het volgende:
hier: http://spoilertv.blogspot(...)-promotional_09.htmlquote:Op maandag 14 september 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vinden
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
oke, vooruit, een terugblik op seizoen 5 dan...quote:Op maandag 14 september 2009 18:52 schreef Trafasi het volgende:
spoilers, spoilers, spoilersheb ik toch nix aan
Bloopers: http://spoilertv.blogspot(...)-5-blooper-reel.html
Deleted scenes: http://spoilertv.blogspot(...)-deleted-scenes.html
spoiler-vrij zolang je je aan deze linkjes houdt en niet alle (eventuele) crap er omheen gaat lezen...
(sorry, geen zin om youtube af te struinen naar het "origineel"....)![]()
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef marientje het volgende:
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)Dat was ik me ook al aan het bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef marientje het volgende:
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was ik me ook al aan het bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk hoeft dat toch niet in spoilers?
Nou ja, die laatste wel dan. Maar de rest wat wij ons afvragen en denken toch niet?
Het is toch niet zeker
Aan de hand van wat ze allemaal in de preview weggeven denk ik ook dat er wel 'verrassingen' móeten zijn.
Anders geven ze idd al veel te veel weg.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou, het is toch vrij duidelijk dat hij niet meer terug komt, gezien alle bevestigde berichten daarvan...![]()
De promo doet denken...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Nou, het is toch vrij duidelijk dat hij niet meer terug komt, gezien alle bevestigde berichten daarvan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij weer doet denken dat dat dus niet zo is.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik zeg het jullie, Burke was de buschaffeur.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De promo doet denken...Bedoel je het niet andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij weer doet denken dat dat dus niet zo is.
En zo niet, wat in de promo doet jou dan denken, wat je eigenlijk dus niet denkt... (en dan nu weer om het makkelijk te maken...) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Keiharde omgekeerde psychologie in dit topic. Maar als hij denkt dat ik denk dat hij denkt... GROTE ONDUIDELIJKHEID.![]()
Zij WILLEN dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn slim genoeg om te weten dat wij dan juist denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denken zij nu dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er uit hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Spoilert, offeh....?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
http://www.cnn.com/2009/S(...)s.anatomy/index.htmlIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Zij WILLEN dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn slim genoeg om te weten dat wij dan juist denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denken zij nu dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dusLogica +1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er uit hoor!![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Bedoel je het niet andersom?
En zo niet, wat in de promo doet jou dan denken, wat je eigenlijk dus niet denkt... (en dan nu weer om het makkelijk te maken...) :Okee, om mijn gedachtengang duidelijk te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige speculatie natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, om mijn gedachtengang duidelijk te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige speculatie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze nou maar opschieten met die nieuwe aflevering
Ik lees mee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
So they know that we know that they know we know?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah but no but yeah but no but....quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef Jill-RMC het volgende:
So they know that we know that they know we know?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Spannend heb er zin in in komende week! Ben op vakantie dus zie het pas maandag daarna (28e of zelfs dinsdag pas).
(verkapte tvp)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Even een plaatjequote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef TNA het volgende:
Afgelopen nacht zijn de Emmy's uitgereikt: geen prijzen voor Sandra Oh en Chandra Wilson.![]()
Shine bright like a diamond.![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zag laatst trouwens Sandra Oh en Addison als lesbisch koppel in een film., welke film?
![]()
Link? Heb je er ook eentje van Lexie en Addison?quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zag laatst trouwens Sandra Oh en Addison als lesbisch koppel in een film.![]()
![]()
Under The Tuscane Sun...of iets in die richting.
Was wel een amusante film, ben alleen voor het einde in slaap gevallen - lag aan mij...niet aan de film![]()
![]()
Oh ja, en:quote:Eric Dane, ook wel bekend als dr. McSteamy uit de serie Grey's Anatomy, wordt vader.
Zijn vriendin Rebecca Gayheart is drie maanden zwanger, melden Amerikaanse media.
De geruchten dat zijn echtgenote Rebecca zwanger zou zijn werden al aangewakkerd door haar beginnende babybuikje.
Het zal een welkome afwisseling zijn voor Eric om op deze manier in de belangstelling te staan... Een tijd terug haalde de acteur het nieuws door een nogal pikante video die uitlekte.![]()
Under the Tuscan Sun ofzo? Zaten ze daar niet samen in?quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zag laatst trouwens Sandra Oh en Addison als lesbisch koppel in een film.
Was vorige week op tv.
EDIT: spuit 11
Moet ie wel zorgen dat dat kind niet alleen de straat oversteekt als zijn vrouw achter het stuur zit.quote:![]()
Oeh catfightquote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ie wel zorgen dat dat kind niet alleen de straat oversteekt als zijn vrouw achter het stuur zit.![]()
![]()
TVP! Afgelopen weken alle seizoenen gekeken, just in time voor de nieuwe ep van deze week
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:30 schreef Ladylicious het volgende:
TVP! Afgelopen weken alle seizoenen gekeken, just in time voor de nieuwe ep van deze week
Ik schaam me wel een beetje als stoere jongen zijnde![]()
![]()
Was je erbij?![]()
Tssssk, échte mannen kijken GA en durven er voor uit te komen!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:33 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik schaam me wel een beetje als stoere jongen zijnde![]()
![]()
Ja, als ze verder dan maar erg bruut mannelijk zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef Luiheid het volgende:
Mogen die er ook stiekem bij huilen dan![]()
Dan mag het.
Stiekem. En daarna iets mompelen over een vliegje in je oog en ter compensatie een biertje adten.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef Luiheid het volgende:
Mogen die er ook stiekem bij huilen dan![]()
![]()
JUIST!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Stiekem. En daarna iets mompelen over een vliegje in je oog en ter compensatie een biertje adten.
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stiekem. En daarna iets mompelen over een vliegje in je oog en ter compensatie een biertje adten.
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was je erbij?![]()
Wow is het volle maan ofzo? Sarah Michelle Gellar is ook al bevallen van een meisje Charlotte Grace. En las daarstrax dat die Sophie Hilbrand ook bevallen was gisteren van een meisje.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef PeRi het volgende:
Sterrennieuws. Ellen Pompeo is bevallen van een meisje, Stella Luna.
![]()
had per ongeluk in het NL topic gepost, maar dit slaat natuurlijk op USA ep's:
watch tvsitcoms bestaat niet meer... iemand een goed alternatief voor online kijken? Ik zou het opzich wel willen downloaden anders, maar ik ben echt zo a-technisch als maar kan
they say a dirty mind is a joy forever...![]()
Je hebt een pm.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Ladyxima het volgende:
had per ongeluk in het NL topic gepost, maar dit slaat natuurlijk op USA ep's:
watch tvsitcoms bestaat niet meer... iemand een goed alternatief voor online kijken? Ik zou het opzich wel willen downloaden anders, maar ik ben echt zo a-technisch als maar kan
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Owja ik zie nu dat ze het een week verborgen heeft weten te houden. Das best knapquote:Op woensdag 23 september 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
Er zit anders een week tussen die baby's.![]()
Dan ruil ik Ellen in voor dat grietje van Jude Law....die heeft ook een meisje gehad.![]()
Ik zit te overwegen morgen wat vroeger op te staan om het te downloaden![]()
. ' Nadeel' is alleen dat het twee afleveringen zijn, en ik dus anderhalf uur eerder op zou moeten.
![]()
Tof gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef TrailerTrash het volgende:
ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Oh my god! Ik kan hem nog niet vinden en ik ga zo naar m'n werk.....![]()
Kan ik pas vanmiddag beginnen en ik had gehoopt meteen te kunnen kijken.
Iedereen veel plezier met de aflevering(en)!![]()
Ik ga nu kijken!![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mogen we vanaf nu vrij over de aflevering praten zonder spoilers? Even checken voor de zekerheid
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ik zou nog ff w8en tot de meestet gezien hebben......quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Mogen we vanaf nu vrij over de aflevering praten zonder spoilers? Even checken voor de zekerheid
ik heb wel weer genoten hoor!!!!!!!!!!Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn![]()
Als hij is uitgezonden, mag het.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Dan moeten mensen die geen spoilers willen horen maar niet in het topic komen.
Mijne is op 65%.![]()
Als mensen het nog niet gezien hebben moeten ze hier nog niet kijken toch?
Nja, toch maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond Izzie goed spelen
Callie vond ik minder, als ze huilde kreeg ik meer de neiging om te gaan lachen
Ben benieuwd waar dit seizoen naartoe gaat werken![]()
![]()
Nog een uurtje en dan kan ik em kijken!
Heb em vanmorgen voordat ik naar mn werk ging al zitten te downloaden
Was je erbij?![]()
Ik moest zo lachen om Lexie, McSteamy en CallieCallie wandelt zo z'n douche binnen en Lexie keek echt van ' what the fuck
'
En hoe Callie uitlegde dat hij niet meer naar haar borsten keek
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik weet het nog niet, straks worden er veel 'ontslagen' en gaan ze weg! Maar het is wel een goede oplossing voor de crisis waar ze nu steeds in zaten, geloofwardig enzo en tegelijkertijd kunnen er dan veel nieuwe personages bij enzo. Van mij mogen die suffe interns van nu wieberen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Tegan het volgende:
Die merger van SGH en Mercy West is tof.
![]()
Borsten van Lexie , krijgen we die te zien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik moest zo lachen om Lexie, McSteamy en CallieCallie wandelt zo z'n douche binnen en Lexie keek echt van ' what the fuck
'
En hoe Callie uitlegde dat hij niet meer naar haar borsten keek
![]()
![]()
Ik heb de ep nog niet gezien
Was je erbij?![]()
Nee de borsten van Calliequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:29 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Borsten van Lexie , krijgen we die te zien?![]()
Ik heb de ep nog niet gezienDie je ook niet te zien krijgt, though.
With four other people
And aliens![]()
Sorry hoorLexie is wel mooi though
With four other people
And aliens![]()
Het naakte bovenlijf van McSteamy kon ik toch ook wel weer waarderen
Ik jank nooit bij series of filmsEnige serie die dat kan bereiken bij mij is NCIS denk ik, maar daar ben ik compleet verslaafd aan
With four other people
And aliens![]()
Ik jank ook bijna elke afleveringquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die driekwart van de tijd heeft zitten janken?
Ik ben een mietje.En ik ben nog wel een man
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Goodbye het volgende:
Het naakte bovenlijf van McSteamy kon ik toch ook wel weer waarderen
Was je erbij?![]()
Toen Kate doodgingquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik jank nooit bij series of filmsEnige serie die dat kan bereiken bij mij is NCIS denk ik, maar daar ben ik compleet verslaafd aan
Was je erbij?![]()
Ja toen was ik nog niet echt verslaafdquote:Maar kan me het moment nog zo goed herinneren
Ik boog al voorover om de tv uit te doen, en toen *BAF* en ik
![]()
![]()
wtf
![]()
![]()
De seizoen 7 premiereZo goed
Tony
![]()
Offtopic, sorry
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:34 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ik jank ook bijna elke afleveringEn ik ben nog wel een man
![]()
[..]
Je hebt Ziva nog he
Ik vond Alex een zak trouwensVind ik wel vaker, daar niet van, en snap wel dattie bang was, maar hij was zo horkerig
With four other people
And aliens![]()
Komt ook door zn jeugd he, ik vond het wel stoer van em dat ie durfde te huilen bij Izzie enzo
(laatste paar afleveringen van vorige seizoen was dat)
In deze aflevering weet ik het niet want die heb ik nog niet gezien
Was je erbij?![]()
Pm mij ook please please! Ik wil het graag online kijken gezien mijn pc is gecrasht en ik dus eventjes niks kanquote:. Behalve balen dan
.
![]()
Probeer surfthechannel.com eens
With four other people
And aliens![]()
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*![]()
Ik vroeger ook nooit. Maar nu er iemand vrij dichtbij mij is overleden, moet ik altijd huilen bij begravenissen enzoquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
, vind het maar niets. Er moet gewoon niemand meer doodgaan in series
.
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:19 schreef meami het volgende:
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
NIet super, maar wel fijn!
Ik heb iig wel zin in de rest van het seizoen!
Ik vond die overstap ineens naar Mercy al zo gek "huh, zij ging er toch helemaal niet ui?!!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Hij viel me wat tegen.Ik had op een of andere manier meer verwacht. Al die kleine stukjes die opgedeeld waren in dagen.. ik had er niet zoveel mee.
I'll throw my apples if you get too close to me.![]()
Ik vind eerste afleveringen van seizoenen bijna altijd tegenvallen. Je zit máánden te speculeren en dan zie je het ineens. Plus, ik ben er dan ook helemaal uit, pas na een aflevering of 2, 3 zit ik er weer helemaal in.
Ik vond deze aflevering gewoon leuk
Zeker niet de beste aflevering idd.
De eerste 10 a 20 minuten ook met tranen in m'n ogen gezeten hoor![]()
![]()
Dat heb ik dus met GA en geen enkele andere serie. Ik snap dan ook niet hoe hij tegen kon vallen, maar volgens mij zouden ze de helft van de cast kunnen vervangen met stokstaartjes en zou ik het nog goed vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
.
Ik vind Lexie en Mark écht een geweldige toevoeging aan de cast ook trouwens, vooral in combinatie met elkaar.![]()
Dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met GA en geen enkele andere serie. Ik snap dan ook niet hoe hij tegen kon vallen, maar volgens mij zouden ze de helft van de cast kunnen vervangen met stokstaartjes en zou ik het nog goed vinden.
Foutjes vallen me gewoon op. Bijvoorbeeld iemand die schijnbaar in tien seconden tijd van een heuvel naar een gang in een gebouw kan komen
Maar de premiere van NCIS viel verder absoluut niet tegen
En dat ben ik gewend van ze
Ze zijn echt leuk samenquote:Ik vind Lexie en Mark écht een geweldige toevoeging aan de cast ook trouwens, vooral in combinatie met elkaar.Zij heeft iets onschuldigs over zich, en hij juist niet, en toch werkt het
With four other people
And aliens![]()
Je volgt vast geen Housequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind eerste afleveringen van seizoenen bijna altijd tegenvallen.
Aardige season's premiere, viel enigszins tegen. Het was goed, maar niet uitzonderlijk. Ik had meer verwacht, toch genoeg potentie met de al dan niet dood van George en Izzie. Die merger met Mercy West voelt dan ook als "We zitten zonder storylines, dus laten we dit proberen". We'll see.![]()
Ik vond het wel een goede aflevering, maar het miste toch wel de emotionele impact die ik wel had verwacht. Jammer dat George ook echt dood is, al wezen alle tekenen erop![]()
Ik vond de scene op het kerkhof waarop ze allemaal een lachkick kregen echt heel onsympathiek. Okee, dat je zo reageert in heftige emotionele tijden, prima. Maar om te blijven lachen als alle andere mensen terug komen lopen en dan ook nog iemand die in tranen is uitlachen... dat vind ik gewoon echt super lomp (ookal zijn het maar tv-personages). Als ze nu nog wat zelfreflectie hadden getoond, iets van "We're horrible people," ofzo zeggen... Maar ze zaten daar maar te doen alsof ze het centrum van de wereld zijn en alleen hun eigen emoties van belang zijn. Daar stoor ik me sowieso vaak aan bij de personages: dat ze zo gruwelijk self-centered zijn. Altijd met hun speeches tegen patiënten, terwijl die speeches dan eigenlijk met name over hunzelf en hun eigen problemen gaan... Maar dat maakt het ook wel weer een goede serie: zo zijn veel mensen nu eenmaal (self-centered that is). Soms zo herkenbaar, dat het een beetje nasty is.
Ik kreeg trouwens op het einde, met al die verschillende voiceovers, een beetje het idee dat er misschien dit seizoen vaker andere voiceovers zouden zijn dan Meredith.
En had iemand anders ook dat de stemmen soms heel raar echo'den? Vooral in de gang bij Torres en Mark... weird!
Ja had ik ook! Ook bij Bailey in een gang. Misschien zijn de gangen erg hol daar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Zhenar het volgende:
(...)
En had iemand anders ook dat de stemmen soms heel raar echo'den? Vooral in de gang bij Torres en Mark... weird!
![]()
![]()
Waarom deden ze dat stukje erin dat George misschien toch niet dood was? Voegde totaal niks toe, beetje respectloos en haalde de emoties er een beetje uit.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Eigenlijk vond ik het toch wel een beetje respectloos tegenover het karakter George zeg maar. Dattie zo makkelijk uit de serie verdween. Het einde van s5 had geen melo afscheid, hij ging whoppa ineens het leger in. Nu is hij dood en het begin van S6 kent ook geen melo afscheid... Geen speeches, gemixt met herinneringen, waarin je hem iig nog even ziet, wat ook voor de acteur kan gelden als een afscheidscene. One moment you're there, next minute you're gone.... Lijkt me voor de acteur ook heeeeel apart om zulke laatste scenes te hebben.
Als ik in zo iets zou spelen zou ik wel zo'n OMG FINAL SCEEEEEEEEEEEENES TEH DRAMAAAAAAZZZZZZZZ gevoel willen hebben bij het opnemen van de scenes die mijn laatste in de serie zullen zijn. Het helpt toch wel als die scenes iig zelf dramaaaatisch zijn. Niet van ik klop even op de deur van een kantoortje en een minuut later lag ik met een fles ketchup in mn hoofd in een ziekenhuisbed en niemand weet wie ik ben.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Misschien waren de 'dramatische scènes' juist dat Izzie over hem droomde ofzoDat van die begrafenis is idd zo.
En ik vond dat stukje over dat George misschien niet dood was niet zo raar. Volgens mij is dat vaak een typische reactie van de mensch, om te zeggen 'ja maar dat is ie heul niet, da ken toch nieeee???'Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Dat echoën had ik ook, ligt aan de opname misschien?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering, maar het miste toch wel de emotionele impact die ik wel had verwacht. Jammer dat George ook echt dood is, al wezen alle tekenen erop![]()
Ik vond de scene op het kerkhof waarop ze allemaal een lachkick kregen echt heel onsympathiek. Okee, dat je zo reageert in heftige emotionele tijden, prima. Maar om te blijven lachen als alle andere mensen terug komen lopen en dan ook nog iemand die in tranen is uitlachen... dat vind ik gewoon echt super lomp (ookal zijn het maar tv-personages). Als ze nu nog wat zelfreflectie hadden getoond, iets van "We're horrible people," ofzo zeggen... Maar ze zaten daar maar te doen alsof ze het centrum van de wereld zijn en alleen hun eigen emoties van belang zijn. Daar stoor ik me sowieso vaak aan bij de personages: dat ze zo gruwelijk self-centered zijn. Altijd met hun speeches tegen patiënten, terwijl die speeches dan eigenlijk met name over hunzelf en hun eigen problemen gaan... Maar dat maakt het ook wel weer een goede serie: zo zijn veel mensen nu eenmaal (self-centered that is). Soms zo herkenbaar, dat het een beetje nasty is.
Ik kreeg trouwens op het einde, met al die verschillende voiceovers, een beetje het idee dat er misschien dit seizoen vaker andere voiceovers zouden zijn dan Meredith.
Toen ze aan het lachen waren op het kerkhof had ik precies hetzelfde gevoel, beetje respectloos (het is een serie, maar toch)
![]()
Ik had ook rare echo'sNou ja liever echo's dat ik het nog kan verstaan dan dat het geluid helemaal wegvalt
Die scene op het kerkhof vond ik ergens wel tofVooral omdat Izzie wegliep en iedereen dacht omdat ze aan het huilen was, maar ze probeerde gewoon haar lachen niet te tonen
With four other people
And aliens![]()
Was er helemaal blij mee. Juist geen overdadig melodrama. Gewoon goed verhaal over 40 dagen over rouwen en het verwerkingsproces. Erg prettig ook dat ze de tijdlijn zo uiteen zette. Anders gebeurt er gewoon teveel in een dag, waar ik het niet altijd mee eens ben.
Alex is een aarsch.
Ik mis George stiekem wel.
Ellen Pompeo kan zwanger zijn niet hebben.
McDreamy.
En ik vond Bailey erg aandoenlijk.
Kom maar op met de rest van alle melodrama! Ben er klaar voor.![]()
Die scene op het kerkhof vond ik geweldigquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik had ook rare echo'sNou ja liever echo's dat ik het nog kan verstaan dan dat het geluid helemaal wegvalt
Die scene op het kerkhof vond ik ergens wel tofVooral omdat Izzie wegliep en iedereen dacht omdat ze aan het huilen was, maar ze probeerde gewoon haar lachen niet te tonen
. Júist omdat dat ene mens, Amanda, de hele tijd aan het janken was. Wat een verschrikkelijk wijf was dat en wat ben ik blij dat Izzie daar een stokje voor stak. Maar goed, over het kerkhof, dat is eigenlijk een teruggreep naar hoe Izzie met dat soort dingen om gaat, want eerder, ik gelooof tijdens Merediths coma, bleef ze ook maar lachen en zoenen met Alex, omdat dat was hoe zij met rouwen om ging. Ik vind het helemaal niet raar dat ze op dat moment ineens beseffen hoe bizar de laatste tijd is geweest.
Ik vond het al met al een mooi afscheid voor George. Als ze anderhalf uur lang hadden gejankt en niets anders hadden gedaan, hadden veel mensen het juist weer te veel drama gevonden denk ik. Daarnaast moét iedereen wel een brok in z'n keel gehad hebben toen Callie d'r hyperventilatieaanval kreeg.
Het is me trouwens écht niet opgevallen dat Meredith zwanger was. Ik had eerder het idee dat Lexie zwangerig leek, omdat ze wat aangekomen lijkt.
![]()
ik vond het een seizoenopeners leuk... heb me er prima mee vermaakt
Ben benieuwd of dat meisje wat George gered heeft een nwe intern wordt na Izzie's speech![]()
Oh ja AmandaSeriously, dat het je iets doet is logisch, maar dat je dan apatisch voor je uit blijft zitten staren en het hardste jankt van allemaal is belachelijk
With four other people
And aliens![]()
Lexie is na-zwanger chubbyquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is me trouwens écht niet opgevallen dat Meredith zwanger was. Ik had eerder het idee dat Lexie zwangerig leek, omdat ze wat aangekomen lijkt.
. Die heeft haar vierde of vijfde gebaard. Shocking genoeg.
![]()
Het zijn er 'slechts' 3 maar zij is verdorie twee jaar ouder dan mijquote:Leigh and West have three children - a son and two daughters: Noah Wilde (born December 2003), Taelyn Leigh (born September 2006), and Anniston Kae (born May 7, 2009).
With four other people
And aliens![]()
Ik vond het best een toffe aflevering! Callie die gewoon bij Mark de douche inloopt!Ben benieuwd wat dat Mercy West gedoe gaat opleveren.
Because simple is bad!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: