<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb ooit een poging gedaan om *alle* liedjes die in een seizoen zitten te verzamelen ipv die stomme soundtracks en ken de seizoenen nu zo goed dat ik nummers echt in verband kan brengen met scènes.
.
Nou, dat is duidelijk danquote:Op donderdag 3 september 2009 19:34 schreef babette21 het volgende:
de nieuwe castfoto: http://spoilertv.iimmgg.c(...)fd4cb8183778f20945cb
Wow, kudo's. Zo ver ben ik niet gekomen. Mocht je het online zetten ooit, ben ik geïnteresseerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:11 schreef Kantar het volgende:
[..]
<3 Ik had ook ooit op internet alle nummers die in seizoen 1 t/m 3 zaten ''gekocht''. Ze waren allemaal keurig netjes ingedeeld op aflevering en volgorde etc. Erg handig als je eens een keer een aflevering wil ''luisteren'' - je denkt dankzij bepaalde nummers meteen aan een bepaalde scene, zo grappig.
Het zal wel heel veel drama worden in de eerste paar afleveringen, maar ben blij dat er ook wat grappige momenten tussen zitten zo te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
quote:Grey's Anatomy : spoiler alert - a special Friday treat for the fans! The first 5 minutes of the 2-hour season premiere is NOW AVAILABLE! Watch at your own risk...you might not be able to handle where it ends.. linkje naar de ABC site
Ouch...waarom heb ik nou gekeken, nu wordt het nóg moeilijker om nog zolang te moeten wachten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef babette21 het volgende:
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Spoiler TV (waar ook veel - bijzonder mooie - foto's van de eerste aflevering te vinden zijn!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
Damn.. Nou... Dit geeft een verrassende wending...Mwah herinner je deze nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier: http://spoilertv.blogspot(...)-promotional_09.htmlquote:Op maandag 14 september 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staan die foto's dan, ik kan ze niet vinden
quote:Op maandag 14 september 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat laatste was ook mijn eerste ingeving.
Ik word hier helemaal Conspiracy Theory-achtig van, vertrouw die Rhimes voor geen cent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wishful thinking, I know
Die scene zou trouwens nog toffer zijn als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
oke, vooruit, een terugblik op seizoen 5 dan...quote:Op maandag 14 september 2009 18:52 schreef Trafasi het volgende:
spoilers, spoilers, spoilersheb ik toch nix aan
Bloopers: http://spoilertv.blogspot(...)-5-blooper-reel.html
Deleted scenes: http://spoilertv.blogspot(...)-deleted-scenes.html
spoiler-vrij zolang je je aan deze linkjes houdt en niet alle (eventuele) crap er omheen gaat lezen...
(sorry, geen zin om youtube af te struinen naar het "origineel"....)![]()
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef marientje het volgende:
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)Dat was ik me ook al aan het bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:33 schreef marientje het volgende:
Ik blijf bij mijn theorie : they both live (poll vorige topic...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:01 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was ik me ook al aan het bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk hoeft dat toch niet in spoilers?
Nou ja, die laatste wel dan. Maar de rest wat wij ons afvragen en denken toch niet?
Het is toch niet zeker
Aan de hand van wat ze allemaal in de preview weggeven denk ik ook dat er wel 'verrassingen' móeten zijn.
Anders geven ze idd al veel te veel weg.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou, het is toch vrij duidelijk dat hij niet meer terug komt, gezien alle bevestigde berichten daarvan...![]()
De promo doet denken...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
Nou, het is toch vrij duidelijk dat hij niet meer terug komt, gezien alle bevestigde berichten daarvan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij weer doet denken dat dat dus niet zo is.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik zeg het jullie, Burke was de buschaffeur.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De promo doet denken...Bedoel je het niet andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij weer doet denken dat dat dus niet zo is.
En zo niet, wat in de promo doet jou dan denken, wat je eigenlijk dus niet denkt... (en dan nu weer om het makkelijk te maken...) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Keiharde omgekeerde psychologie in dit topic. Maar als hij denkt dat ik denk dat hij denkt... GROTE ONDUIDELIJKHEID.![]()
Zij WILLEN dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn slim genoeg om te weten dat wij dan juist denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denken zij nu dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er uit hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Spoilert, offeh....?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
http://www.cnn.com/2009/S(...)s.anatomy/index.htmlIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Zij WILLEN dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn slim genoeg om te weten dat wij dan juist denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus denken zij nu dat wij denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dusLogica +1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er uit hoor!![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Bedoel je het niet andersom?
En zo niet, wat in de promo doet jou dan denken, wat je eigenlijk dus niet denkt... (en dan nu weer om het makkelijk te maken...) :Okee, om mijn gedachtengang duidelijk te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige speculatie natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, om mijn gedachtengang duidelijk te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige speculatie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze nou maar opschieten met die nieuwe aflevering
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik lees mee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
So they know that we know that they know we know?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah but no but yeah but no but....quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef Jill-RMC het volgende:
So they know that we know that they know we know?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: