SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna geen nieuwe beeldenquote:
pffff, nou, nix nieuws in dat filmpje gezien hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh kippenvel het hele filmpje lang!!!!!!!!!!!!!
Idd. Thursday August 27th 8/7cquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Smeej het volgende:
waarom zegt abc dat de season premiere op 27 aug is?
oh vast herhalingen tssssk amerikanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar wacht ik ook opquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef Tegan het volgende:
Het duurt me te lang. Gelukkig begint Gossip Girl al de 14e oid.
dit is het 1e filmpje wat ik erover gezien heb!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
pffff, nou, nix nieuws in dat filmpje gezien hoor
ook de season finale van het laatste seizoen ? want ik zag alleen herhaling/slap aftreksel van de laatste 2 afleveringen, geen rilling gevoeld hie helaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
dit is het 1e filmpje wat ik erover gezien heb!!!!
ik had namelijk zo goed als alles ontweken
De season finale heb ik met net zoveel kippenvel gekeken hoor, truste mequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ook de season finale van het laatste seizoen ? want ik zag alleen herhaling/slap aftreksel van de laatste 2 afleveringen, geen rilling gevoeld hie helaas
Ik las het vorige week, maar ik heb hem toch liever in Grey's...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
McSteamy lovers? Zijn sex tape is uitgelekt...
Ik vond het maar een suffe drol in dat filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
McSteamy lovers? Zijn sex tape is uitgelekt...
Iddquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het maar een suffe drol in dat filmpje
Vind hem in Greys (no pun, nou ja, een beetje dan) leuker!
Nee, geen piem0l te zien. Tenminste, niet in die fragmenten die ik gezien hebquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, zijn er penissen te zien?
*Meldtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:04 schreef MaxC het volgende:
Ik zie liever sex tapes van Lexie lekken
Blur in een uitgelekt seksfilmpje? Is het online gezet door z'n moeder ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, geen piem0l te zien. Tenminste, niet in die fragmenten die ik gezien heb
Daar zag je hem gewoon nogal onder invloed in de camera loeren en een beetje raaskallen terwijl er twee blote beauties in de buurt waren. Hoewel, er was wel een stukje waar de pienailll area was geblurred
Er is ook een ongeblurrrrde versie in omloop. Die gecensureerde was voor de media denk ik en de ongecensureerde is voor thuisgebruikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Blur in een uitgelekt seksfilmpje? Is het online gezet door z'n moeder ofzo?.
Can't buy me love zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, Greys.
Ik kwam laatste trouwens een piepjonge Dempsey tegen in een verschrikkelijke film, laatst! Schattig jochie was het.
Kijk hoe grappig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
McSteamy is getrouwd met de nutcase uit BH90210.
Inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Uiteraard even de slomoversie gekekenIk ben niet zo'n vlotje
Maar wat geven ze al veel weg!
Indien er nog mensen waren die twijfelden wie het zal overleven, die hoeven nu niet meer te twijfelen in elk geval.
En Owen en Christina! Whoehoeeeeeeeeeeeeee!
Ja he?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar verder: oh my my, ik kan écht niet wachten.
Ik ben niet zo heel emo met series en films, ik jank ook zelden bij dat soort ongein, maar ik weet niet wat het is: GA is echt een obsessie-achtig gebeuren waarbij het me niet cheesy genoeg kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Butterfly91 op 03-09-2009 10:05:01 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |