Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
hoi
Ik ga mijn wekker om 06u zetten en downloaden
Oh echt waar????quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ladyxima het volgende:
extra lange ep toch? 2 uur? ik kan niet wachten
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.
2 bij mijn wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij gewoon een uur...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik had het niet meer op het moment dat hij héél even met 1 vinger de rug van haar hand aanraakt
De eerste is leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!
De pure McArmy adoratie zal ik echt in het andere topic doen, plechtig beloofd (had ik in het vorige topic je al gelijk in gegeven).
Wat let je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
Burke is the namequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
Hunt en Yang hebben zoveel met chemie dan Yang en die sufdrol waar ze bijna mee getrouwd was.
Of Sloanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |