abonnement Unibet Coolblue
pi_63238937


Welkom in het 12e deel van het topic van Grey's Anatomy voor de mensen die de Amerikaanse afleveringen volgen.

Seizoenen
Inmiddels zijn op ABC drie volledige seizoenen van GA uitgezonden, het vijfde is nu bezig.
Seizoen 1 bevat 9 afleveringen.
Seizoen 2 bevat 27 afleveringen.
Seizoen 3 bevat 25 afleveringen.
Seizoen 4 bevat 16 afleveringen.

Voorlopig uitzendschema seizoen 5 (Amerikaanse data!)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x01 Dream a Little Dream of Me (1)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x02 Dream a Little Dream of Me (2)
09-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x03 Here Comes the Flood
16-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x04 Brave New World
23-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x05 There's No 'I' in Team
30-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x06 Life During Wartime

Cast

[/img]http://images.tvrage.net/show_galleries/4/3741/994.jpg[/img]

Eric Dane - Mark Sloane
Sandra Oh - Cristina Yang
James Pickens Jr. - Richard Webber
Justin Chambers - Alex Karev
Ellen Pompeo - Meredith Grey
Chyler Leigh - Lexie Gray
T.R. Knight - George O'Malley

Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
Katherine Heigl - Isobel 'Izzie' Stevens
Chandra Wilson - Miranda Bailey


Muziek
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.
De soundtrack van Seizoen 1 is ook te koop, onder andere op Amazon.com.
De soundtrack van Seizoen 2 is nu ook te koop, linkje.
De soundtrack van Seizoen 3 is nu ook te koop, linkje.

Links
ABC
Officiële site Grey's Anatomy
Grey's Anatomy Insider
Spoilerfix.com, bevat veel spoilers over niet alleen Grey's Anatomy
Greys-media.com, een site met promo's van eerdere en aankomende episodes en foto's van Grey's

Eerdere topics.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 11
_____________________________________________________________________

Geen warezvragen in dit topic A.U.B!

[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 15-11-2008 09:45:03 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63238963
Hmm, kan iemand die bovenste afbeelding van de OP zichtbaar maken, geen idee wat ik daar fout doe, maar het lukt niet.


Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63239283
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
pziez
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:21:19 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63239394
He bah wat een jankaflevering, mooi tussen Izzy en Denny! Zie ook alweer gebeuren dat die Sadie achter Derek aangaat... krijgen we weer een drame verhaal tussen hem en Meredith..
pi_63239420
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Tralalalaaa
pi_63239676
Bedankt Murp!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63239747
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:


Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
Hmmm, ik vind het wel een goeie ingeving ('s nachts zelfs aan Grey's denken, gaat het wel goed met je? )
  Forum Admin zaterdag 15 november 2008 @ 10:13:21 #8
58651 crew  murp
murp
pi_63239796
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt Murp!
ik was in de buurt
pi_63239800
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:25:16 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_63239901
Vind haar ook niet zo idd

Ik denk ook dat Izzy er uit geschreven gaat worden.
pi_63240790
Ik vind het Denny verhaal zo uitgemolken, dat mag van mij nu echt wel klaar zijn.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63241283
Denny was? Seizoen 2? Serieus, dat ze daar nu nog over doorgaan
pi_63241381
I don't like Die.
I like Cally.

Denny was leuk/mooi, als geest dat ze elkaar in de gangen van het ziekenhuis toevallig tegenkomen. Maar dit gaat me iets te ver... Hoewel Denny leuk is. Izzy not so much. Terwijl Alex juist weer zo leuk is nu!

En George wordt er helemaal uitgeschreven? Niet dat ik hem mis, maar toch.
Teveel interns ook trouwens, zonder enige echte richting. Behalve Little Grey.

Dus.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_63241462
Bedoel dus, dat de interns alleen varen op Little Grey. Wat niet echt ergens op slaat.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_63241548
Ik heb het al even niet meer gezien, maar weer eens een mini marathon houden.....
pi_63241564
Waarom zou George eruit geschreven worden? En ik vind het wel fijn dat de interns niet echt bij het verhaal betrokken worden. Nog vijf mensen volgen zou wat te veel van het goede zijn.
pi_63241807
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63241932
Eens met DancingPhoebe. Toen Christina en de anderen nog interns waren ondernamen ze dingen. De nieuwe interns vind ik niet aansprekend genoeg.
pi_63241940
Nou ja, dat hebben ze dus ook . Net zoals de nieuwe interns in Scrubs, zeg maar.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:50:57 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63242033
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.
Ik vind haar tof, ben zeer benieuwd naar dat verhaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:40:51 #21
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63242936
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
pi_63243066
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef Adidah het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
Precies. Lexie was alleen interessant omdat het Little Grey was, in eerste instantie. Dat het een leuk personage bleek en de klik met George er was, heeft kmo gezorgd dat ze meer airtime kreeg.
pi_63243705
er staat een typo in de TT, het is here ipv her...

Nouja. Anyways. Vind het leuk Denny weer te zien. Vind het ook niet heul erg uitgemolken. Maarja misschien ben ik wel easily amused.
Tralalalaaa
pi_63244151
Het blijft een leuke serie.
pi_63244288
Fuck ja er staat idd een typo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')