De quotes kloppen, maar het is weer eens een zure (typische Telegraaf) manier van interpreteren van 'n niet-zuur interview. Vind ik dan. Maar oordeel zelf zou ik zeggen:quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_worden__.html?p=1,1
Zou het waar zijn? Het is de Telegraaf natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Steve op 24-07-2009 14:41:16 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Ach, vrijwel iedereen weet het al, het heeft zelfs op de FP gestaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Steve het volgende:![]()
. Daar had ik helemaal niet bij nagedacht...
Nou nou nou...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedankt.
Nee echt. Bedankt. Want er zijn geen spoilerregels ofzo. En het is ook niet common sense dat je zoiets niet openlijk neerzet.
Mongool.
Wat een geweldige laatste aflevering!! Ik schrok me echt kapot toen ik er achter kwam wie er dood aan het gaan was, echt zo'n volle emotionele rush. Volgens mij ben ik nog nooit zo erg geschrokken in welke serie of film dan ook. En dat is nogal impressivequote:Op zondag 17 mei 2009 08:47 schreef Smash-it het volgende:
Dat dacht ik dus ook! Ik vond haar vet verdacht en ze kon in mijn hoofd elk moment een kussen over zn gezicht drukken om het 'af te maken'.
Ik had niet door dat het Georgie was! Pas toen Mer hardop ging nadenken. O O.. double O.. 7? Haar reactie vond ik ook supergoed geacteerd.
Gelukkig, (voorlopig nog) geen babygezeik....quote:Ellen Pompeo pregnancy will not be included
"Extra" was first on set of the new season of "Grey's Anatomy" -- and we have the inside scoop straight from Patrick Dempsey!
When we last saw the docs at Seattle Grace, Derek and Meredith tied the knot with a Post-It note and gave up their extravagant wedding so Izzie could walk down the aisle instead. Dempsey tells "Extra" he was shocked when he read the script. He says, "I think the fans are expecting a wedding. I was surprised too, like this is it? This is what it's gonna be?"
Patrick tells us he would have like to Ellen Pompeo's real-life pregnancy written into the script for a "Grey's" McDreamy baby! He adds, "I think it would've been interesting to see her juggling a career and baby." Ellen and husband Chris Ivery are expecting their first child this winter.
seriously impressive, je neemt me de woorden uit me mond, ik heb excact t hetzelfde!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:32 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Wat een geweldige laatste aflevering!! Ik schrok me echt kapot toen ik er achter kwam wie er dood aan het gaan was, echt zo'n volle emotionele rush. Volgens mij ben ik nog nooit zo erg geschrokken in welke serie of film dan ook. En dat is nogal impressive
Ben benieuwd hoe ze het verhaal weer op gaan pakken het volgende seizoen...
Dat had ik de hele serie al wel een beetjequote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had ook echt zoiets van "wow![]()
![]()
" toen ik die cover zag
... volgens mij is hij hardstikke kleinquote:Op zondag 26 juli 2009 12:16 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik had ook echt zoiets van "wow![]()
![]()
" toen ik die cover zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |