quote:Op maandag 22 juni 2009 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar school toe.Ik moet eerst nog ff het pw leren en dan het pw maken.
Veel suc6 met je PW.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar school toe.Ik moet eerst nog ff het pw leren en dan het pw maken.
is dat mogelijk in de PUB SC danquote:
kuttopicquote:
ik ken je niet eens swa rot op of zoquote:
LULZ JONGE SWA.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ken je niet eens swa rot op of zo
JAquote:
Kano?quote:
afmaken mag ookquote:
Doe eens danquote:
quote:
hoiquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo de bosjes inslepen en zo KATSJAAAH
Hij weet neit wanneerquote:
hoiquote:
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hartstikke doot![]()
![]()
En dan laten we z;n lijk opeten door mieren
en iedereen like 'omg omg omg'quote:
Creativequote:
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!quote:
Sup babeh?quote:
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Creative![]()
![]()
RIP, naar de mp3speler hemel
Okeeequote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sup babeh?
[..]
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzo
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand andersquote:
neuken?quote:
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
Mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
heb je er nog een beetje lol van
al fucking mere?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?
Maar. Dat is wel pijnlijk. Niet meer doenWant. Ja. auw.
Nee sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
[..]
neuken?
googlemap ons die route!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
al fucking mere?
nee, helmond. ik zal de route wel laten zien
wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb zo,n multimedia speler van Philips. 200 euro maar heb dat ding al 2 x terug moeten brengen naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
regel haar vladje!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Aan de TT te zien is er een nieuwe bitch in da club.
hoezo niet?quote:
wtf manquote:
dat ben jij toch altijd?quote:
doe eens normaal kevin.quote:
we hadden geen auto, en we konden geen fiets lenenquote:
jij krijgt toch hectoliter korting in de kroeg?quote:
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we hadden geen auto, en we konden geen fiets lenen![]()
en de cofeeshop was dicht
Iddquote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.
Ik bestel bier per m²quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij krijgt toch hectoliter korting in de kroeg?
kind van den duivelquote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.
ik in poedervormquote:
euh, beter dan op blote voeten, want mijn schoenen waren zeiknat (en slppers is nog kutter)quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
dus ga je met werkschoenen dat kut eind lopen
hoe ken da nou? ik ber m³quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
euh, beter dan op blote voeten, want mijn schoenen waren zeiknat (en slppers is nog kutter)
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.quote:
jij hebt altijd een zwaar weekendquote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.
Nadat ik flink bezig was om een meisje te plagen ben ik geheel onterrecht tijdens een soeipartijtje met haar in het water belandquote:
mietjequote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nadat ik flink bezig was om een meisje te plagen ben ik geheel onterrecht tijdens een soeipartijtje met haar in het water belandIk was gelukkig in zwembroek en t-shirt, met schoenen aan dus het was niet zo erg
Dit weekend was extra zwaar, folkpunkband+bierdrinken+losgaan+knokken met miltair.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt altijd een zwaar weekend
je ging weer vechten....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit weekend was extra zwaar, folkpunkband+bierdrinken+losgaan+knokken met miltair.
Ohja, en dan vrijdagavond nog polonaisen en bierzuipen bij een of ander apresskifestijn.
Doch is er nog geen bewijs dat je het niet bent!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.
Klopt, als ik in de spiegel kijk heb ik wel het idee dat ik heel veel haat uitstraal.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doch is er nog geen bewijs dat je het niet bent!
Noh, een vriend van me kreeg ruzie met hemquote:
jij barst niet zo makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Noh, een vriend van me kreeg ruzie met hem![]()
Kwam er nog een gast bij, die pakte die vriend van me vast, dus toen heb ik de agressor maar tegen de vlakte gewerkt, die vervolgens opstond en mij aanviel... Tja, dan is 't buigen of barsten
Once you pop, you can not stopquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kwam er nog een gast bij, die pakte die vriend van me vast, dus toen heb ik de agressor maar tegen de vlakte gewerkt, die vervolgens opstond en mij aanviel... Tja, dan is 't buigen of barsten
ach ja, MAAR ZE VROEG ER ZELF OMquote:
ze wilde gewoon geneukt wordenquote:
Zullen wij een keer vechten gast?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hij gaat gewoon op je zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zullen wij een keer vechten gast?Ik denk dat het erom zal spannen...
...of ik in coma ga, of dood ga
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze wilde gewoon geneukt worden
is het wat dan?
Merk je niks van tijdens het neukenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.
wat is ver?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.
2 uur met ovquote:
Dat gaat wat lastig als je in een tent slaapt met 6 andere gastenquote:
quote:
Kankerkachel Kees?quote:
Fucking eindquote:
valt best meequote:
klopt!quote:
Maar als het echt een leuke dame is. Heb je het er voor over?quote:
Maar dit ís 4000. Jullie zien het alleen nog nietquote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je er gewoon 4002 van had gemaakt dan was deze dicht gegaan, wedden?
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar als het echt een leuke dame is. Heb je het er voor over?
En nu is dit opeens 4000.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dit ís 4000. Jullie zien het alleen nog niet
Ik dacht over 9000quote:Op maandag 22 juni 2009 12:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies, ik zou het er voor over hebbenquote:
NEEquote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Beste Fiets,
Ga jij vrijdag ook naar Triggerfinger in Assen?
Groeten Gitaarmat.
Dat sowiesoquote:
ja hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 12:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar als het echt een leuke dame is. Heb je het er voor over?
Omdatquote:Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, ik zou het er voor over hebben
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja hoorals ik er 6 uur voor over heb om jullie te zien, dan heb ik ook 2 uur over voor een meisje
Lijkt me als je dan jequote:
Dat dus. Maar dat is ook gelijk het nadeelquote:Op maandag 22 juni 2009 12:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me als je dan jeziet dat het heel erg
![]()
![]()
is. Omdat je dan er gewoon niet elke dag even langs kan gaan
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEEwtf?
ik ga wel naar de stadmet
![]()
maar niet naar tirggerfinger wtf?
Tja, alles heeft zijn nadelenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat is ook gelijk het nadeel
yep, en ik heb nou eenmaal niet echt heel veel tijd om daarheen te gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 12:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me als je dan jeziet dat het heel erg
![]()
![]()
is. Omdat je dan er gewoon niet elke dag even langs kan gaan
Tijd moet je makenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
yep, en ik heb nou eenmaal niet echt heel veel tijd om daarheen te gaan
IK WIST DAT IK EEN FOUT MAAKTEquote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Denk dan godverdomme eerst eens na voor je iets post.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Denk dan godverdomme eerst eens na voor je iets post.
echt hequote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, het niveau wordt hoger met elke newb die komt.
Je vergeet de PIquote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Je wilt dan zeker liever vrienden blijven.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Prosac, ik word altijd vrolijk van jou.[ afbeelding ]
Wil jij geen vrienden blijven dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je wilt dan zeker liever vrienden blijven.
Jawel, maar ik hoop altijd op meer he. Er gaat niet boven een lekkere warme krentenbol voor het slapen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil jij geen vrienden blijven dan?
En toen verscheen ikquote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.
Maar nu is het wel heel dramatisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niveau is al verschijdene jaren ver te zoeken in Pub.
Eten voor het slapen gaan is slecht voor je.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hoop altijd op meer he. Er gaat niet boven een lekkere warme krentenbol voor het slapen gaan.
Hoi..quote:
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eten voor het slapen gaan is slecht voor je.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.
Minimaal 2 uur niet eten voordat je gaat slapen!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
niet als je daarna nog een uur nageniet van de krentenbol.
En dat is slecht omdat?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Minimaal 2 uur niet eten voordat je gaat slapen!
Ook goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Minimaal 2 uur niet eten voordat je gaat slapen!
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
werken je darmen niet als je slaapt ofso?
En nu heb je dezequote:
quote:
Ja die bedoel ik dusquote:
Nee, hij zingt: i'm in need of a guy, if i were green i would diequote:Op maandag 22 juni 2009 13:49 schreef -SG- het volgende:
Echt een vet liedje! Wel jammer dat die ene vent dat gejat heeft en nu in zijn liedje heeft gestopt
.
I'm blue da ba di da ba die!
Dan nog is het heel lamequote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij zingt: i'm in need of a guy, if i were green i would die
luister maar is goed
Dagoduckquote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij zingt: i'm in need of a guy, if i were green i would die
luister maar is goed
Omdat je stofwisseling 's nachts langzamer werkt en je de energie niet verbrand die je tot je neemt.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?
werken je darmen niet als je slaapt ofso?
En dan wordt je dikquote:Op maandag 22 juni 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je stofwisseling 's nachts langzamer werkt en je de energie niet verbrand die je tot je neemt.
Rauw.e shitquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eten voor het slapen gaan is slecht voor je.
En dan word ik dikker?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je stofwisseling 's nachts langzamer werkt en je de energie niet verbrand die je tot je neemt.
jamaar survivorman zegt dat je 's nachts moet eten zodat je stofwisseling je warm houdtquote:Op maandag 22 juni 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoek de typfouten!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar survivorman zegt dat je 's nachts moet eten zodat je stofwisseling je warm houdt
Vandaar dat ik zo dik ben want ik eet altijd in me slaap...quote:
Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar survivorman zegt dat je 's nachts moet eten zodat je stofwisseling je warm houdt
dus? alsof wij thuis een verwarming hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapen.
The bush in burgers zooquote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapen.
Ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus? alsof wij thuis een verwarming hebben
quote:
Dat kan. Je lichaam kan het niet verbranden omdat je niet beweegt en verbruikt, dus vet wordt opgeslagen. Al zullen mensen met een snelle stofwisseling van zichzelf er niet al teveel van merken.quote:
Dat zal de wet van de survival zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is met een andere ij/eiquote:
Die man die vreet de strot van levende hagedissen ertussenuit. de meister.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof je thuis gaat servivullenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh.quote:
Dat beweren we nergensquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Jotcha het volgende:
Dus als ik 2 uur wacht word ik nog dunner? Top
En nu weg
Nee, maar who cares, hij is wegquote:
inderdaad, die weet het heus wel beter dan een krentenbolquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die man die vreet de strot van levende hagedissen ertussenuit. de meister.
Hier staat het. Voilaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Dat kan. Je lichaam kan het niet verbranden omdat je niet beweegt en verbruikt, dus vet wordt opgeslagen. Al zullen mensen met een snelle stofwisseling van zichzelf er niet al teveel van merken.
[..]
Dat zal de wet van de survival zijn?
Daarom, gekke rauwdauwer. Gewoon met darmproblemen in de boesj van Papua nieuw guinea, dan ben je pas een buffel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
inderdaad, die weet het heus wel beter dan een krentenbol
inderdaad, wat nou overgewicht, gewoon 3 maanden aan de schijterij en je bent 400 kg afgevallenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom, gekke rauwdauwer. Gewoon met darmproblemen in de boesj van Papua nieuw guinea, dan ben je pas een buffel.
Ja daar staat toch niet dat je dunner wordt of wel dan?quote:
Je wordt dikker als je dat doet. Ik doe dat. Als ik het niet doe word ik dus dunner. Was dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daar staat toch niet dat je dunner wordt of wel dan?
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dan wordt je niet dunner, dan blijf je hetzelfde gewicht...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je wordt dikker als je dat doet. Ik doe dat. Als ik het niet doe word ik dus dunner. Was dat nou zo moeilijk?
Dit.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom zou je dan per se dunner worden?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je wordt dikker als je dat doet. Ik doe dat. Als ik het niet doe word ik dus dunner. Was dat nou zo moeilijk?
Nee.quote:
Tubgirlquote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog een leuk spelletje ergens on the web?
Dan wordt je niet dunner, maar je wordt niet dikker...quote:
Jouquote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je dat ik jou posts bijna nooit lees?
yeah. WHG [World's Hardest Game] Ik kwam bij level 26 met 50 Death.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog een leuk spelletje ergens on the web?
Lulz heeft gelijk.quote:
En maar doorgaanquote:
Wat hij doet met de info mag hij zelf weten.quote:
Deze keer blijkbaar welquote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je dat ik jou posts bijna nooit lees?
Er is een eerste keer voor alles.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat hij doet met de info mag hij zelf weten.
[..]
Deze keer blijkbaar wel
*verkapte ik chat met een mokkel post.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lulz heeft gelijk.
Ik heb zin in fappen.
Maar dat vind Chai niet zo leuk. Omdat de webcam aanstaat enzeu.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lulz heeft gelijk.
Ik heb zin in fappen.
*verkapte GVD IK WIL EEN VRIENDINquote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
*verkapte ik chat met een mokkel post.
Toch heeft Mozy een punt. Hij heeft mokkel op cam, jij niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
*verkapte ik chat met een mokkel post.
Kutnewbie.quote:
Omdat je er niet in staat?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef moonmovies het volgende:
Wat een faal OP trouwens
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"quote:
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat hij nog een behoefte te vervullen heeft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef Lulz het volgende:
[..]
Toch heeft Mozy een punt. Hij heeft mokkel op cam, jij niet.
Hoe gaat het met hello2kitty?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"
Ik moet zo toch gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lulz heeft gelijk.
Ik heb zin in fappen.
Moah, op zich was op jou die post wel van toepassing.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"
Die behoefte vervul jij met je rechterhand?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat hij nog een behoefte te vervullen heeft.
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Lulz het volgende:
[..]
Die behoefte vervul jij met je rechterhand?
Chanteren.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?
Bullshit. Er staat toch ook al bij dat als je een snelle stofwisseling hebt, dat je er weinig tot niks van merkt. En sowieso hebben jongens vaak een snelle stofwisseling, dus kunnen ze eten wat ze willen, hoe laat het is en wat het is ook. Lezen blijft een kunst voor sommigen,quote:
Ik wil dr KEIHARD OP FAPPENquote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?
Ik heb gewoon de hele post gelezen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bullshit. Er staat toch ook al bij dat als je een snelle stofwisseling hebt, dat je er weinig tot niks van merkt. En sowieso hebben jongens vaak een snelle stofwisseling, dus kunnen ze eten wat ze willen, hoe laat het is en wat het is ook. Lezen blijft een kunst voor sommigen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |