Creativequote:
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!quote:
Sup babeh?quote:
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Creative![]()
![]()
RIP, naar de mp3speler hemel
Okeeequote:Op maandag 22 juni 2009 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IRENKAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Kom op fiets, dat kan enthousiaster!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sup babeh?
[..]
Echt hard, ik ga ermee tennissen ofzo
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand andersquote:
neuken?quote:
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
Mooi zoquote:Op maandag 22 juni 2009 @ 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
heb je er nog een beetje lol van
al fucking mere?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Hebben ze zo weinig supermarkten in Almere?
Maar. Dat is wel pijnlijk. Niet meer doenWant. Ja. auw.
Nee sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jeweet, rustig. Alleen loop ik mank wat mijn voeten liggen open van 10 km naar de supermarkt, cofeeshop en teruglopen zonder sokken in werkschoenen van iemand anders
[..]
neuken?
googlemap ons die route!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
al fucking mere?
nee, helmond. ik zal de route wel laten zien
wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb zo,n multimedia speler van Philips. 200 euro maar heb dat ding al 2 x terug moeten brengen naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
regel haar vladje!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Aan de TT te zien is er een nieuwe bitch in da club.
hoezo niet?quote:
wtf manquote:
dat ben jij toch altijd?quote:
doe eens normaal kevin.quote:
we hadden geen auto, en we konden geen fiets lenenquote:
jij krijgt toch hectoliter korting in de kroeg?quote:
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we hadden geen auto, en we konden geen fiets lenen![]()
en de cofeeshop was dicht
Iddquote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.
Ik bestel bier per m˛quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij krijgt toch hectoliter korting in de kroeg?
kind van den duivelquote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij heeft iig rood haar en is christelijk, hoe fout kan het gaan.
ik in poedervormquote:
euh, beter dan op blote voeten, want mijn schoenen waren zeiknat (en slppers is nog kutter)quote:Op maandag 22 juni 2009 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
dus ga je met werkschoenen dat kut eind lopen
hoe ken da nou? ik ber młquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
euh, beter dan op blote voeten, want mijn schoenen waren zeiknat (en slppers is nog kutter)
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.quote:
jij hebt altijd een zwaar weekendquote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.
Nadat ik flink bezig was om een meisje te plagen ben ik geheel onterrecht tijdens een soeipartijtje met haar in het water belandquote:
mietjequote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen knuppel, ik heb een zwaar weekend achter de rug.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nadat ik flink bezig was om een meisje te plagen ben ik geheel onterrecht tijdens een soeipartijtje met haar in het water belandIk was gelukkig in zwembroek en t-shirt, met schoenen aan dus het was niet zo erg
Dit weekend was extra zwaar, folkpunkband+bierdrinken+losgaan+knokken met miltair.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt altijd een zwaar weekend
je ging weer vechten....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit weekend was extra zwaar, folkpunkband+bierdrinken+losgaan+knokken met miltair.
Ohja, en dan vrijdagavond nog polonaisen en bierzuipen bij een of ander apresskifestijn.
Doch is er nog geen bewijs dat je het niet bent!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben er een week lang van overtuigd geweest dat ik The Omen was, na het zien van de film. Maar in m'n nabije omgeving stierf er niemand, dus toen ben ik gaan relativeren.
Klopt, als ik in de spiegel kijk heb ik wel het idee dat ik heel veel haat uitstraal.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doch is er nog geen bewijs dat je het niet bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |