quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lulz heeft gelijk.
Ik heb zin in fappen.
Maar dat vind Chai niet zo leuk. Omdat de webcam aanstaat enzeu.
*verkapte GVD IK WIL EEN VRIENDINquote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
*verkapte ik chat met een mokkel post.
Toch heeft Mozy een punt. Hij heeft mokkel op cam, jij niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
*verkapte ik chat met een mokkel post.
Kutnewbie.quote:
Omdat je er niet in staat?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef moonmovies het volgende:
Wat een faal OP trouwens
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"quote:
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat hij nog een behoefte te vervullen heeft.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef Lulz het volgende:
[..]
Toch heeft Mozy een punt. Hij heeft mokkel op cam, jij niet.
Hoe gaat het met hello2kitty?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"
Ik moet zo toch gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lulz heeft gelijk.
Ik heb zin in fappen.
Maar dat vind Chai niet zo leuk. Omdat de webcam aanstaat enzeu.
Moah, op zich was op jou die post wel van toepassing.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verkapte "Oh kijk mij eens goed zijn want ik heb een vriendin post"
Die behoefte vervul jij met je rechterhand?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat hij nog een behoefte te vervullen heeft.
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Lulz het volgende:
[..]
Die behoefte vervul jij met je rechterhand?
Chanteren.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?
Bullshit. Er staat toch ook al bij dat als je een snelle stofwisseling hebt, dat je er weinig tot niks van merkt. En sowieso hebben jongens vaak een snelle stofwisseling, dus kunnen ze eten wat ze willen, hoe laat het is en wat het is ook. Lezen blijft een kunst voor sommigen,quote:
Ik wil dr KEIHARD OP FAPPENquote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Wat wil je met deze info?
Ik heb gewoon de hele post gelezen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bullshit. Er staat toch ook al bij dat als je een snelle stofwisseling hebt, dat je er weinig tot niks van merkt. En sowieso hebben jongens vaak een snelle stofwisseling, dus kunnen ze eten wat ze willen, hoe laat het is en wat het is ook. Lezen blijft een kunst voor sommigen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |