Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar survivorman zegt dat je 's nachts moet eten zodat je stofwisseling je warm houdt
dus? alsof wij thuis een verwarming hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapen.
The bush in burgers zooquote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar die ligt dan ook soms bij -10 op de grond in de bush bush te slapen.
Ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus? alsof wij thuis een verwarming hebben
quote:
Dat kan. Je lichaam kan het niet verbranden omdat je niet beweegt en verbruikt, dus vet wordt opgeslagen. Al zullen mensen met een snelle stofwisseling van zichzelf er niet al teveel van merken.quote:
Dat zal de wet van de survival zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar survivorman zegt dat je 's nachts moet eten zodat je stofwisseling je warm houdt
Dat is met een andere ij/eiquote:
Die man die vreet de strot van levende hagedissen ertussenuit. de meister.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof je thuis gaat servivullenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh.quote:
Dat beweren we nergensquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Jotcha het volgende:
Dus als ik 2 uur wacht word ik nog dunner? Top
En nu weg
Nee, maar who cares, hij is wegquote:
inderdaad, die weet het heus wel beter dan een krentenbolquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die man die vreet de strot van levende hagedissen ertussenuit. de meister.
Hier staat het. Voilaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Dat kan. Je lichaam kan het niet verbranden omdat je niet beweegt en verbruikt, dus vet wordt opgeslagen. Al zullen mensen met een snelle stofwisseling van zichzelf er niet al teveel van merken.
[..]
Dat zal de wet van de survival zijn?
Daarom, gekke rauwdauwer. Gewoon met darmproblemen in de boesj van Papua nieuw guinea, dan ben je pas een buffel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
inderdaad, die weet het heus wel beter dan een krentenbol
inderdaad, wat nou overgewicht, gewoon 3 maanden aan de schijterij en je bent 400 kg afgevallenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom, gekke rauwdauwer. Gewoon met darmproblemen in de boesj van Papua nieuw guinea, dan ben je pas een buffel.
Ja daar staat toch niet dat je dunner wordt of wel dan?quote:
Je wordt dikker als je dat doet. Ik doe dat. Als ik het niet doe word ik dus dunner. Was dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daar staat toch niet dat je dunner wordt of wel dan?
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daar staat toch niet dat je dunner wordt of wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |