Noh, een vriend van me kreeg ruzie met hemquote:
jij barst niet zo makkelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Noh, een vriend van me kreeg ruzie met hem![]()
Kwam er nog een gast bij, die pakte die vriend van me vast, dus toen heb ik de agressor maar tegen de vlakte gewerkt, die vervolgens opstond en mij aanviel... Tja, dan is 't buigen of barsten
Once you pop, you can not stopquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kwam er nog een gast bij, die pakte die vriend van me vast, dus toen heb ik de agressor maar tegen de vlakte gewerkt, die vervolgens opstond en mij aanviel... Tja, dan is 't buigen of barsten
ach ja, MAAR ZE VROEG ER ZELF OMquote:
ze wilde gewoon geneukt wordenquote:
Zullen wij een keer vechten gast?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hij gaat gewoon op je zittenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zullen wij een keer vechten gast?Ik denk dat het erom zal spannen...
...of ik in coma ga, of dood ga
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze wilde gewoon geneukt worden
is het wat dan?
Merk je niks van tijdens het neukenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.
wat is ver?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk meisje ja, woont alleen wat ver.
2 uur met ovquote:
Dat gaat wat lastig als je in een tent slaapt met 6 andere gastenquote:
quote:
Kankerkachel Kees?quote:
Fucking eindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|