Nou bijna FAAL dan dat je niet in 4000 gepost had bijna...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat nou faal, ik was IBTL
En jij faalt met je 4001
Ik vindt van ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Chai het volgende:
Ik vindt van ook.
Ja...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou bijna FAAL dan dat je niet in 4000 gepost had bijna...
The fuckquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
LAPO = last post
en dit keer was 301 last post...
O kutquote:
Geyl..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik spiegelde jou omdat ik je zo aantrekkelijk vindt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Faal topic
Ja echt hè?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
Sinds wanneer is hier een peuterspeelzaal gevestigd.
Uit de hoogte doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
Sinds wanneer is hier een peuterspeelzaal gevestigd.
ZEG DAN METEEN WAT ER AAN DE HAND IS IN PLAATS VAN OP OOOH WATISSER GEBEURD-GEEF-ME-AANDACHT-REACTIES te wachtenquote:
Wat?quote:
Gief aandacht!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ZEG DAN METEEN WAT ER AAN DE HAND IS IN PLAATS VAN OP OOOH WATISSER GEBEURD-GEEF-ME-AANDACHT-REACTIES te wachten
Mooi afgebrand!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ZEG DAN METEEN WAT ER AAN DE HAND IS IN PLAATS VAN OP OOOH WATISSER GEBEURD-GEEF-ME-AANDACHT-REACTIES te wachten
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
We moeten 'n nieuw subforum.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef Hyman het volgende:
PUB is kut.
Welkomquote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef Hyman het volgende:
PUB is kut.
jaloers?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee.
Je internetpiemel ook niet.
Je haar misschien.
Internetheld.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Denk nou niet te weten hoe ik eruit zie mafkees.
Moet je misschien met een meisje oefenen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik oefen heel vaak. Maar ze komen nog niet.
Trustenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Welterusten.![]()
Ik ook.Morgen proefwerk en moet nog leren, dus moet wel uitgerust zijn..
Internetkneus.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Liever niets.
Maar.
Beter dat. Dan internetkneus.
Veel succesquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Welterusten.![]()
Rechterhand is ook niet gelijk aan meisje.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik oefen heel vaak. Maar ze komen nog niet.
Trusten.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Welterusten.![]()
Dat was een inkopper.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rechterhand is ook niet gelijk aan meisje.
Leuk om te weten dat je met links faptquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat was een inkopper.
Tevens ben ik links.
Bohh, 2 handigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat was een inkopper.
Tevens ben ik links.
Aiii.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
Ik speelde vandaag zo mario party bij een vriend. dus deden we zo een minigame.
en dan moest je met die wii controller een fapbeweging maken. en dan zo snel mogelijk.
En DE fapkoning is die jongen dus, maar ik won dus van hem
En ik weet dus niet of ik me nu trots of beschaamd moet gaan voelen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kwijt? Godverdomme je weet niet wat je mist
Nog niets ervan gezien?quote:
En wat zei je toen?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Btw, meisje van internet vroeg net of ik zin had om wat leuks te doen in de vakantie
Wie is 't? Wie is 't? Komoooppp vertel nouuuuuuuquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Btw, meisje van internet vroeg net of ik zin had om wat leuks te doen in de vakantie
Gadingquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
En wat zei je toen?
Was het een meisje van je gading?
Van internet zeg ik tochquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wie is 't? Wie is 't? Komoooppp vertel nouuuuuuu
Stuur maar door...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog niets ervan gezien?
Een meisje naar je smaak.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gading_?
En ik heb alle opties opengelaten
Dat had ik al opgemaakt uit de contextquote:Op zondag 21 juni 2009 22:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een meisje naar je smaak.
Leer 'ns Nederlands.
Ja maar TL balk.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ene TLbalk in mijn kamer als externe lichtbron naast mij bed... leuk ding hoor. Nu had ik hem aan en heb ik een heleboel wetsartikelen gearceerd met een gele marker. Ik zo van 'wtf!!! ik zie niets meer van dat gearceerde?"
Komt dat door die TLbalk
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Desunoto het volgende:
Ik zet hier even een slotje op.
[ afbeelding ]
Mijn TLbalk is hipquote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar TL balk.
Alleen Marokkanen hebben TL balken.
Koolmeesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Kankerkachel kees de koolmeesquote:
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgenquote:
Dat dus, bij de mac geweest.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgen
Nee, de mac is iets anders dan de mcquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgen
Heeft ze je hartje gestolenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef nijnja het volgende:
ik was met een vriend ene beetje aan het toeren. met de auto
kwamen dr opeens 2 auto's langs, 1 porsche en een niet nader te noemen merk (deawoo), met in totaal 5 meiden en 1 kerel. En die keken al achterom, naar ons. Dus wij dr achteraan. Toen stopten ze bij een huis, maar stonden midden op de weg stil, dus we konden dr niet langs, stapte 1 van die meiden uit, begint naar ons te zwaaien. Dus wij terug zwaaien
stapt er nog iemand in, rijden ze doo rnaar de mac, wij dr achteraan, niet wetende dat ze naar de mac gingen
Wij zaten er dus tussenin, porsche voor ons, toen wij, en toen andere auto (met nog 2 dames van die club drin)
en die achter ons hele tijd toeteren zwaaien, hand uit het raam enzo
dus nja wij drachteraan naar de mac
stonden ze daar, wilden wij weer wegrijden, zeiden ze: kom op joh!
dus wij naar binnendaar binnen even met ze gepraat enzo, supergezellig
En toen weer weg
kwamen we bij een stoplicht, 2 banen, dus ik ging naast die andere auto staan, gaf ze inene superveel gas! dus ik ookdrlangs, en toen haalde ze mij weer in
! (met 90 ofzo, waar je 50 mag, een meisje!
)
en toen toet toet zwaai zwaai en toen weg
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Bedankt Heimen, je laat me twijfelen aan die laptop![]()
Nee. Maar het was zeker wel vetquote:
Dat is het altijd bij mij. Want ik ben vet, verderquote:
Vet.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is het altijd bij mij. Want ik ben vet, verder![]()
En dik.quote:
Hij gebruikt gewoon leestekens gast.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jeetje. Je lijkt wel een VMBO puber men! LEESTEKENS
Wát?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Hyman het volgende:
Ik kan heel goed kotssporen maken.
Net als in Hans en grietje gek!
Ik heb me kapot gelachen gisteren, ik ben 2 keer van de barkruk geflikkerd, en afgelikt door een hond
Niet een overdaad aan hoofdletters en dergelijkequote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij gebruikt gewoon leestekens gast.Alleen een beetje overbodig veel enters.
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jeetje. Je lijkt wel een VMBO puber men! LEESTEKENS
Gezellig avondje?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
en toen ben ik naar boven gesjouwd en ben ik als een blok in slaap gevallen
Ja. Want pabo. En die zoveelduizendmensen die pabo doen die zijn allemaal hetzelfde. Stuk voor stuk. Oh, trouwens, met 'en' mag je geen nieuwe zin beginnen, dus 'en' hoeft geen hoofdletter te hebben. Het hoort daar helemaal niet te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet een overdaad aan hoofdletters en dergelijke
Maar goed. Pabo.
Trustenquote:
ik kon het inderdaad vrij moeilijkquote:
Hoe smaakt dat? Hap hap hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja. Want pabo. En die zoveelduizendmensen die pabo doen die zijn allemaal hetzelfde. Stuk voor stuk. Oh, trouwens, met 'en' mag je geen nieuwe zin beginnen, dus 'en' hoeft geen hoofdletter te hebben. Het hoort daar helemaal niet te staan.
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kon het inderdaad vrij moeilijk
volgen enzo maar ja
wat doe je eraan niet veel natuurlijk al moet je deze mensen geen sticker geven
het doet wel wat afbreuk op de waarde ervan
een sticker dan
Vloeiendquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.
Heerlijk! Maar je vergeet komma's in je opsomming.quote:
Omdat eerste en laatste letterquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.
Nou danquote:
Ja, maar je kan het dus wel lezen. Wat maakt het van mij dan uit?!quote:
Hap hap hap opsommen? Wat valt daar op te sommen? Hap, hap, hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heerlijk! Maar je vergeet komma's in je opsomming.
Dat verhaal was alleen moeilijk te volgen omdat er overal enters stonden waar deze niet behoorden te zijn. Kusje erop?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het dus wel lezen. Wat maakt het van mij dan uit?!
Dat is enkel wat ik me afvraag.
Preciesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hap hap hap opsommen? Wat valt daar op te sommen? Hap, hap, hap?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik begreep het niet, ik vond het prima te volgen, maargoed, ik houd er rekening mee.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat verhaal was alleen moeilijk te volgen omdat er overal enters stonden waar deze niet behoorden te zijn. Kusje erop?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies. En nu ga ik slapen. Oh wacht, en mag niet vooraan in een zin. Oh wacht, en mag ook niet na een komma. Oh.
WELTERUSTEN LIEVERDS!![]()
Rene, ik hou houd van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K'nijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar maak je je druk om, dat staat er toch gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar de barman wel, hij wil sluiten!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef KingGone het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, dat staat er toch gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Dus het is nu wel tijdquote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef KingGone het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
KOnijntje, ja? Met een lekker eitje voor in de morgenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]ssst, jij mag dat niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Geen tijd voor. 8:30 tentamen privaatrecht (HERtentamen)quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
KOnijntje, ja? Met een lekker eitje voor in de morgen
quote:
Ja maar ik moet om half 8 al wegquote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen tijd voor. 8:30 tentamen privaatrecht (HERtentamen)
Kan wel janken
...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu mijn tampons aan het zoeken.
Ik heb het idee dat ik 3 ons ben afgevallen... valt het jou ook op?quote:
Ahh meid, je straalt helemaal! Het lijkt wel 10 kilo zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik 3 ons ben afgevallen... valt het jou ook op?
Jeetje dear, je borsten stralen! Hahaha! Het lijken wel diamantjes! Zullen we gaan shoppen?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ahh meid, je straalt helemaal! Het lijkt wel 10 kilo zeg!
Ik ben 8 ons bijgekomen!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik 3 ons ben afgevallen... valt het jou ook op?
Ja ik had me toch een leuk jurkje gezien bij de H&M, ik werd spontaan verliefd!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje dear, je borsten stralen! Hahaha! Het lijken wel diamantjes! Zullen we gaan shoppen?
Die heeft Cynthia ook al! De slet! Ze zei dat het er eentje van Gucci was. Dus ik zo, noooo hoerrrr, jij hebt het deze week ook al gedaan met steven johnny en hyman! Wat maak je me nouuu! Dus ik sloeg haar zo met mijn tas van Dolce en Gabbana! Nou en wat denk je? IK BREEK ME DAAR EEN NAGEL!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik had me toch een leuk jurkje gezien bij de H&M, ik werd spontaan verliefd!
Echt waar? Maar die johnny had de zus gedaan bande broer van de vriendin van heimen, die eerst met steven had, waarna ze met heimen had en toen weer en poosje niet, en toen toch weer wel!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heeft Cynthia ook al! De slet! Ze zei dat het er eentje van Gucci was. Dus ik zo, noooo hoerrrr, jij hebt het deze week ook al gedaan met steven johnny en hyman! Wat maak je me nouuu! Dus ik sloeg haar zo met mijn tas van Dolce en Gabbana! Nou en wat denk je? IK BREEK ME DAAR EEN NAGEL!!!
Laten we een anusbleek doen. Dat is helemaal hip in Bollywood! Dat zei de zus van mijn pedagoog ook laatst, ze werkt bij de nagelstyliste in oud-zuid, naast dat SOA testcenter of zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Echt waar? Maar die johnny had de zus gedaan bande broer van de vriendin van heimen, die eerst met steven had, waarna ze met heimen had en toen weer en poosje niet, en toen toch weer wel!
Ja en dan doen we daarna een koffieparty bij mij thuis, ik ken nog 2 leuke kerels, oehhh!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we een anusbleek doen. Dat is helemaal hip in Bollywood!
Ja? Toch niet van die nerds die de hele avond nerden achter hun schermpjes, respectievelijk laptops/Ipods.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en dan doen we daarna een koffieparty bij mij thuis, ik ken nog 2 leuke kerels, oehhh!
Nee, die stoere verkoper van de H&M en een "goede" vriend van hemquote:Op zondag 21 juni 2009 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja? Toch niet van die nerds die de hele avond nerden achter hun schermpjes, respectievelijk laptops/Ipods.
Myraela is door zo'n zooitje internetnerds van het fuckform of zo genomen, de vader is niet bekend, het kunnen er een stuk of 8 zijn. Ranzige partij moet dat geweest zijn!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, die stoere verkoper van de H&M en een "goede" vriend van hemEn wat hoorde ik nou, was myraela zwanger?
Daar in dat steegje bij de stairway? Dat moet een zooitje geweest zijn. Ik heb via de buurvrouw, ie et had gehoord van een kennis, ie het weer had gehoord van de zus van zijn vriendin, dat ene leon ook meedeed!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Myraela is door zo'n zooitje internetnerds van het fuckform of zo genomen, de vader is niet bekend, het kunnen er een stuk of 8 zijn. Ranzige partij moet dat geweest zijn!
Was ik Myraela maar!
Zou best. Die wou mij laatst onderuit hebben doormiddel van zijn vocabulaire taalgebruik. Nou daar trapte ik dus niet in he! Vervolgens heeft ene Bart... Ach, ik heb altijd een morningafterpil bij mijquote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar in dat steegje bij de stairway? Dat moet een zooitje geweest zijn. Ik heb via de buurvrouw, ie et had gehoord van een kennis, ie het weer had gehoord van de zus van zijn vriendin, dat ene leon ook meedeed!
Heb je je ook gelijk laten checken in die soakliniek? Want die had weer het een en ander uitgespookt met die danique, die weer wat met jordy en doménique tegelijk gedaan had!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou best. Die wou mij laatst onderuit hebben doormiddel van zijn vocabulaire taalgebruik. Nou daar trapte ik dus niet in he! Vervolgens heeft ene Bart... Ach, ik heb altijd een morningafterpil bij mij!!!
Wie is Dominique?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je je ook gelijk laten checken in die soakliniek? Want die had weer het een en ander uitgespookt met die danique, die weer wat met jordy en dominique tegelijk gedaan had!
Ach... Ik heb er zegmaar een 10rittenkaartquote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je je ook gelijk laten checken in die soakliniek? Want die had weer het een en ander uitgespookt met die danique, die weer wat met jordy en dominique tegelijk gedaan had!
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... Ik heb er zegmaar een 10rittenkaart!!!! De 11e is dan gratis
!!
Maare, ik ga, Willem-Jan en Roderick hebben met mij afgesproken om het hele dispuut bij langs te gaan voor beltegoed.
He wat gek! De dispuutsloep was toch nog smerig?
Oh shit, mijn slip verbrandt nu op de kachel!
En slapen nu
Later
Je weegt maar 800 gram?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
800 gram bijgekomen
Dan zou ik 2 keer zo zwaar zijn
Oke, iets meerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja ik las verkeerd.
Dus jij weegt nog geen kilo?
Op mijn iPod is het geel/oranjequote:Op maandag 22 juni 2009 00:02 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kom er net achter dat FOKsilver best wel lekker is
Oh, ok.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Paardenkracht. Zeggen ze altijd over auto's
Wat ik bedoelde is lengte/gewicht
Mensen die mij niet kunnen optillenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het kan tillen.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die mij niet kunnen optillen
En slapen
En jij gaat mij nu in de gaten houden of ik geen stoute dingen ga doenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ongeveer iedereen is gaan slapen.
Elke letter!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
En jij gaat mij nu in de gaten houden of ik geen stoute dingen ga doen?
Hello newbiequote:
Hai Probezquote:
Hoezo?quote:
Nou, gister vanaf joenne 5 uur thuis, en ong 1 uurtje geslapen en net thuis van werkquote:
Had net ff een tripquote:
Tjeumig, en morgen nog naar school zeker?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, gister vanaf joenne 5 uur thuis, en ong 1 uurtje geslapen en net thuis van werk
Slaaplekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:55 schreef Renesite het volgende:
Pff.. tentamen gaat een ramp worden morge. Slapen5 uurtjes slaap maar
!
Officieel wel, maar k neem een snipperdagquote:Op maandag 22 juni 2009 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tjeumig, en morgen nog naar school zeker?
Heb ik vrijdag gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 01:04 schreef Probinski het volgende:
[..]
Officieel wel, maar k neem een snipperdag
Alsof je nu niet fapt.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:11 schreef Lulz het volgende:
Nog 3 dagen..en dan 8 week off, gewoon, chillen en fappen!
Jup, en het was het waardquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:24 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 21 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 308 Dagoduck
Was jij ook bij jeroen?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nou, gister vanaf joenne 5 uur thuis, en ong 1 uurtje geslapen en net thuis van werk
quote:
Nee, van 11:45 tot 13:30 was ik er nietquote:Op maandag 22 juni 2009 07:47 schreef Chai het volgende:
[..]
308![]()
Jij bent de hele zondag thuis gebleven?
quote:
Als je nog een paar keer zoveel posts hebt dan heb je al 10.000 posts.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, van 11:45 tot 13:30 was ik er niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nog een paar keer zoveel posts hebt dan heb je al 10.000 posts.
Ja.quote:
Ik ging tijdens serious request van 3fm van 500 naar 2000 in 2 dagenquote:Op maandag 22 juni 2009 07:57 schreef Mozy het volgende:
Ik ben in de laaste 2 weken van 100 posts naar 1715 gegaan
Hoezo dat? Kon je toen veel baggeren?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging tijdens serious request van 3fm van 500 naar 2000 in 2 dagen
Nee, daar ben je te liev! voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga je me nu neersteken? met die hooivork?
1 topic elke 5 minutenquote:
Checkquote:Op maandag 22 juni 2009 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je nog een paar keer zoveel posts hebt dan heb je al 10.000 posts.
Die is overratedquote:
Mijn post gemiddelde is 15.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn post gemiddelde is 15.Ik ben een maand na Jotcha lid geworden, maar hij heeft echt veul meer posts.
Dat lijkt me wel duidelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn post gemiddelde is 15.Ik ben een maand na Jotcha lid geworden, maar hij heeft echt veul meer posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |