Preciesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hap hap hap opsommen? Wat valt daar op te sommen? Hap, hap, hap?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik begreep het niet, ik vond het prima te volgen, maargoed, ik houd er rekening mee.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat verhaal was alleen moeilijk te volgen omdat er overal enters stonden waar deze niet behoorden te zijn. Kusje erop?
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies. En nu ga ik slapen. Oh wacht, en mag niet vooraan in een zin. Oh wacht, en mag ook niet na een komma. Oh.
WELTERUSTEN LIEVERDS!![]()
Rene, ik hou houd van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K'nijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar maak je je druk om, dat staat er toch gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar de barman wel, hij wil sluiten!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef KingGone het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, dat staat er toch gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Dus het is nu wel tijdquote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef KingGone het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
KOnijntje, ja? Met een lekker eitje voor in de morgenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]ssst, jij mag dat niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Geen tijd voor. 8:30 tentamen privaatrecht (HERtentamen)quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
KOnijntje, ja? Met een lekker eitje voor in de morgen
quote:
Ja maar ik moet om half 8 al wegquote:Op zondag 21 juni 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen tijd voor. 8:30 tentamen privaatrecht (HERtentamen)
Kan wel janken
...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu mijn tampons aan het zoeken.
Ik heb het idee dat ik 3 ons ben afgevallen... valt het jou ook op?quote:
Ahh meid, je straalt helemaal! Het lijkt wel 10 kilo zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik 3 ons ben afgevallen... valt het jou ook op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |