SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Kankerkachel kees de koolmeesquote:
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgenquote:
Dat dus, bij de mac geweest.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgen
Nee, de mac is iets anders dan de mcquote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De Mac is ook de McDonalds hoor. Die stomme club bij jullie moet gewoon een andere naam krijgen
Heeft ze je hartje gestolenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef nijnja het volgende:
ik was met een vriend ene beetje aan het toeren. met de auto
kwamen dr opeens 2 auto's langs, 1 porsche en een niet nader te noemen merk (deawoo), met in totaal 5 meiden en 1 kerel. En die keken al achterom, naar ons. Dus wij dr achteraan. Toen stopten ze bij een huis, maar stonden midden op de weg stil, dus we konden dr niet langs, stapte 1 van die meiden uit, begint naar ons te zwaaien. Dus wij terug zwaaien
stapt er nog iemand in, rijden ze doo rnaar de mac, wij dr achteraan, niet wetende dat ze naar de mac gingen
Wij zaten er dus tussenin, porsche voor ons, toen wij, en toen andere auto (met nog 2 dames van die club drin)
en die achter ons hele tijd toeteren zwaaien, hand uit het raam enzo
dus nja wij drachteraan naar de mac
stonden ze daar, wilden wij weer wegrijden, zeiden ze: kom op joh!
dus wij naar binnendaar binnen even met ze gepraat enzo, supergezellig
En toen weer weg
kwamen we bij een stoplicht, 2 banen, dus ik ging naast die andere auto staan, gaf ze inene superveel gas! dus ik ookdrlangs, en toen haalde ze mij weer in
! (met 90 ofzo, waar je 50 mag, een meisje!
)
en toen toet toet zwaai zwaai en toen weg
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Bedankt Heimen, je laat me twijfelen aan die laptop![]()
Nee. Maar het was zeker wel vetquote:
Dat is het altijd bij mij. Want ik ben vet, verderquote:
Vet.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is het altijd bij mij. Want ik ben vet, verder![]()
En dik.quote:
Hij gebruikt gewoon leestekens gast.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jeetje. Je lijkt wel een VMBO puber men! LEESTEKENS
Wát?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef Hyman het volgende:
Ik kan heel goed kotssporen maken.
Net als in Hans en grietje gek!
Ik heb me kapot gelachen gisteren, ik ben 2 keer van de barkruk geflikkerd, en afgelikt door een hond
Niet een overdaad aan hoofdletters en dergelijkequote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij gebruikt gewoon leestekens gast.Alleen een beetje overbodig veel enters.
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jeetje. Je lijkt wel een VMBO puber men! LEESTEKENS
Gezellig avondje?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
en toen ben ik naar boven gesjouwd en ben ik als een blok in slaap gevallen
Ja. Want pabo. En die zoveelduizendmensen die pabo doen die zijn allemaal hetzelfde. Stuk voor stuk. Oh, trouwens, met 'en' mag je geen nieuwe zin beginnen, dus 'en' hoeft geen hoofdletter te hebben. Het hoort daar helemaal niet te staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet een overdaad aan hoofdletters en dergelijke
Maar goed. Pabo.
Trustenquote:
ik kon het inderdaad vrij moeilijkquote:
Hoe smaakt dat? Hap hap hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja. Want pabo. En die zoveelduizendmensen die pabo doen die zijn allemaal hetzelfde. Stuk voor stuk. Oh, trouwens, met 'en' mag je geen nieuwe zin beginnen, dus 'en' hoeft geen hoofdletter te hebben. Het hoort daar helemaal niet te staan.
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kon het inderdaad vrij moeilijk
volgen enzo maar ja
wat doe je eraan niet veel natuurlijk al moet je deze mensen geen sticker geven
het doet wel wat afbreuk op de waarde ervan
een sticker dan
Vloeiendquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.
Heerlijk! Maar je vergeet komma's in je opsomming.quote:
Omdat eerste en laatste letterquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dta zget dan wnieig oevr mjin schrjifijstl, wnat nroamal gsporeken zou je dit als Ndeerlnaedr gwoeon moteen knunen lzeen.
Nou danquote:
Ja, maar je kan het dus wel lezen. Wat maakt het van mij dan uit?!quote:
Hap hap hap opsommen? Wat valt daar op te sommen? Hap, hap, hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heerlijk! Maar je vergeet komma's in je opsomming.
Dat verhaal was alleen moeilijk te volgen omdat er overal enters stonden waar deze niet behoorden te zijn. Kusje erop?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het dus wel lezen. Wat maakt het van mij dan uit?!
Dat is enkel wat ik me afvraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |