Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, die wat leuks gaat doen
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:36 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat kan ik idd niet aanraden nee..:D
Veel plezier kwaak! Geef KZ eenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb niet voor niets een auto. ga toch niet lopen
quote:
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Flena het volgende:
[..]
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel he
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last van
al klaar met klussen?
Das waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarom, je hoeft je tenminste niet meer voor te stellen
Zou jij de verjaardag van je moeder ditchen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Das waar
Dus noukje, ditch die verjaardag maar!
"Dat word je al genoeg"?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
jij hoeft je ook niet door de TT, aangesproken te voelen, dat word je al genoeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meer
haha ja ok daar heb je miss wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoveel mensen die aanbieden, om je te helpen * had in tussen al afgeweest
quote:
oeh bbq-enquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Damn wat ging fitness toch weer lekkerrrrr!
Nu even zooi voor die bbq van morgen halen en een cadeautje voor mijn zwager
morgen 15:00 in Hoorn, Noord-Hollandquote:
Om met iemand zoals mij te gaan zwemmen? In a heartbeatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou jij de verjaardag van je moeder ditchen?
hm had het niet wat dichter in de buurt kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
morgen 15:00 in Hoorn, Noord-Holland
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:52 schreef Flena het volgende:
[..]
hm had het niet wat dichter in de buurt kunnen zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
weer een keer beroerd geformuleerd van mijn kant, heb een keer het genoegen gehad om je in real life te ontmoeten , en heb daar bij genoeg mannen gezien die, meer dan regelmatig je kant op keken
Als je zou willen heb je volgens mij genoeg aandacht
Uhuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef Belsezar het volgende:
Om met iemand zoals mij te gaan zwemmen? In a heartbeat
haha nee dat valt wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat is wel in de buurt, bij jou op loop afstand
Volgende keer kom in naar je toe om te bbq'enquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee dat valt wel meewil best met de bus...maar geen uren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Je houd het mysteries, wat is voor jou dan gunstigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee dat valt wel meewil best met de bus...maar geen uren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wegveel plezier vandaag mensen
![]()
Have fun KF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ja ik ben mysterieusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je houd het mysteries, wat is voor jou dan gunstig
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbqquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:57 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik ben mysterieus
euhm...ja wat is gunstig...pff...zoveel
ja zonder bbq word dat lastig iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbq![]()
maar bedacht me, heb niet eens een bbq
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euroquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbq![]()
maar bedacht me, heb niet eens een bbq
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zonder bbq word dat lastig idd![]()
en ik heb er ook geen dus dat schiet ook al nie op
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euro
zoo goedkoop?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euro
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weer een keer beroerd geformuleerd van mijn kant, heb een keer het genoegen gehad om je in real life te ontmoeten , en heb daar bij genoeg mannen gezien die, meer dan regelmatig je kant op keken
Als je zou willen heb je volgens mij genoeg aandacht
Niet zo onschuldig doen, wist je bestquote:
bbq is altijd goed...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan hier wel een keertje, een bbq meet organiseren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...![]()
(en die S5 is zo vorige maand, ff geduld tot de R8 convertible er is..![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...![]()
(en die S5 is zo vorige maand, ff geduld tot de R8 convertible er is..![]()
![]()
)
Maar het blijft vreemd te lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef Belsezar het volgende:
Niet zo onschuldig doen, wist je best
Dus waar wacht je op
doeiii fijne verjaardag bij je moeder dan!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nu de 'n autovisie liggen met een R8 V10
[..]
Maar het blijft vreemd te lezen
Mijn moeder verwacht me![]()
Daarom ga ik nu ook, mijn zus is onderweg, dus tijd voor mij om erheen te gaan!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach dat wentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik heb op dit moment niks met daten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daten is toch leuk , en hoi
Ik vind de hardtop toch mooierquote:
quote:
Eigen schuld,had al klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:10 schreef Flena het volgende:
ja ik ga hier nog maar eens even wat behang trekken, anders komt t nooit een keer klaar...
tot straks/ vanavond/ latersss![]()
![]()
Ahhhhhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meer
ja kom je mee drinken danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ahhhhh
nog ff doorzetten en daarna wijntje open trekken
heeeeeyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
Hoooooooi
Wie gaat waarheen lopen voor een date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Heb begrepen, dat ik op de bodem van de oceaan moet zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
Hoooooooi
Wie gaat waarheen lopen voor een date?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Flena het volgende:
[..]
heeeeeyHeeeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Zijn ze zo onaardig hier vandaan?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb begrepen, dat ik op de bodem van de oceaan moet zijn
voor een date niks lopen dat word zwemmen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heeeyje weet helemaal niet of dat gezellig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien ben ik wel heel erg ongezellig vandaag
Kiek um goan!!!!!!!!!!
hoe is u?quote:
hangt van de afstand afquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:14 schreef Flena het volgende:
[..]
ja kom je mee drinken dan
in me eentje is dat heel nie gezellie
quote:
bij breda in de buurt...dus is iets van een uurtje denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe is u?
[..]
hangt van de afstand af
Jij bent niet ongezellig! daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:17 schreef Flena het volgende:
[..]
je weet helemaal niet of dat gezellig is![]()
misschien ben ik wel heel erg ongezellig vandaag
nou...daar kan je je nog best eens in vergissenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij bent niet ongezellig! daar geloof ik niets van
In dat geval, kan je alleen maar gezellig zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Flena het volgende:
[..]
bij breda in de buurt...dus is iets van een uurtje denk ik
wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen tegen mij, verdien het eigenlijk ook *verveling doet gekke dingen met een mens
niks, dat is nou net het probleemquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:20 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...daar kan je je nog best eens in vergissen
Maar vandaag ben ik wel redelijk gezellie geloof ik
Jij moet blijvenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In dat geval, kan je alleen maar gezellig zijn
Goed!quote:
zit nu in Breukelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Flena het volgende:
[..]
bij breda in de buurt...dus is iets van een uurtje denk ik
zit in college. misschien vanavond de XBOX 360 weer eens aangooienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed!
Vorige week een PS3 gekocht, vriend van me komt zo met wat spellen, dus dat wordt een middagje gamen.
Hoe is u?
ik ben bezig het behang in de woonkamer eraf te trekken...alleen had ik geen zin meer, maar moest van mzelf verder...en nu heb jij me weer overgehaald om te blijven..:Dquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben bezig het behang in de woonkamer eraf te trekken...alleen had ik geen zin meer, maar moest van mzelf verder...en nu heb jij me weer overgehaald om te blijven..:D
nee is zeker nie gezellie nee..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef getl0st het volgende:
[..]Behang trekken is ook helemaal niets gezelligs aan
Gaat alles opnieuw? of moet het eraf ivm verhuizing?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:26 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh half uurtje..ik was het net aant opzoeken
Maak ik hieruit op dat je hebt samengewoond en nu weer alleen bent?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee is zeker nie gezellie nee..
gaat allemaal opnieuw, ff weer me eigen huissie ervan maken
ja dat maak je daaruit op jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat je hebt samengewoond en nu weer alleen bent?
ja irritant hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef ThE_ED het volgende:
Beh wat een suf weer, waarom nu net in het weekend?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maak ik hieruit op dat je hebt samengewoond en nu weer alleen bent?
stond ineens een ooievaar aan de deurquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waar dacht je dat die kids vandaan komen, ze is niet de heilig maagd maria
* of toch wel
Hmmmm, kanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:26 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh half uurtje..ik was het net aant opzoeken
*zwaait naar ED*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef ThE_ED het volgende:
Beh wat een suf weer, waarom nu net in het weekend?
Vandaar ook het posten in singles natuurlijkquote:
Ja, nouja, zo toch nog maar even naar buiten.quote:
ja anders zat ik hier niet neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
*zwaait naar ED*
[..]
Vandaar ook het posten in singles natuurlijk
Hoelang ben je alweer vrijgezel?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nouja, zo toch nog maar even naar buiten.
(Al is het maar omdat ik nog eten moet kopen)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het bij jou niet veel zonniger?
Voel je je er nu kut door? Hoelang was je relatie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:33 schreef Flena het volgende:
[..]
ja anders zat ik hier niet nee\
iets meer dan een maandje nu..sinds begin mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Ja, precies, ik dacht nog: dat gaat nog best goed worden vandaagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]terwijl het er vanmorgen zo goed uitzag allemaal!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies, ik dacht nog: dat gaat nog best goed worden vandaag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
Werd ik toch net bijna uitgehuwelijkt aan een 29-jarige miljonair. Mijn ouders zijn zo gemeen.
Slechte ouders zeg!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
Werd ik toch net bijna uitgehuwelijkt aan een 29-jarige miljonair. Mijn ouders zijn zo gemeen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voel je je er nu kut door? Hoelang was je relatie?voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Je bent nog zo'n leuke (jonge) vrouw, komt best goed met jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaar
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent nog zo'n leuke (jonge) vrouw, komt best goed met je
hahaha nou kijk dan zit ik hier op de goeie plekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:41 schreef ThE_ED het volgende:
En wij zijn leuke mannen, nouja, ík toch zeker
Alleen maar positieven dingen hier, als je negatieven zoekt ga je maar naar een fotozaakquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen maar positieven dingen hier, als je negatieven zoekt ga je maar naar een fotozaak
Moet je met mijn ouders praten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb wel een miljoen grasprietjes , maak nu ook een kans
quote:
Laten we dat maar niet doen, kost je relatie met je oudersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Moet je met mijn ouders praten.![]()
Maar ik geloof dat het was omdat ze mij liever niet met hem zien.
precies!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:41 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha nou kijk dan zit ik hier op de goeie plek
hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
precies!
*wijst als een steward naar de contact mogelijkheden her en der en ook de mogelijke vluchtroutes*
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
het bed staat de kamer opgeruimd enzo moet alleen nog wat dingen op de speelzolder zetten wat dat past niet meer op de kamer, zo'n glijbaan neemt ruimte in beslag
ik heb m al meermalen getest ook whoooooooooooooeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii leuk hoor
en dat is gemeen omdat.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
hmm ja het is nog 'vers'.. als je je er maar bij kan neerleggen.. dat is belangrijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaar
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
hmm ja het is nog 'vers'.. als je je er maar bij kan neerleggen.. dat is belangrijk
onzeker moet je niet zijn johwat kan het jou schelen wat anderen van je denken?
wees blij met jezelf
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat let je?
je hebt ook een zoontje een prima excuus
ik heb de reden en t verhaal gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...
blij zijn met mezelf is juist datgene dat ik niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...
kan soms even moeite kosten, maar dat komt heus wel (weer)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel een goed plan, maar eh kan ik bij niet een test ritje maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de reden en t verhaal gemist
maar alles kan.....
komt allemaal goed, als je wil dan kan het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koffiekan, thee kan , en ik kan
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]tuurlijk kan dat
¤ 0,50 per glijbeurt
of je moet goed kunnen koken.... dan kunnen we wat anders regelen
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Belachelijkwaarom zou je niet blij zijn met jezelf?
ik hoop het jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kan soms even moeite kosten, maar dat komt heus wel (weer)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.
Maar miss dat dat met de tijd ook wel beter wordt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
hooohooooi! hoe is jouw zaterdag tot nu toe?
Dat is wel heel erg hoor! kom op meid.. het is nergens voor nodig om je zo te voelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
Dan combineren we dat gewoon, eerst stappen en daarna bankhangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]vermoeiend
zo'n weekend alleen doorbrengen is vermoeiender dan hem volplannen met meets en dates
maar t kamertje van mn zoontje lijkt weer ergens op het huis is weer toonbaar (een beetje gheghe) en nu heb ik besloten me even te gaan vervelen.
had ik nu voor vanavond toch maar plannen gemaakt, wilde eigenlijk es bankhangen maar nu heb ik de uitgaans kriebels
en de jouwe?
En hoe is het glijbed geworden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bent
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bent
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan combineren we dat gewoon, eerst stappen en daarna bankhangen
quote:
superrrrrrrrrrrrrrquote:
denk dat net uit is met je vriendje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Flena het volgende:
[..]
dank je...ah zal wel weer trug komen als er wat tijd over heen gegaan is
Ik bel je wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
superrrrrrrrrrrrrr
twijfel alleen of ik m zal gaan verven want mijn zoontje kennende is ie nogal ruw enzo en zijn er zo stukjes uit zonde van mn werk.... Maar dan ziet t er wel gelakt uit natuurlijk
wanneer kwam je m testen?
ja is nu een maandje ongeveerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat net uit is met je vriendje?
komt helemaal goed hoor meisje zeker weten!
2 jaar? hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
Neem dan opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]daar heb ik wat aan, bel je vandaag, morgen over 5 weken of volgend jaar
ah okquote:
Komt wel een beetje desperate overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]daar heb ik wat aan, bel je vandaag, morgen over 5 weken of volgend jaar
hahaha mja dan moet je een date gaan regelen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]vermoeiend
zo'n weekend alleen doorbrengen is vermoeiender dan hem volplannen met meets en dates
maar t kamertje van mn zoontje lijkt weer ergens op het huis is weer toonbaar (een beetje gheghe) en nu heb ik besloten me even te gaan vervelen.
had ik nu voor vanavond toch maar plannen gemaakt, wilde eigenlijk es bankhangen maar nu heb ik de uitgaans kriebels
en de jouwe?
ja daarom, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok
maandje is al best een tijd moet je toch langzaam aan weer ietsjes zelfverzekerder gaan voelen
ieder zn eigen tijd natuurlijk
maar hier gezellig kletsen en meeten dan ben je zo weer vol zelfvertrouwen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
vervelen op fok is toch niet mogelijk?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:05 schreef Flena het volgende:
zo nu ga ik echt nog ff wat behang eraf trekken, anders is de dag al weer om
Een fijne dag nog allemaal en tot vanavond ofzo![]()
doeiii![]()
Heeft wel nut, hij heeft wel gebeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje desperate over
Ja, zal even lekker zijn dat ie niet belt, had al op je stoep gestaan na zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Heeft wel nut, hij heeft wel gebeld
geregeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
hahaha mja dan moet je een date gaan regelen!
Maar het voelt wel fijn om alles weer even (een beetje) op orde te hebben toch?
Zo ervaar ik het in ieder geval
vervelen op fok is toch niet mogelijk?
plannen kan je altijd nog maken
ik heb net gewerkttot 2 uur.. en ik werk nooit in het weekend.. dan kan jij wel raden hoe ik vanmorgen opstond
wanneer sta je voor mn stoep, nu, over 2 uur, vanavond, over 3 weken, over een jaar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, zal even lekker zijn dat ie niet belt, had al op je stoep gestaan na zo'n opmerking
Weer zo'n vrouw, die mannen als een stuk vlees behandeldquote:
nu weer je handen vrij gelukkig. toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja achteraf vraag ik me dat ook wel es af
als ik een adres heb, binnen een uurtjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer sta je voor mn stoep, nu, over 2 uur, vanavond, over 3 weken, over een jaar?
dat klinkt echt zooooo fout hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]tuurlijk kan dat
¤ 0,50 per glijbeurt
of je moet goed kunnen koken.... dan kunnen we wat anders regelen
geloof ik niets van, waar woon je dan!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als ik een adres heb, binnen een uurtje
in Almere, en nee geloof niet dat je stinktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van, waar woon je dan!?
en neeeeeeeee een uurtje kan niet ik stink
Met een Lamborgini op een lege snelweg met 300Km/u haalt hij het wel denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in Almere, en nee geloof niet dat je stinkt
dan gaat een uur je never nooit niet lukkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in Almere, en nee geloof niet dat je stinkt
Heb een vliegtuig, o nee was zo gek als een vliegtuigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met een Lamborgini op een lege snelweg met 300Km/u haalt hij het wel denk ik.
zelfs met vliegtuig niet eer die is gevuld en voorgereden enzo, inchecken duurt niet voor niets enkele urenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb een vliegtuig, o nee was zo gek als een vliegtuig
ach, beetje van dat zweet is wel lekker. en daarna samen douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van, waar woon je dan!?
en neeeeeeeee een uurtje kan niet ik stink
quote:
Als het ritje wat langer duurt, kan je op je gemak douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat een uur je never nooit niet lukken
en echt wel, vanmorgen zo uit bed gestapt niks gewassen of gedouched ofzo en net flink gezweet, nee ik ruik even niet naar bloemetjes
zo lekker douchen hmmmmmmmmmmmm
ok we passen de plannen even aan: niet morgen maar vandaag bij mij.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, ik moet ook nog douchen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was de bedoeling
enneuh van jou weet ik dat je kan koken.... interesse?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een bevestigende een bedenkende of een je neemt me in de maling hrmmmmmm?
kwaak wel hoor die neemt me wel vaker in de malingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jou in de maling nemen, zo dapper is zelfs kwaak niet
je was behang afdoen toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
zoooo ik ben er weer...heb er wel weer genoeg van
tijd om te lamballen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwaak wel hoor die neemt me wel vaker in de maling
best jammer, ik hou wel van een man met lefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had ik niet van hem verwacht, ik zou het niet durven
Je miste me al zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
tijd om te lamballen
ja klopt..heb nu 1 muur zo goed al kaal...:)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je was behang afdoen toch?
hoeveel heb je gedaan nu dan?
ik zie al dat je evenveel zelfdiscipline hebt als ik
heel goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
tijd om te lamballen
Wou net nog een vliegtuig voor je kappenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best jammer, ik hou wel van een man met lef
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou net nog een vliegtuig voor je kappen
quote:
in welk bos?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou net nog een vliegtuig voor je kappen
een glijbaan...dan ga je toch gewoon naar een speeltuin toequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lach maar, wat een mens al niet doet, voor een ritje op de glijbaan
het bos in Essenquote:
hahaha... uh ja.. die tweede dus.. een ik weet niet of het zo goed voor die glijbaan is bedenkendequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een bevestigende een bedenkende of een je neemt me in de maling hrmmmmmm?
sssst gaat ook niet om de glijbaan, maar om de eigenaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:35 schreef Flena het volgende:
[..]
een glijbaan...dan ga je toch gewoon naar een speeltuin toehoef je er ook niet vanalles voor te doen
oooh okquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sssst gaat ook niet om de glijbaan, maar om de eigenaar
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:37 schreef ThE_ED het volgende:
zo, zonnetje komt hier langzaam door, dus zo nog ff een stukje wandelen ofzo
lekker binnen op de bank gaan liggen, met een wijntje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Flena het volgende:
[..]
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Flena het volgende:
[..]
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadje
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lekker binnen op de bank gaan liggen, met een wijntje.als ik nou ga liggen val ik in slaap denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
oh dat vind ie wel goed...en anders komt ie maar hier van de zon genietenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ik
als ie mij kan hebben kan ie alles hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... uh ja.. die tweede dus.. een ik weet niet of het zo goed voor die glijbaan is bedenkende
ok actie:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al dat gepraat, maar aktie ho maar
had het heul niet over het zonnetjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok actie:
ik stuur zonnetje hier NIET weg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Flena het volgende:
[..]
als ik nou ga liggen val ik in slaap denk ikhoe wil je wakker gehouden worden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh welke actie dan??quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het heul niet over het zonnetje
hebberdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok actie:
ik stuur zonnetje hier NIET weg
que?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al dat gepraat, maar aktie ho maar
geen idee....iets spontaansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe wil je wakker gehouden worden dan?
iets met een glijbaan ofzoquote:
tis dat ik nog niet ben aangekleed...en eigenlijk ook een beetje te lui ben om me aan te kleden vandaag...anders had ik het gedaanquote:
meer fantasie rijk zijn....quote:
Kan ie dat zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
iets met lekker friemelen en kriebelen en lippen die zacht gekust worden over tongen die elkaar proeven en handen die op verkenning uitgaan enzo
dat wil D_H lezen
ja dat mag tie zelf invullen danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meer fantasie rijk zijn....
iets met lekker friemelen en kriebelen en lippen die zacht gekust worden over tongen die elkaar proeven en handen die op verkenning uitgaan enzo
dat wil D_H lezen
Ja maak me nog, gekker dan ik al benquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat wil D_H lezen
oh ik ken hetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:45 schreef Flena het volgende:
[..]
tis dat ik nog niet ben aangekleed...en eigenlijk ook een beetje te lui ben om me aan te kleden vandaag...anders had ik het gedaan
ik had t niet over mij maar over D_H en Flenaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja maak me nog, gekker dan ik al ben
ja erg is dat he...dvd heb ik nie nodig..vanaaf prison breakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik ken het
ik twijfel tussen douchen en aankleden zodat ik naar de winkel kan (om ws allemaal lekkers enzo te halen en een paar nieuwe dvd's om op de bank te bivakeren vanavond)
of gewoon niks te blijven doen en vanavond te smachten naar lekkers en een filmpje
Neem ik een filmpje mee, en maak wat lekkersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik ken het
ik twijfel tussen douchen en aankleden zodat ik naar de winkel kan (om ws allemaal lekkers enzo te halen en een paar nieuwe dvd's om op de bank te bivakeren vanavond)
of gewoon niks te blijven doen en vanavond te smachten naar lekkers en een filmpje
sja lekkers is ook niet goed voor mij maar ik ken mezelf en vanavond denk ik dan de hele tijd: had ik maar.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ja erg is dat he...dvd heb ik nie nodig..vanaaf prison breaken lekkers is nie goed voor me dus heb ik ook maar niet gehaald gisteren
ik hoefde toch nergens heen, dus doe lekker dagje pyama vandaag
is niks mis met knuffelen op de bankquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat vind je spannend? en wat is er mis met gewoon knuffelen op de bank?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had t niet over mij maar over D_H en Flena
ik vertrouw mannen en hun filmpjes niet (meer) zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Neem ik een filmpje mee, en maak wat lekkers
ja dat heb ik ook wel ja...oh had ik toch maar wat lekkers meegenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja lekkers is ook niet goed voor mij maar ik ken mezelf en vanavond denk ik dan de hele tijd: had ik maar.....
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat wil D_H lezen
Voor jou neem ik westside story of desnoods de sound of music meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vertrouw mannen en hun filmpjes niet (meer) zo
meestal betekend t dat ik naar domme humorloze bagger moet gaan kijken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel ja...oh had ik toch maar wat lekkers meegenomen
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?quote:
quote:
quote:
Hoi! Hoe is het met jullie?quote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Flena het volgende:
[..]
is niks mis met knuffelen op de bankmaar dat heb ik ook niet gezegd
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor jou neem ik westside story of desnoods de sound of music mee
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?
[..]
[..]
[..]
Hoi! Hoe is het met jullie?
samen douchen Duimquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat bedoel ik
je kan nu nog kiezen om te douchen en naar de winkel te gaan
of je nodigd D_H uit en vraagt of ie wat mee neemt
raad ik dat douchen toch even aan
WEER en pesten!?!? Beide heul onwaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duim zit me weer te pesten, veder gaat het wel goed
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WEER en pesten!?!? Beide heul onwaar!
dat dat even duidelijk gezegd is!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
o nee, ik zat Duim te pesten
Ik heb bijna medelijden met jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duim zit me weer te pesten, veder gaat het wel goed
Goed zo!quote:
Hoiquote:
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja euh dat douchen mag ze schrappen dan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dat even duidelijk gezegd is!!!
ik ben onschuldig en jij niet
ik ben er niet zo vaak meer dus... hechtingen op je rug!? niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Hier gaat het redelijkBeetje last van hechtingen op mijn rug
![]()
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Flena het volgende:
[..]
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?
je snapt m!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Flena het volgende:
[..]
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?
haha ja soms heb ik dingen best snel door...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je snapt m!
mag hier je kan m ook pmen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.![]()
Hoe is 't met jou?
gewoon doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:58 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja soms heb ik dingen best snel door...
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er niet zo vaak meer dus... hechtingen op je rug!? niets ernstigs hoop ik?
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.![]()
Hoe is 't met jou?
* Den_Haag kijkt naar zijn pm-boxquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je snapt m!
mag hier je kan m ook pmen
ahzo keequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plek![]()
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plek![]()
[..]
Ik ben trots op je
Hypothesis Testing; gezellig met H0 en H1-en?
Mja het gaat. Ik heb nu echt last van mijn arm/rug, dus dat is minder. Zo even douchen
Ja. Maar stiekem vind ik dat best leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trots op je
Hypothesis Testing; gezellig met H0 en H1-en?
Mja het gaat. Ik heb nu echt last van mijn arm/rug, dus dat is minder. Zo even douchen
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo kee
ja lijkt me ook wel, lossen ze vanzelf op of moeten ze er ook uitgeghaald worden?
Geen idee? Ik ben er nog maar net & na het werken vind ik het wel fijn om even te douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegd
valt op dat alle vrouwen aan douchen denkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegd
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja. Maar stiekem vind ik dat best leuk.Kijken of de Mexicaanse griep wel echt dodelijker is, dat soort dingen.
voor je arm/rug.
spannend! maar zal wel in orde zijn, is toch meestal zo, maar beter t zekere voor t onzekere!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.
[..]
Geen idee? Ik ben er nog maar net & na het werken vind ik het wel fijn om even te douchen
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij wel
oh dat doe je helemaal goed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
[..]
jij wel
ha ha, heb je een aparte listing in de telefoongids dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
ja sta er gewoon in onder: Duimelotquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha, heb je een aparte listing in de telefoongids dan?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoor
Ik ben stiekem wel een mini fan van de z-toets, t-toets, f-toets en noem ze allemaal maar op
Ga ook econometrie doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoor
Ik ben stiekem wel een mini fan van de z-toets, t-toets, f-toets en noem ze allemaal maar op
In je eigen telefoongids zeker, kan het niet vinden op www.telefoongids.nlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja sta er gewoon in onder: Duimelot
[..]
jij wel
dat kan ik niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg duimelots te vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In je eigen telefoongids zeker, kan het niet vinden op www.telefoongids.nl
Speld eh Duim in een hooibergquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg duimelots te vinden
nu nog de juiste![]()
http://www.detelefoongids.nl/tg/-/w-duimelot/1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |