quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nu de 'n autovisie liggen met een R8 V10
quote:
quote:
Ik heb op dit moment niks met daten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daten is toch leuk , en hoi
Ik vind de hardtop toch mooierquote:
quote:
Eigen schuld,had al klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:10 schreef Flena het volgende:
ja ik ga hier nog maar eens even wat behang trekken, anders komt t nooit een keer klaar...
tot straks/ vanavond/ latersss![]()
![]()
Ahhhhhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meer
ja kom je mee drinken danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ahhhhh
nog ff doorzetten en daarna wijntje open trekken
heeeeeyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
Hoooooooi
Wie gaat waarheen lopen voor een date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Heb begrepen, dat ik op de bodem van de oceaan moet zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef getl0st het volgende:
Hoooooooi
Wie gaat waarheen lopen voor een date?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Flena het volgende:
[..]
heeeeeyHeeeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Zijn ze zo onaardig hier vandaan?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb begrepen, dat ik op de bodem van de oceaan moet zijn
voor een date niks lopen dat word zwemmen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heeeyje weet helemaal niet of dat gezellig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien ben ik wel heel erg ongezellig vandaag
Kiek um goan!!!!!!!!!!
hoe is u?quote:
hangt van de afstand afquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:14 schreef Flena het volgende:
[..]
ja kom je mee drinken dan
in me eentje is dat heel nie gezellie
quote:
bij breda in de buurt...dus is iets van een uurtje denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoe is u?
[..]
hangt van de afstand af
Jij bent niet ongezellig! daar geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:17 schreef Flena het volgende:
[..]
je weet helemaal niet of dat gezellig is![]()
misschien ben ik wel heel erg ongezellig vandaag
nou...daar kan je je nog best eens in vergissenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij bent niet ongezellig! daar geloof ik niets van
In dat geval, kan je alleen maar gezellig zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:19 schreef Flena het volgende:
[..]
bij breda in de buurt...dus is iets van een uurtje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |