Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, die wat leuks gaat doen
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:36 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat kan ik idd niet aanraden nee..:D
Veel plezier kwaak! Geef KZ eenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb niet voor niets een auto. ga toch niet lopen
quote:
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Flena het volgende:
[..]
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel he
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last van
al klaar met klussen?
Das waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarom, je hoeft je tenminste niet meer voor te stellen
Zou jij de verjaardag van je moeder ditchen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Das waar
Dus noukje, ditch die verjaardag maar!
"Dat word je al genoeg"?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
jij hoeft je ook niet door de TT, aangesproken te voelen, dat word je al genoeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meer
haha ja ok daar heb je miss wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoveel mensen die aanbieden, om je te helpen * had in tussen al afgeweest
quote:
oeh bbq-enquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Damn wat ging fitness toch weer lekkerrrrr!
Nu even zooi voor die bbq van morgen halen en een cadeautje voor mijn zwager
morgen 15:00 in Hoorn, Noord-Hollandquote:
Om met iemand zoals mij te gaan zwemmen? In a heartbeatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou jij de verjaardag van je moeder ditchen?
hm had het niet wat dichter in de buurt kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
morgen 15:00 in Hoorn, Noord-Holland
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:52 schreef Flena het volgende:
[..]
hm had het niet wat dichter in de buurt kunnen zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
weer een keer beroerd geformuleerd van mijn kant, heb een keer het genoegen gehad om je in real life te ontmoeten , en heb daar bij genoeg mannen gezien die, meer dan regelmatig je kant op keken
Als je zou willen heb je volgens mij genoeg aandacht
Uhuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef Belsezar het volgende:
Om met iemand zoals mij te gaan zwemmen? In a heartbeat
haha nee dat valt wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat is wel in de buurt, bij jou op loop afstand
Volgende keer kom in naar je toe om te bbq'enquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee dat valt wel meewil best met de bus...maar geen uren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Je houd het mysteries, wat is voor jou dan gunstigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee dat valt wel meewil best met de bus...maar geen uren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wegveel plezier vandaag mensen
![]()
Have fun KF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ja ik ben mysterieusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je houd het mysteries, wat is voor jou dan gunstig
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbqquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:57 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik ben mysterieus
euhm...ja wat is gunstig...pff...zoveel
ja zonder bbq word dat lastig iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbq![]()
maar bedacht me, heb niet eens een bbq
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euroquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wou eigenlijk zegen, kunnen hier wel bbq![]()
maar bedacht me, heb niet eens een bbq
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zonder bbq word dat lastig idd![]()
en ik heb er ook geen dus dat schiet ook al nie op
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euro
zoo goedkoop?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, die kun je kopen. Desnoods bij de supermarkt voor 3 euro
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weer een keer beroerd geformuleerd van mijn kant, heb een keer het genoegen gehad om je in real life te ontmoeten , en heb daar bij genoeg mannen gezien die, meer dan regelmatig je kant op keken
Als je zou willen heb je volgens mij genoeg aandacht
Niet zo onschuldig doen, wist je bestquote:
bbq is altijd goed...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan hier wel een keertje, een bbq meet organiseren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...![]()
(en die S5 is zo vorige maand, ff geduld tot de R8 convertible er is..![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
oh je bedoelt dat nouk gewoon een lekker ding is... En ja dat is ze zeker.. Plus ze leest autobladen en droomt van een S5 cabrio...![]()
(en die S5 is zo vorige maand, ff geduld tot de R8 convertible er is..![]()
![]()
)
Maar het blijft vreemd te lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:02 schreef Belsezar het volgende:
Niet zo onschuldig doen, wist je best
Dus waar wacht je op
doeiii fijne verjaardag bij je moeder dan!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nu de 'n autovisie liggen met een R8 V10
[..]
Maar het blijft vreemd te lezen
Mijn moeder verwacht me![]()
Daarom ga ik nu ook, mijn zus is onderweg, dus tijd voor mij om erheen te gaan!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ach dat wentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |