ja tis zeker een rot klus ja...ben het niet voor niks ff beuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel rot klus, pm je adres maar
Jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen.. Helaas moet ik de hele middag op verjaardag zitten
En het koppelen gaat weer verderquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ja tis zeker een rot klus ja...ben het niet voor niks ff beu![]()
en dan komt een vent die zich verveeld wel van pas
Waar wacht je nog op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog ergens goed voor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog ergens goed voor
prettig weekend en have funquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ga eens ff lekker kijken hoe het buiten is
heel fijn weekend! mocht ik jullie niet meer spreken
![]()
Geen idee, hier is niet echt een leuk zwembad.quote:
Zon schijnt, klein beetje bewolking veder nog info nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveeldquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Gaan we naar zeewoldequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, hier is niet echt een leuk zwembad.
hahahaha kuzziequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zon schijnt, klein beetje bewolking veder nog info nodig?
maar goed, als je zo nodig naar buiten moet![]()
quote:
Als jij mijn komt ophalen op het station vind ik het goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveelddan gaat het alleen maar sneller
weet niet of je daar wat mee opschiet als ik je kom halen:)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mijn komt ophalen op het station vind ik het goed.
he he, zit al een kwatier rondje te rijden, pm je adres dan kom ik er aanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveelddan gaat het alleen maar sneller
Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we naar zeewolde
maar ben er echt vandoor nu![]()
anders sms je maar
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef kwaakvaak het volgende:
straks ff met KZ'tje hier in DH naar roze zaterdag toeEllen ten Damme speelt en dat is volgens mij best leuk.. Lang geleden dat ik haar live gezien heb, maar haar podium act was altijd wel tof om te zien..
Zo eerst nieuw bed naar binnen sjouwen![]()
Oh fuck.. ik moet nog douchen ook...
Dan neem ik de bus wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef Flena het volgende:
[..]
weet niet of je daar wat mee opschiet als ik je kom halen:)
kheb geen auto namelijk dus dan moeten we alsnog met de bus
daarom, je hoeft je tenminste niet meer voor te stellenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het koppelen gaat weer verderIk en Nouk hebben al eens wat gedate/afgesproken in het verleden
Ja, lopen is te ver namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |