quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
waaarom heb ik de wasmachine aangezetnu moet ik wachten tot dat ding klaar is voor ik kan shoppen
waarschijnlijk omdat je wilde dat je wasje weer schoon werdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
waaarom heb ik de wasmachine aangezetnu moet ik wachten tot dat ding klaar is voor ik kan shoppen
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graagquote:
euhm...nou..je zei net dat je nog veel moest doen...je kan daar iets van uitkiezen om te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graag
Misschien bij sommige mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:01 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik dacht dat dat gewoon vervelend zijn was
Nee ik doe daar niet aan, ik kan dat niet...of eigenlijk..durf ik dat niet
Genoeg gewerkt van de week, wil wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Flena het volgende:
[..]
euhm...nou..je zei net dat je nog veel moest doen...je kan daar iets van uitkiezen om te doen
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graag
oh jij hebt dus hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien bij sommige mensen.Maar niet bij jou.
![]()
Herkenbaar
dan bel je wat vrienden opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Genoeg gewerkt van de week, wil wat leuks gaan doen* weet alleen niet wat
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.Maar dan verveel je na 5 minuten al weer.
das het probleem, studie vakantie enzo is gewoon geen hondquote:
Dat klinkt inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen
Of beter gezegd met een leuke dame in het water wat zoenen en knuffelen
oh das balen dan jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das het probleem, studie vakantie enzo is gewoon geen hond
Ga je mee?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:13 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das balen dan ja![]()
dan weet ik het eigenlijk ook niet meer....je mag hier wel behang van de muur komen trekken, scheeld mij weer werk
quote:
Als ik zou kunnen.. Helaas moet ik de hele middag op verjaardag zittenquote:
Ik ben mezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef Flena het volgende:
[..]
oh jij hebt dus hetzelfde?![]()
ah dan ben ik niet de enige in ieder geval, dan kunnen we elkaar steunen
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik verveel me niet met een mooie vrouw, of bedoelde je wat anders
Doeiquote:
waar en hoelaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen
Of beter gezegd met een leuke dame in het water wat zoenen en knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |