Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een single, die wat leuks gaat doen
Gelukkigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:36 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat kan ik idd niet aanraden nee..:D
Veel plezier kwaak! Geef KZ eenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk... ik vind dat ik al lang zat down thuis heb gezeten en daar ben ik klaar mee! Tijd om weer wat brouwerij in mijn leven te brengen
quote:
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb niet voor niets een auto. ga toch niet lopen
quote:
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:41 schreef Flena het volgende:
[..]
nee als je een auto hebt zou ik dat niet doen nee...maar als je geen auto heb dan moet je soms wel he
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk in. maar ja, daar heb ik geen last van
al klaar met klussen?
Das waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarom, je hoeft je tenminste niet meer voor te stellen
Zou jij de verjaardag van je moeder ditchen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
Das waar
Dus noukje, ditch die verjaardag maar!
"Dat word je al genoeg"?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
jij hoeft je ook niet door de TT, aangesproken te voelen, dat word je al genoeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee helaas niet..moet nog het grootste deel van de woonkamer...behang moet er af..maar ik ben het ff beu...heb geen zin meer
haha ja ok daar heb je miss wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoveel mensen die aanbieden, om je te helpen * had in tussen al afgeweest
quote:
oeh bbq-enquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Damn wat ging fitness toch weer lekkerrrrr!
Nu even zooi voor die bbq van morgen halen en een cadeautje voor mijn zwager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |