*zwaait naar ED*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef ThE_ED het volgende:
Beh wat een suf weer, waarom nu net in het weekend?
Vandaar ook het posten in singles natuurlijkquote:
Ja, nouja, zo toch nog maar even naar buiten.quote:
ja anders zat ik hier niet neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
*zwaait naar ED*
[..]
Vandaar ook het posten in singles natuurlijk
Hoelang ben je alweer vrijgezel?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nouja, zo toch nog maar even naar buiten.
(Al is het maar omdat ik nog eten moet kopen)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het bij jou niet veel zonniger?
Voel je je er nu kut door? Hoelang was je relatie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:33 schreef Flena het volgende:
[..]
ja anders zat ik hier niet nee\
iets meer dan een maandje nu..sinds begin mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Ja, precies, ik dacht nog: dat gaat nog best goed worden vandaagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]terwijl het er vanmorgen zo goed uitzag allemaal!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, precies, ik dacht nog: dat gaat nog best goed worden vandaag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
Werd ik toch net bijna uitgehuwelijkt aan een 29-jarige miljonair. Mijn ouders zijn zo gemeen.
Slechte ouders zeg!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
Werd ik toch net bijna uitgehuwelijkt aan een 29-jarige miljonair. Mijn ouders zijn zo gemeen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voel je je er nu kut door? Hoelang was je relatie?voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Je bent nog zo'n leuke (jonge) vrouw, komt best goed met jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaar
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent nog zo'n leuke (jonge) vrouw, komt best goed met je
hahaha nou kijk dan zit ik hier op de goeie plekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:41 schreef ThE_ED het volgende:
En wij zijn leuke mannen, nouja, ík toch zeker
Alleen maar positieven dingen hier, als je negatieven zoekt ga je maar naar een fotozaakquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen maar positieven dingen hier, als je negatieven zoekt ga je maar naar een fotozaak
Moet je met mijn ouders praten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb wel een miljoen grasprietjes , maak nu ook een kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |