Laten we dat maar niet doen, kost je relatie met je oudersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Moet je met mijn ouders praten.![]()
Maar ik geloof dat het was omdat ze mij liever niet met hem zien.
precies!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:41 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha nou kijk dan zit ik hier op de goeie plek
hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
precies!
*wijst als een steward naar de contact mogelijkheden her en der en ook de mogelijke vluchtroutes*
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
het bed staat de kamer opgeruimd enzo moet alleen nog wat dingen op de speelzolder zetten wat dat past niet meer op de kamer, zo'n glijbaan neemt ruimte in beslag
ik heb m al meermalen getest ook whoooooooooooooeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii leuk hoor
en dat is gemeen omdat.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
Werd ik toch net bijna uitgehuwelijkt aan een 29-jarige miljonair. Mijn ouders zijn zo gemeen.
hmm ja het is nog 'vers'.. als je je er maar bij kan neerleggen.. dat is belangrijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaar
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
hmm ja het is nog 'vers'.. als je je er maar bij kan neerleggen.. dat is belangrijk
onzeker moet je niet zijn johwat kan het jou schelen wat anderen van je denken?
wees blij met jezelf
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat let je?
je hebt ook een zoontje een prima excuus
ik heb de reden en t verhaal gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...
blij zijn met mezelf is juist datgene dat ik niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja erbij neerleggen heb ik wel gedaan nu inderdaad...maar die onzekerheid verdwijnt niet zo snel...ik heb dat altijd wel gehad alleen is het nu 10x zo erg trug...
kan soms even moeite kosten, maar dat komt heus wel (weer)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Flena het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel een goed plan, maar eh kan ik bij niet een test ritje maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb de reden en t verhaal gemist
maar alles kan.....
komt allemaal goed, als je wil dan kan het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koffiekan, thee kan , en ik kan
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]tuurlijk kan dat
¤ 0,50 per glijbeurt
of je moet goed kunnen koken.... dan kunnen we wat anders regelen
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Belachelijkwaarom zou je niet blij zijn met jezelf?
ik hoop het jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
kan soms even moeite kosten, maar dat komt heus wel (weer)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.
Maar miss dat dat met de tijd ook wel beter wordt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
hooohooooi! hoe is jouw zaterdag tot nu toe?
Dat is wel heel erg hoor! kom op meid.. het is nergens voor nodig om je zo te voelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja waarom wel..op dit moment vind ik alles klote aan mezelf...ik vind mezelf niet meer de moeite waard.
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:50 schreef Flena het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |