ja dat heb ik ook wel ja...oh had ik toch maar wat lekkers meegenomenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja lekkers is ook niet goed voor mij maar ik ken mezelf en vanavond denk ik dan de hele tijd: had ik maar.....
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meer fantasie rijk zijn....
iets met lekker friemelen en kriebelen en lippen die zacht gekust worden over tongen die elkaar proeven en handen die op verkenning uitgaan enzo
dat wil D_H lezen
Voor jou neem ik westside story of desnoods de sound of music meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vertrouw mannen en hun filmpjes niet (meer) zo
meestal betekend t dat ik naar domme humorloze bagger moet gaan kijken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel ja...oh had ik toch maar wat lekkers meegenomen
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?quote:
quote:
quote:
Hoi! Hoe is het met jullie?quote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:50 schreef Flena het volgende:
[..]
is niks mis met knuffelen op de bankmaar dat heb ik ook niet gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor jou neem ik westside story of desnoods de sound of music mee
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?
[..]
[..]
[..]
Hoi! Hoe is het met jullie?
samen douchen Duimquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]dat bedoel ik
je kan nu nog kiezen om te douchen en naar de winkel te gaan
of je nodigd D_H uit en vraagt of ie wat mee neemt
raad ik dat douchen toch even aan
WEER en pesten!?!? Beide heul onwaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duim zit me weer te pesten, veder gaat het wel goed
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
WEER en pesten!?!? Beide heul onwaar!
dat dat even duidelijk gezegd is!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
o nee, ik zat Duim te pesten
Ik heb bijna medelijden met jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duim zit me weer te pesten, veder gaat het wel goed
Goed zo!quote:
Hoiquote:
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja euh dat douchen mag ze schrappen dan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dat even duidelijk gezegd is!!!
ik ben onschuldig en jij niet
ik ben er niet zo vaak meer dus... hechtingen op je rug!? niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo!
Hier gaat het redelijkBeetje last van hechtingen op mijn rug
![]()
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je? Nog wat aan de studie gedaan?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Flena het volgende:
[..]
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?
je snapt m!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:56 schreef Flena het volgende:
[..]
dus dan is het D H uitnodigen en vragen of tie wat lekkers meeneemt, en dan samen douchen?
haha ja soms heb ik dingen best snel door...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je snapt m!
mag hier je kan m ook pmen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.![]()
Hoe is 't met jou?
gewoon doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:58 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja soms heb ik dingen best snel door...
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben er niet zo vaak meer dus... hechtingen op je rug!? niets ernstigs hoop ik?
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben nu zelfs bezig. Net 5 hoofdstukken Finance gedaan. Nu over op Mathematics en straks nog even Hypothesis Testing.![]()
Hoe is 't met jou?
* Den_Haag kijkt naar zijn pm-boxquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je snapt m!
mag hier je kan m ook pmen
ahzo keequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plek![]()
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Ik heb woensdag een moedervlek laten wegsnijden op mijn rug & daar zitten nu hechtingen in. Het is alleen een irritant plek![]()
[..]
Ik ben trots op je
Hypothesis Testing; gezellig met H0 en H1-en?
Mja het gaat. Ik heb nu echt last van mijn arm/rug, dus dat is minder. Zo even douchen
Ja. Maar stiekem vind ik dat best leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trots op je
Hypothesis Testing; gezellig met H0 en H1-en?
Mja het gaat. Ik heb nu echt last van mijn arm/rug, dus dat is minder. Zo even douchen
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo kee
ja lijkt me ook wel, lossen ze vanzelf op of moeten ze er ook uitgeghaald worden?
Geen idee? Ik ben er nog maar net & na het werken vind ik het wel fijn om even te douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegd
valt op dat alle vrouwen aan douchen denkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook al douchen, heb iets verkeerds gezegd
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja. Maar stiekem vind ik dat best leuk.Kijken of de Mexicaanse griep wel echt dodelijker is, dat soort dingen.
voor je arm/rug.
spannend! maar zal wel in orde zijn, is toch meestal zo, maar beter t zekere voor t onzekere!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze worden er begin juli uitgehaald en dan krijg ik de uitslag van dat geval.
[..]
Geen idee? Ik ben er nog maar net & na het werken vind ik het wel fijn om even te douchen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij wel
oh dat doe je helemaal goed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
[..]
jij wel
ha ha, heb je een aparte listing in de telefoongids dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
ja sta er gewoon in onder: Duimelotquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha, heb je een aparte listing in de telefoongids dan?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoor
Ik ben stiekem wel een mini fan van de z-toets, t-toets, f-toets en noem ze allemaal maar op
Ga ook econometrie doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo heel erg om te doen hoor
Ik ben stiekem wel een mini fan van de z-toets, t-toets, f-toets en noem ze allemaal maar op
In je eigen telefoongids zeker, kan het niet vinden op www.telefoongids.nlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja sta er gewoon in onder: Duimelot
[..]
jij wel
dat kan ik niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg duimelots te vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In je eigen telefoongids zeker, kan het niet vinden op www.telefoongids.nl
Speld eh Duim in een hooibergquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
genoeg duimelots te vinden
nu nog de juiste![]()
http://www.detelefoongids.nl/tg/-/w-duimelot/1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |