quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef Stiemie het volgende:
StellaWat is het toch een schatje Guuzewuus!
Linde kan in een restaurant echt heel lang de menukaart bestuderen en dan heel vastbesloten zeggen: "kip!"
Ik heb griep en lig thuis op de bank uit te zieken. Linde komt met mijn vriend thuis van de opvang. Dus mijn vriend legt uit dat ik niet zo lekker ben. Zegt ze : "Mama kusje geven?"En toen ging ze ook nog vertellen wat ze allemaal bij de opvang had gedaan: "puzzel maken, ommelen en koe kijken." (ze waren naar de kinderboerderij en speeltuin geweest
)
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Ticootje het volgende:
jen heeft me gebeten, expres omdat ze boos was op me. Mooi verhaal he?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
DabidabidaaStella
Ik vind Linde ook zo`n grappige wijsneus!
En hoe laat leg je haar er dan in? Want het is natuurlijk eigenlijk gewoon een kwestie van ophouden, toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sinds een maandj ofzo slaapt mijn dame nog maar 1x per dag. Heb ik zelf geregeld want als het aan haar lag, deed ze 3x een slaapje van een half uur..en nu een lange tuk van zeker wel 1,5 a 2 uur
Check.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
11 uur gaat ze zo`n beetje in bed, langer trekt ze niet
En dan `s avonds lekker op tijd er weer in
We vieren het 4 juli want Sander is de 9e jarig, maar de dag zelf zal niet onopgemerkt voorbij gaan hoor. Het is de laatste week van de vakantie en nogal hectisch allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi LL.. Nog een weekje maar.. Al leuke dingen gepland voor DE dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi Blabla, gefefliciteerd met Dana haar verjaardag!
Een echte dreumes in huis, met dreumes streken?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Junah en Dana, welkom hier!
krijgen we verjaardagspics te zien?
Ze had net nog maar 37,6quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef Nijna het volgende:
Ja, vies warm en klam. Gisteravond wilde mevrouw tussen 9 en half 11 niet slapen van de warmte....
Kim, hoe gaat t met Lilah?
Mijne loopt nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Gisteravond zijn we ook nog even naar de plaatstelijke plas geweest om af te koelen. Chris liep zo het koude water in, en ging lekker spelen. Paps en mams hadden veel meer moeite om te wennen aan het water. Is dat bij jullie kids ook zo?
Jouw kind leest tenminste betere dingen dan de mijne, Ruben geeft de voorkeur aan bouquetreeksenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind hoeft niet meer naar school, ze leest al.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een badpak was...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Hahaha Lilah, dat ziet er goed uit dame![]()
.
En wat een geweldige romper heeft ze aan. Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Wij hebben er nog wat nodig voor op Aruba strakjes.
[insert KPN adsl aansluiten binnen 10 minuten mevrouw stem] dat.IS.geen.fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Hahaha Lilah, dat ziet er goed uit dame![]()
.
En wat een geweldige romper heeft ze aan. Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Wij hebben er nog wat nodig voor op Aruba strakjes.
Ja leuk, maar ze zijn bijna 50 euro...quote:
Ruben ook wel, maar aangezien hij de Makrokrantjes meestal gescheurd weer teruggeeft, mag hij die niet hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:19 schreef Nijna het volgende:
Ruben, ben jij zo'n romanticus...
Mirte leest graag het vakblad van papa...
Waar is hier???quote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef MamsX het volgende:
Ik vind die zwempakjes wel leuk.
Hier hebben we een heel leuk kinderkledingwinkeltje en daar hebben ze heel vele soorten van die Floatsuits.
ook met printjes.
Thanks voor de reactiequote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Stiemie het volgende:
Guus wij hadden van die vleugeltjes mee op vakantie, maar eigenlijk is Linde er nog wat te klein voor. Zodra ze in het water lag, kreeg ze haar billen niet naar beneden dus kwam ze op haar buik op het water terecht. Dan had ze niet altijd door dat ze haar hoofd omhoog moest doen![]()
We deden de velugeltjes wel altijd om voor het geval dat ze in een onbewaakt ogenblik in het zwembad zou vallen, maar ze kon er dus zeker niet alleen mee het water in.
Oh, ik wist helemaal niet dat ze nog kleiner ook bestonden. Dan weet ik wat mij te doen staatquote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef k_i_m het volgende:
Guus, wij hebben kleinere vleugeltjes tot 11kg omdat Lilah ook niet zo'n zwaargewicht is. Geen idee of je ermee kan voorkomen dat een kind verzuipt, wij zijn niet in dieper water dan kniehoogte geweest. En je bent er toch altijd bij, voor die keer dat ze omvallen in het water zal het heus wel afdoende zijn.
En hoe oud is Mirte?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:26 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft van die vleugeltjes om sinds ze een jaar is ongeveer in het zwembad. Gaat prima. Ze kan zich er inmiddels best aardig mee redden hoor. Maar ik merk wel dat nu ze beter in de gaten heeft hoe het werkt, ze beter drijft en zich er ook prettiger mee voelt.
Ik laat haar rustig los als ze die dingen om heeft (wel in de buurt blijven natuurlijk)
Checkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:27 schreef Stiemie het volgende:
Wat we trouwens ook nog hadden (en wat erg handig is in geval van een ontbrekend peuterbadje) was een opblaasbootje. Dan kon ze daarin in het water zitten (hoef je haar niet de hele tijd vast te houden) en als we even wilden liggen, schepten we er wat water in en had ze haar eigen mini-badje. Dan was de aantrekkingskracht van dat grote diepe zwembad ook een stuk minder groot omdat ze haar eigen badje had.
Oh ja, natuurlijk interessequote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest even spieken, maar we hebben ze dubbel. Ooit een keer gekocht, kwijt geraakt, nieuwe gekocht, en de oude een dag later weer gevonden. Zitten nog nieuw in de verpakking. Interesse?
Er staat trouwens ook heel groot op dat het geen bescherming tegen verdrinking is.
Okee, het klonk allemaal zo grondig dat ik dacht dat jullie de hele dag op het water zouden zittenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef Ticootje het volgende:
nee, dat pak is gewoon zwemkleding die goed beschermt tegen de zon. Het is uv kleding. Dat vest is dan voor als we het diepe water in gaan, waar we 9 van de 10 keer in zwemmen omdat dat het enige plekje in de schaduw is. We gaan over 4 weken naar zuid frankrijk, een goede bescherming tegen de zon vind ik erg belangrijk.
Dat is dus idd een risico van zwembandjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef Stiemie het volgende:
Guus wij hadden van die vleugeltjes mee op vakantie, maar eigenlijk is Linde er nog wat te klein voor. Zodra ze in het water lag, kreeg ze haar billen niet naar beneden dus kwam ze op haar buik op het water terecht. Dan had ze niet altijd door dat ze haar hoofd omhoog moest doen![]()
We deden de vleugeltjes wel altijd om voor het geval dat ze in een onbewaakt ogenblik in het zwembad zou vallen, maar ze kon er dus zeker niet alleen mee het water in.
Ach, dat is gewoon mijn tick.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Okee, het klonk allemaal zo grondig dat ik dacht dat jullie de hele dag op het water zouden zitten.
Llewella, gefeliciteerd met Amber!
Ik ben zelf ook ervaringsdeskundige, maar ik vind het hele idee van onder narcose gewoon zo vervelend. Verder kan ik me ook niet herinneren dat ik er last van heb gehad inderdaad. Wel goed om daar vooral aan te denkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oortjes ellende..bah, zielig hoor
Ik heb vroeger ook veel buisjes gehad. Om je gerust te stellen...ik heb het nooit als vervevelend ervaren als ik weer naar t ziekenhuis moest voor nieuwe buisjes. En ze hielpen wel.
Edit: ow ik zie nu dat ze al bang is voor mannen in witte jassen....voordeel is mischien dat ze in de operatiezaal groene jassen dragen![]()
Dat is toch heel erg vroeg Toelquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft gewoon de hele afgelopen week 's ochtends keurig op het potje geplast
Zo liefquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze keek me aan, ze stond midden in de kamer op vanuit het niets en ze liep zomaar een paar stappen. De wijde wereld in [ afbeelding ]
Ik moest huilenmijn kleine dappere
Oh ja zo... maar goed, dat wist ik wel. Mais is niet half zo gezond als iedereen altijd denkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Ticootje het volgende:
nou het pakje popcorn gaf nogal wat kilocalorieen. Dus zo goed is het blijkbaar niet. Ik had dus dezelfde redenatie. Maiskorrels en wat olie, wat kan dat kwaad.
Dana knikt vooral neequote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Koen knikt sinds een paar dagen. Zo grappig want alles wat je vraagt knikt hij ja opDat is best hilarisch
In het begin ging het nog niet keurig op en neer en nu is het duidelijk![]()
Ook gaat hij steeds vaker staan, maar hij doet geen stapjes meer maar gaat keihard brullen, alsof hij wil zeggen Ik wil wel maar ik kan het nog niet mam!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |