En als antwoord typen ze dit:quote:Hallo allemaal!
vandaag ben ik weer wezen zwemmen in hetzelfde badpak als de vorige keer, en het was erg leuk!
Ik had expres alleen een badpak meegenomen naar het zwembad, zodat ik me niet kon bedenken, en heb me na het omkleden met bonzend hart (dat blijft toch nog wel even zo) naar de lockerruimte begeven waar ik een kluisje vond om mijn spullen in te doen.
Ik ben gaan douchen, er was niemand in de doucheruimte dus lekker rustig en het gaf me even de tijd om te wennen aan de situatie. Na het douchen ben ik het zwembad doorgelopen waar ik heel vriendelijk begroet werd door een badjuffrouw. Ik ben eerst even in zo'n bubbelbad gaan zitten, en toen ben ik in het grote buitenbad mijn baantjes gaan trekken. Heerlijk! Niemand die er iets van zei, en ik heb zelfs nog even met 2 mensen gekletst over de temperatuur van het water, maar niemand keek op of om van mijn badpak.
Na een heel aantal baantjes (hoeveel zwemmen jullie er doorgaans?) ben ik uit het buitenbad gegaan (wat wel verwarmd is, maar het binnenbad is uiteraard toch lekkerder warm als je niet aan het banenzwemmen bent) en naar het stoombad gegaan waar ik even lekker gezeten heb.
Op een bepaald moment kwamen er 2 supermooie meiden binnen (ongeveer mijn leeftijd denk ik, jaar of 25) waarvan er één een erg mooi speedo badpak aanhad, en ik durfde het net niet aan om te zeggen dat ze zo'n mooi badpak aan had, maar ik werd er wel een beetje jaloers van! (ik blijk toch iets te hebben met Speedo badpakken, ik telde ze laatst, en schrok er toch wel van hoeveel van die dingen ik heb).
Toen ik even iets aan een badjuffrouw vroeg over een sauna (waar een handdoek verplicht is, maar ik wist niet of een badpak ook verplicht of juist niet was) vroeg ze me of ik een mannenbadpak droeg of een vrouwenbadpak, en dat ze het heel erg stoer van me vond. Ze vond het ook erg mooi staan en volgens haar komen je spieren vooral rond je rug veel mooier uit als je een badpak aan hebt, en ze vond het echt tof dat ik erin zwom.
Voor mij zorgde het ervoor dat ik me toch weer welkom voelde hier, ondanks een klein beetje negatieve ervaring een tijdje terug, maar ik ben van plan hier nu veel vaker te gaan zwemmen. Jammer dat het zo duur is.
quote:Johan,
ik ben benieuwd waar je hebt gezwommen en ga graag een keer mee!!
Martijn
Denken dat ik een alto ben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Oude klacht, dit is mijn inziens al regelmatig topicwaardig geweest.
Cooper, jij vuige metalgast / goth / alto / geil sletje, je lagged in real life gast, je ping is fokking hoog!
Wat denk je van mannen die topless zijn ?quote:
Het kleedt wel af, een horizontaal streepje, valt je bierpens ook niet zo op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef Rosbief het volgende:
Zoiets met broekspijpen vind ik best mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
Alleen die pin in je reet is iets minder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef Rosbief het volgende:
Zoiets met broekspijpen vind ik best mooi eigenlijk
[ afbeelding ]
Kijk op het forum en je zult het zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef ShevaJB het volgende:
Mannen in badpak? Hoax, dat kan niet.
quote:Toen ik even iets aan een badjuffrouw vroeg over een sauna vroeg ze me of ik een mannenbadpak droeg of een vrouwenbadpak, en dat ze het heel erg stoer van me vond. Ze vond het ook erg mooi staan en volgens haar komen je spieren vooral rond je rug veel mooier uit als je een badpak aan hebt, en ze vond het echt tof dat ik erin zwom.
Goed dat je het even meld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Statistieken
31 gebruiker(s) actief in de afgelopen 15 minuten
Active Users 31 gast(en), 0 gebruiker(s) 0 anonieme gebruiker(s)
Toon gedetailleerd overzicht, gesorteerd op: laatst bezochte pagina, gebruikersnaam
Jarigen van vandaag
Active Users Er zijn vandaag geen gebruikers jarig
Statistieken
Board Stats We hebben een totaal van 234 berichten gepost
We hebben 17 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Gertje23
Het grootste aantal gebruikers online was op Tuesday, May 26, 2009 10:28 am, er waren toen 71 gebruikers online!
Volgens mijn in een vrouwenbadpak, ik weet het niet precies, er word niet zoveel gepost.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Maar zwemmen ze nou in een mannen- of vrouwenbadpak?
Dit moet toch een hoax zijn, dit kan toch niet waar zijn?quote:Ik zal mij ook eens voorstellen. Al sinds mijn pubertijd draag ik badpakken onder mijn kleren. Ik heb er inmiddels nu zo'n 150 stuks. Ook zwem ik regelmatig op stille plekjes in de zomer in badpak. Jarenlang is alles gewoon goed gegaan niemand die het wist en ik was single. Dan komt er er toch een vrouw in je leven waar je na verloop van tijd mee trouwt. De badpakken werden verstopt in de hoop dat de "fetisistische" gevoelens verdwijnen. Na enkele maanden huwlijk begint het toch te knagen. De eerste badpakken werden dus te voor schijn gehaald uit het zicht van mijn vrouw en gedragen. Persoonlijk vond ik het zeer vervelend en kreeg het er ook zeer moelijk mee. Dit heb ik jaren vol gehouden.
Na jaren voor mijn vrouw alles in het geheim te houden, heb ik alles aan haar kunnen vertellen over mijn badpakken. Dit was naar aanleiding van een nogal ingrijpende gebeurtenis. Natuurlijk vond ze het wel gek maar ze vond het alles behalve erg. Dus heb ik vorige week voor het eerst sinds jaren weer in badpak in bed geslapen.
Mijn vrouw heeft er verder geen negatief woord over vuil gemaakt en gezegd dat het ook nog wel mooi staat. Jullie begrijpen dat ik helemaal in de wolken ben nu.
Groet Henk
Haha epicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Dit moet toch een hoax zijn, dit kan toch niet waar zijn?![]()
Een badpak in bed dragen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
badpakmanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:54 schreef L.no het volgende:
Was er geen fok!er die ook daar bekend was met die site?
wtfquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:55 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Badpakboy
Toch nog foto's kunnen vindenHij heeft alles verwijdert maar web archive is hem nog niet vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:02 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Badpakboy
Toch nog foto's kunnen vindenHij heeft alles verwijdert maar web archive is hem nog niet vergeten.
Riiiiiiiiiiiiiightquote:* Een goed zittend badpak is esthetisch vaak verantwoorder dan een te kleine zwembroek waar een grote bierbuik uitpuilt.
* Op het strand biedt het extra bescherming tegen de zon.
* Gelijke rechten voor mannen en vrouwen.
* De keuze in modellen en kleuren is bij badpakken veel groter.
* Vroeger droegen mannen altijd badpakken, vaak ongeveer dezelfde als vrouwen, totdat de werkelijk mooie modellen van lycra werden ontwikkeld.
* De pijnlijke gebeurtenis dat na een duik je zwembroek uitschiet wordt voorkomen.
* Het draagcomfort is zoveel groter.
Zwemmen doe je toch relaxt tenzij je wegzwemt voor een haai. Snel zwemmenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat er wel snel van zwemmen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:06 schreef Granaatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gaan zwemmen!
[ afbeelding ]
* De pijnlijke gebeurtenis dat na een duik je zwembroek uitschiet wordt voorkomen.quote:
Ik vind de collectie die hij gekocht heeft nog veel schokkender.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* De pijnlijke gebeurtenis dat na een duik je zwembroek uitschiet wordt voorkomen.
Ja dat is heel erg dan maar in een badpak gaan zwemmenTis maar wat je beschamender vind
Die gele was volgens mij een Asian, dus vast een shemale.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De gele heeft een lul? De gele was toch altijd een wijf?
WTF, waar jij op let!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef NoFidea het volgende:
Er loopt er zelfs eentje op FOK! rond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*fap fap fapfapfapfpafpafpaapfapfap fap faf*quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef NoFidea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
*fap fap fapfapfapfpafpafpaapfapfap fap faf*
Moet je de OP lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:37 schreef Marurk het volgende:
[..]!!!!
Hoe komt TS trouwens op die site terecht?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef Inverted_World het volgende:
na al die tijd kom ik er dus achter dat het een photoshop was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat er wel snel van zwemmen
Hoe kom je toch aan die foto's?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef NoFidea het volgende:
Ik vind mannen in badpak toch nog altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
Precies dat je er dan niet zou opgeklikt hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef Terechtplus1 het volgende:
o my fucking god
zet dat aub achter een spoler
ielll..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:45 schreef NoFidea het volgende:
Ik vind mannen in badpak toch nog altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jouw danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:53 schreef regenboogje het volgende:
[..]
ielll..
en hij kijkt er ook zo vrolijk bij
Godverdomme, gebruik spoilers ofzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan. Minder vrolijk.
[ afbeelding ]
Gast rot ff op met die zooi gekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef NoFidea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:54 schreef NoFidea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |