Wat is dit voor een sneue bedoeling:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/index.php?act=idx(Ik kwam de link tegen toen ik KLB Topics aan het doorspitten was.

)
Voorbeeldje wat er opstaat:
quote:
Hallo allemaal!
vandaag ben ik weer wezen zwemmen in hetzelfde badpak als de vorige keer, en het was erg leuk!
Ik had expres alleen een badpak meegenomen naar het zwembad, zodat ik me niet kon bedenken, en heb me na het omkleden met bonzend hart (dat blijft toch nog wel even zo) naar de lockerruimte begeven waar ik een kluisje vond om mijn spullen in te doen.
Ik ben gaan douchen, er was niemand in de doucheruimte dus lekker rustig en het gaf me even de tijd om te wennen aan de situatie. Na het douchen ben ik het zwembad doorgelopen waar ik heel vriendelijk begroet werd door een badjuffrouw. Ik ben eerst even in zo'n bubbelbad gaan zitten, en toen ben ik in het grote buitenbad mijn baantjes gaan trekken. Heerlijk! Niemand die er iets van zei, en ik heb zelfs nog even met 2 mensen gekletst over de temperatuur van het water, maar niemand keek op of om van mijn badpak.
Na een heel aantal baantjes (hoeveel zwemmen jullie er doorgaans?) ben ik uit het buitenbad gegaan (wat wel verwarmd is, maar het binnenbad is uiteraard toch lekkerder warm als je niet aan het banenzwemmen bent) en naar het stoombad gegaan waar ik even lekker gezeten heb.
Op een bepaald moment kwamen er 2 supermooie meiden binnen (ongeveer mijn leeftijd denk ik, jaar of 25) waarvan er één een erg mooi speedo badpak aanhad, en ik durfde het net niet aan om te zeggen dat ze zo'n mooi badpak aan had, maar ik werd er wel een beetje jaloers van! (ik blijk toch iets te hebben met Speedo badpakken, ik telde ze laatst, en schrok er toch wel van hoeveel van die dingen ik heb).
Toen ik even iets aan een badjuffrouw vroeg over een sauna (waar een handdoek verplicht is, maar ik wist niet of een badpak ook verplicht of juist niet was) vroeg ze me of ik een mannenbadpak droeg of een vrouwenbadpak, en dat ze het heel erg stoer van me vond. Ze vond het ook erg mooi staan en volgens haar komen je spieren vooral rond je rug veel mooier uit als je een badpak aan hebt, en ze vond het echt tof dat ik erin zwom.
Voor mij zorgde het ervoor dat ik me toch weer welkom voelde hier, ondanks een klein beetje negatieve ervaring een tijdje terug, maar ik ben van plan hier nu veel vaker te gaan zwemmen. Jammer dat het zo duur is.
En als antwoord typen ze dit:
quote:
Johan,
ik ben benieuwd waar je hebt gezwommen en ga graag een keer mee!!
Martijn

________________________!
Klacht: ^
Meevaller: Geen atm.