abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70322322
hihi dat is wel handig ja, zo'n oudje die je kind de stuipen op t lijf jaagt
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:34:31 #62
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70326412
Ja al was het niet helemaal de bedoelde uitwerking van de oma hoor Die was best wat gekrenkt daarna.

Vanmorgen liep Linde met mijn vriend een trapje op en mijn vriend zei voor de grap bij de eerste tree "een". Telt Linde daarna gewoon zo netjes verder tot vijf! Na vijf was ze 'm wel even kwijt, want toen kwam negen, maar ik vond het zo knap van mijn kleine meisje
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:29:30 #63
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70341394
2 stuck dabei, bittesehr!
En van harte met de verjaardagen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70348011
Thnx , zo sta je bovenaan het lijstje en zo sta je weer onderaan
pi_70348430
Welkom verse dreumesjes
Fake it till you make it...
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:08:39 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70352329
Junah en Dana, welkom hier!
krijgen we verjaardagspics te zien?

stiemie, wel effectief, bemoeiende oma's bij de ikea

eli heeft het weer in zijn bol om alleenmaar te lusiteren als we gaan dreigen met straf (die zeker komt, dat weet hij). best irritant. je kan roepen tot je een ons weegt, en als je dan zegt: "als je nu niet komt, krijg je straf!" dan komt hij wel. of luistert hij nog niet en krijgt hij dus straf (even wegzetten), maar toch.
pff, zo'n sfeer wil je toch niet in huis?

tis vast een faaaaasssseeeee!!!!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70353373
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Junah en Dana, welkom hier!
krijgen we verjaardagspics te zien?
maar pas na zondag aangezien dan dr "echte" feestje is

aahw dat lijkt me idd niet leuk als je steeds moet "dreigen"
pi_70356325
Nieuwe dreumesjes

Iemand nog iets van Ethan en Jellyrose gehoord dat laatste tijd?

Hier een lief jochie dat ons tegenwoordig voor het slapengaan papa en mama tegelijk wil knuffelen. Dus bij de een op de arm, en dan wordt de ander er bij getrokken. Heerljk zo'n afsluiter van de dag. Dan kan er nog zoveel gebeurd zijn op een dag. Dat maakt alles weer goed
pi_70357382
Hier wordt om vanalles gepiept, gejammerd en gehuild.
En icm mn rondfladderende hormonen kan ik daar heel slecht tegen... .

Heerlijk DF
pi_70357856
Nijna, hier ook zo'n humeurtje. Een dag of 2/3 al. Zou het de warmte zijn?
Hier geen hormonen, maar kan zelf ook niet goed tegen de warmte. Straks met de pootjes in het kleine zwembadje
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:09:51 #71
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70358670
Wij zouden gisterochtend naar het openluchtzwembad vertrekken. Toen we er bijna waren begon ze ineens als een malle te krijsen achterin de auto. We zijn gelijk gestopt en toen ik haar uit het stoeltje pakte was ze gloeiend heet . We zijn gelijk omgekeerd en thuis bleek ze 39 graden koorts te hebben. Dit is de eerste keer dat ze zulke hoge koorts heeft, echt zielig is dat zeg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70358906
Ooh wat naar, heel veel beterschap gewenst. En hoe is het nu?
pi_70359182
beterschap voor Lilah
pi_70359941
oh Lilah.. Ook echt last van de koorts? of zit haar wat anders dwars?
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:23:55 #75
14746 k_i_m
pi_70361236
Ik weet het niet. Ik had het idee dat het van tandjes komt. Er staan 4 hoektanden op knappen en ze heeft ook hele vieze luiers. Maar echte koorts heeft ze nog niet gehad van tanden, dus ik denk dat het toch wat anders is. Toch nog knap, de eerste zetpil met 15 maanden .
In my life
Why do I smile
pi_70362050
Hoektanden zijn nare dingen hoor.. Hier gingen de voortanden zonder gedoe, die waren er opeens. Maar verder achterin geeft toch wat meer ellende. Ook soms met koorts en veel meer last bij het eten/drinken.

Niet slecht, pas met 15 maanden de eerste zetpil. De meesten hebben ze al wel gehad door de inenteing (denk ik)
pi_70362528
Lilah, gauw maar weer opknappen... Netjes 15 mnd eerste zetpil .

DF, ik vermoed dat het deels frustratie van Mirte is over het niet kunnen zeggen wat ze wil. Maar het is ook gewoon drammen omdat ze het ergens niet mee eens is bijvoorbeeld.
Warmte ben ik ook geen fan van, maar goed daar doe je ook weer zo weinig aan. En het badje heb ik nog niet kunnen vinden in de schuur (waar die volgens lief echt zou moeten liggen...)
pi_70362679
Nijna, hier lijkt het ook samen te vallen met het beginnen van praten. Hij probeert steeds meer te praten. Maar geen kip die hem verstaat. En dan kijken de mensen mij hoopvol aan.. Tsja, ik verstond er net zo weinig van

Wel pakt hij nu heel snel nieuwe woordjes op. Vorige week duurde het nog een halve dag met sommige dingen. Vanochtend in een dierenboek kwam de twiet-twiet en de gak-gak er bijna direct uit nadat ik het had gezegd.
pi_70363647
Ja heel herkenbaar. Het wordt hier ook al ewl steeds verstaanbaarder moet ik zeggen. Maar nog lang niet al haar volzinnen kan ik vertalen hoor... Ze loopt ook al dagen over oma te vertellen, maar wat ze dan over oma zegt... geeeeen idee.
pi_70370120
Leuk, kindjes die beginnen te praten
Ik weet nog wel van Dana's nichtje dat niemand dr in t begin verstond, hele verhalen en je kon alleen maar gokken wat ze bedoelde

Dana heeft door hoe ze moet lopen ze is nog niet stabiel genoeg dus moet wel alletwee dr handjes vasthouden, maar t ziet er zo schattig uit
pi_70370458
Leuk Bla, Nog even en ze loopt zo de hele kamer door.

X die loopt net zoals ik in mijn zwangerschap liep door de bekkeninstabiliteit
pi_70370818
Ja, ik zie t al helemaal voor me

ghihi charmant dus
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:51:21 #83
14746 k_i_m
pi_70373233
Hoe lang mag je eigenlijk paracetamol geven? Ik zit een beetje met het weekend in mijn maag, of ik morgen nog de dokter moet bellen of dat het ook maandag zou kunnen als ze dan nog koorts heeft. Toen ik net thuiskwam gloeide ze weer de pan uit en had ze 39,7. Nu loopt koorts altijd 's avonds wat op en aangezien ze gewoon goed gegeten en gedronken heeft maak ik me nog steeds niet verschrikkelijk zorgen. Maar hoeveel dagen "mag" ze koorts en dus ook een zetpil hebben? .
In my life
Why do I smile
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:55:28 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70373414
Kindjes 'mogen' 3 dagen koorts hebben. Als ze suf is/wordt of ze drinkt niet meer goed of ze voelt zich duidelijk erg rot ondanks paracetamol zou ik contact opnemen met desnoods de weekenddienst.
Beterschap voor het wijfke
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70373965
ze mag idd best 3 dagen koorts hebben, en zolang ze goed drinkt en alert is mag het zelfs wat langer duren. Voor kindjes schijnt 39.7 niet eens belachelijk hoog te zijn maar hebben ze eerder hoge koorts ivm klein lichaampje...dat is tenminste wat ze mij op de huisartsenpost zeiden.
Ze mag dan dus ook gewoon een zetpil...als je de dagelijkse hoeveelheid maar niet overschreid.
pi_70374451
idd, 3 dagen koorts zonder dokter. Maar dan moeten ze wel helder blijven, goed drinken (eten niet eens perse). Zetpillen mogen ook zolang. Maar liever niet als het niet nodig is, dus 's ochtends niet als de koorts niet zo hoog is, en dan later in de dag wel weer. Scheelt weer met de maximum dosis..

Misschien morgen de huisarts bellen? Je kunt altijd overleggen over de situatie en of hij het een bezoekje voor het weekend waard vind?

Hier net een leuk "1e praatje"..
Chris was aan het spelen met blokken op de vensterbank, en 1 van die blokken valt op zijn voet. Hij komt dus huilend naar me toe, en ik zet hem op mijn schoot..
Dan vraag ik "waar is de au, op die voet?"..
Chris schud nee" daar boem" en wijst naar de vloer bij de vensterbank
pi_70384923
hihi Chris

Hoe is t vandaag met Lilah Kim?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:24:45 #88
14746 k_i_m
pi_70386105
Vanochtend om 5 uur 38,7, nu zo te voelen iets gezakt. Maar ik mocht vanmiddag nog tussendoor bij de huisarts, dus ik zal het wel horen . Ze zit nu schooltv te kijken .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:27:16 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70386171
Hoe gaat het nu met Lilah? Hopelijk knapt ze snel wat op! Ah net langs elkaar heen. Fijn dat je bij de huisarts langs kunt komen! Zeker zo vlak voor het weekend.

Deepfreeze Linde wil ook altijd even aanwijzen en vertellen waar ze gevallen is Zo schattig dan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Stiemie op 26-06-2009 09:37:03 ]
pi_70386187
fijn dat je toch nog even bij de huisarts terecht kunt. Ik ga ook niet graag een weekend in als ze koorts hebben enzo. Hopen dat de koorts straks helemaal weg is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')