Ik ben zelf ook ervaringsdeskundige, maar ik vind het hele idee van onder narcose gewoon zo vervelend. Verder kan ik me ook niet herinneren dat ik er last van heb gehad inderdaad. Wel goed om daar vooral aan te denkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oortjes ellende..bah, zielig hoor
Ik heb vroeger ook veel buisjes gehad. Om je gerust te stellen...ik heb het nooit als vervevelend ervaren als ik weer naar t ziekenhuis moest voor nieuwe buisjes. En ze hielpen wel.
Edit: ow ik zie nu dat ze al bang is voor mannen in witte jassen....voordeel is mischien dat ze in de operatiezaal groene jassen dragen![]()
Dat is toch heel erg vroeg Toelquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft gewoon de hele afgelopen week 's ochtends keurig op het potje geplast
Zo liefquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze keek me aan, ze stond midden in de kamer op vanuit het niets en ze liep zomaar een paar stappen. De wijde wereld in [ afbeelding ]
Ik moest huilenmijn kleine dappere
Oh ja zo... maar goed, dat wist ik wel. Mais is niet half zo gezond als iedereen altijd denkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef Ticootje het volgende:
nou het pakje popcorn gaf nogal wat kilocalorieen. Dus zo goed is het blijkbaar niet. Ik had dus dezelfde redenatie. Maiskorrels en wat olie, wat kan dat kwaad.
Dana knikt vooral neequote:Op zondag 12 juli 2009 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Koen knikt sinds een paar dagen. Zo grappig want alles wat je vraagt knikt hij ja opDat is best hilarisch
In het begin ging het nog niet keurig op en neer en nu is het duidelijk![]()
Ook gaat hij steeds vaker staan, maar hij doet geen stapjes meer maar gaat keihard brullen, alsof hij wil zeggen Ik wil wel maar ik kan het nog niet mam!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |