Mijne loopt nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Gisteravond zijn we ook nog even naar de plaatstelijke plas geweest om af te koelen. Chris liep zo het koude water in, en ging lekker spelen. Paps en mams hadden veel meer moeite om te wennen aan het water. Is dat bij jullie kids ook zo?
Jouw kind leest tenminste betere dingen dan de mijne, Ruben geeft de voorkeur aan bouquetreeksenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind hoeft niet meer naar school, ze leest al.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een badpak was...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Hahaha Lilah, dat ziet er goed uit dame![]()
.
En wat een geweldige romper heeft ze aan. Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Wij hebben er nog wat nodig voor op Aruba strakjes.
[insert KPN adsl aansluiten binnen 10 minuten mevrouw stem] dat.IS.geen.fotoquote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Hahaha Lilah, dat ziet er goed uit dame![]()
.
En wat een geweldige romper heeft ze aan. Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Wij hebben er nog wat nodig voor op Aruba strakjes.
Ja leuk, maar ze zijn bijna 50 euro...quote:
Ruben ook wel, maar aangezien hij de Makrokrantjes meestal gescheurd weer teruggeeft, mag hij die niet hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:19 schreef Nijna het volgende:
Ruben, ben jij zo'n romanticus...
Mirte leest graag het vakblad van papa...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |