Pos. | Naam | Team | Punten |
1. | J. Button | Brawn GP | 61 |
2. | R. Barrichello | Brawn GP | 35 |
3. | S. Vettel | Red Bull | 29 |
4. | M. Webber | Red Bull | 27.5 |
5. | J. Trulli | Toyota | 19.5 |
6. | T. Glock | Toyota | 13 |
7. | N. Rosberg | Williams | 11.5 |
8. | F. Massa | Ferrari | 11 |
9. | F. Alonso | Renault | 11 |
10. | K. Räikkönen | Ferrari | 9 |
11. | L. Hamilton | McLaren | 9 |
12. | N. Heidfeld | BMW | 6 |
13. | H. Kovalainen | McLaren | 4 |
14. | S. Buemi | Toro Rosso | 3 |
15. | R. Kubica | BMW | 2 |
16. | S. Bourdais | Toro Rosso | 2 |
17. | G. Fisichella | Force India | 0 |
18. | A. Sutil | Force India | 0 |
19. | K. Nakajima | Williams | 0 |
20. | N. Piquet jr. | Renault | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1. | Brawn GP | 96 |
2. | Red Bull | 56.5 |
3. | Toyota | 32.5 |
4. | Ferrari | 20 |
5. | McLaren | 13 |
6. | Williams | 11.5 |
7. | Renault | 11 |
8. | BMW | 8 |
9. | Toro Rosso | 5 |
10. | Force India | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 20 juni | 13.55-15.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Groot-Brittannië - Kwalificatie |
Zo 21 juni | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Groot-Brittannië - Pre-show |
Zo 21 juni | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Groot-Brittannië - Race |
Zo 21 juni | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Groot-Brittannië - Nabeschouwing |
Zo 21 juni | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Groot-Brittannië - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 20 juni | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Groot-Brittannië - Kwalificatie |
Zo 21 juni | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Groot-Brittannië - Race |
Zo 21 juni | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Groot-Brittannië - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 10 °C | 17 °C | 20 % | Bewolkt |
Zaterdag | 9 °C | 17 °C | 60 % | Lichte regen |
Zondag | 9 °C | 18 °C | 20 % | Half Bewolkt |
Super! Bedanktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/zuraccer002
verrassing zou zijn als hij niet spint.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Sinister-D- het volgende:
SilverstoneTijd voor Silverstone op de Fota GP lijst
Hopelijk gaat de FOTA dat volgend jaar anders aanpakken. Gewoon een livestream plaatsen op de officiële website ofzo, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Noud_ het volgende:
Balen, de meeste JustinTV kanalen met F1 zijn weer afgesloten. Blijkbaar heeft de FIA het nog niet druk genoeg.. Iemand nog een goede link?
En als die ook wordt verwijderd:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef bodylotion het volgende:
ik heb deze gevonden.. wel met reclame
http://nl.justin.tv/phoenix2000us
Bij de Superleague Formula doen ze dat inderdaad. Das zeker wel een heel goed ietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de FOTA dat volgend jaar anders aanpakken. Gewoon een livestream plaatsen op de officiële website ofzo, zoals het hoort.
.... andere klasses zoals SF moeten dat doen anders kijkt er geen hond. Als FOTA dat straks moet doen dan doen ze wat verkeerd. Juist daar verdienen ze het grote geld mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de FOTA dat volgend jaar anders aanpakken. Gewoon een livestream plaatsen op de officiële website ofzo, zoals het hoort.
Klopt ja. En ze gaan er als een speer mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef bodylotion het volgende:
Red Bull een nieuwe voorkant zie ik
Ehm, als ik kan kiezen tussen online kijken in een stream of op RTL dan kijk ik wel naar RTL hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Gijsje het volgende:
[..]
.... andere klasses zoals SF moeten dat doen anders kijkt er geen hond. Als FOTA dat straks moet doen dan doen ze wat verkeerd. Juist daar verdienen ze het grote geld mee.
Trouwens mooie OP!
Nja, als de FOTA dan een kampioenschap op wil richten voor de fans, doe dan meteen normale livestream voor de trainingen. Kwalificaties en races gewoon wel verkopen d.m.v. uitzendrechten. Ik vind het te gek voor woorden dat je in een land als NL of Duitsland geen eens F1trainingen kunt zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Gijsje het volgende:
[..]
.... andere klasses zoals SF moeten dat doen anders kijkt er geen hond. Als FOTA dat straks moet doen dan doen ze wat verkeerd. Juist daar verdienen ze het grote geld mee.
Trouwens mooie OP!
Huh ? Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Ehm, als ik kan kiezen tussen online kijken in een stream of op RTL dan kijk ik wel naar RTL hoorDus dat zou het verschil niet moeten maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt ja. En ze gaan er als een speer mee.
Ik hoorde net op die livestream dat die neus gekopieerd is van BMW en Renault met de bedoeling om meer lucht de sidepods in te blazen. De schacht is nu een stuk breder dan eerst.quote:
Op enkele details na zijn Formule 1 bolide's voor het oog eigenlijk weinig veranderd in 10 jaar tijd.quote:
Jaren '80 waren het ook lompe wagens, maar wel gaafquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op enkele details na zijn Formule 1 bolide's voor het oog eigenlijk weinig veranderd in 10 jaar tijd.
Ter vergelijking, ik weet nog wel dat ik in '99 de wagens uit '89 er echt ouderwets uit vond zien.
Z'n pa levert wat geld op volgens mij. Ik was na vorig jaar bereid hem nog een kans te geven (immers, het eerste jaar is een leerjaar) maar wat mij betreft schoppen ze hem er dit weekend nog uit.quote:
pa piquet betaald gedeelte salaris alonsoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Z'n pa levert wat geld op volgens mij. Ik was na vorig jaar bereid hem nog een kans te geven (immers, het eerste jaar is een leerjaar) maar wat mij betreft schoppen ze hem er dit weekend nog uit.
Valt wel mee nagenoeg droog.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Burnie88 het volgende:
Humidity 73%
Track Temperature 13 graden
Dus het zal momenteel wel nat zijn op Silverstone
Klopt, dus nagenoeg droogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Burnie88 het volgende:
"The track has been declared wet for this session, though it's not raining."
BMW is inderdaad weer een drama, terwijl het vorige keer nog best aardig ging. En Heikki mag volgend seizoen denk ik ergens anders zijn heil gaan zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef sanger het volgende:
Toyota lijkt er goed bij. Ferrari ook.
Brawn valt wat tegen maar dat is in de VT's wel vaker. RBR lijkt een goede uodate te hebben gedaan.
Heikkie
BMW
Dat is nou niet echt een verrassing te noemen.quote:
Tov Williams ja. En we weten dat die in de VT's ongeveer 5 tienden harder gaan dan in de kwaliquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari's toch op 6 tiende, vind ik nog best veel.
Zodra ik de LT wil openen (in nieuw scherm of in huidig scherm) krijg ik de melding dat IE niet meer werkt en gaat zoeken naar een probleemoplossing. Vervolgens krijg ik een melding dat DEP iets doet.quote:
Vaag, heb ik nog nooit last van gehad in combinatie met de live timing zowel onder XP als Vista(al gebruik ik zelf Firefox).quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra ik de LT wil openen (in nieuw scherm of in huidig scherm) krijg ik de melding dat IE niet meer werkt en gaat zoeken naar een probleemoplossing. Vervolgens krijg ik een melding dat DEP iets doet.
Lijkt me meer een java probleem eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra ik de LT wil openen (in nieuw scherm of in huidig scherm) krijg ik de melding dat IE niet meer werkt en gaat zoeken naar een probleemoplossing. Vervolgens krijg ik een melding dat DEP iets doet.
Maar krijg een DEP melding. Java heb ik juist geinstalleerdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lijkt me meer een java probleem eerlijk gezegd
Ik ga eens spelen met die instellingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vaag, heb ik nog nooit last van gehad in combinatie met de live timing zowel onder XP als Vista(al gebruik ik zelf Firefox).
Zo staat mijn DEP-instelling op Vista 64-bit (standaardinstelling).
[ afbeelding ]
Wat als je de tweede optie eens probeert en IE een uitzonderingspositie geeft. Misschien helpt dat of probeer anders eens of hij dat ook met Firefox/Opera/Chrome/Safari doet.
die presentator is al bijna net zo irritant als allard kalff met zijn ge-OEHHH!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef sanger het volgende:
Op Eurosport is nu trouwens de F2 bezig
Edit: de reclame eerlijk gezegd
Maar java en dep werken wel samen, want dat is dan nieuw voor mij. Maar goed, gebruik dep dan ook nooit. Weet alleen dat het vroeger niet samen konquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar krijg een DEP melding. Java heb ik juist geinstalleerd
Williams snel in de vrije trainingen, is dat nog een verassing tegenwoordig?quote:
Goed planquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar java en dep werken wel samen, want dat is dan nieuw voor mij. Maar goed, gebruik dep dan ook nooit. Weet alleen dat het vroeger niet samen kon
Misschien moet je het even in DIG vragen
Ja indd. Wel leuke klasse zo te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die presentator is al bijna net zo irritant als allard kalff met zijn ge-OEHHH!!!
Ja daar zat ik ookal aan te denken, aangezien; Formula One Teams Association.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef sanger het volgende:
Overigens. De FOTA zal van naam moeten veranderen denk ik.
BBC heeft het dan tenminste live, op RTL zouden ze waarschijnlijk net naar de reclame gegaan zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Elke keer als ik Ecclestone live op tv zie hoop ik dat Vosss gelijk krijgt
whehehequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een briljant idee is dat toch geweest van Mosley. Een echte ziener.
Hamilton en Button hebben ten opzichte van vorig jaar van positie geruild.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij wil Lewis morgen geen eens meer komen
die kunnen ze beter in de tweede renault zetten..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou The Stig stiekem morgen meedoen?
Piquet is Captain Slowquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die kunnen ze beter in de tweede renault zetten..
een behoorlijke jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Slein83 het volgende:
THE stig? Ben nu onderweg, dus zie niksen sutil een klapper gemaakt?
Als er nog behoefte aan isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:45 schreef caspervc het volgende:
Is er nog ergens een livestream te zien?
Ja en? Die laatste sector hoort er gewoon bij, hij was dus te langzaam.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Verloor gewoon 4 tiende in de laatste sector. Anders was hij makkelijk door.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Schunckelstar het volgende:
Kan morgen wel rijden? Of moet ie niet naar medisch centrum?
[..]
een behoorlijke ja
dat stuk hoort er toch ook gewoon bijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Verloor gewoon 4 tiende in de laatste sector. Anders was hij makkelijk door.
Bij voorkeur tegen een muur aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
laat Button ff gas geven
Ahw hebben ze het eindelijk aangepaktquote:
Ik denk dat hij niet echt om kan gaan met de druk van zijn thuisland, en de verwachtingen die ze allemaal van hem hebben daar. Iets met jongetjes en mannen scheiden..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef sanger het volgende:
Of Button is zwaar of hij heeft zijn eerste slechte kwali van het jaar.
Wat moeten die bekennen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Gewichten al bekent?
Kimi hield hem opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Vettel verreweg de zwaarste![]()
Webber heeft z'n pole-lap weer verkloot dus
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.quote:
Ah, dat moment idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.
En daarna zette hij nog de snelste tijd in S3 neer. Zal erom gehangen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.
Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik hoop dat Barrichello Vettel bij de start kan pakken, want anders wordt het niet echt een mooie strijd om de eerste plaats ben ik bang..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.
whoa dat was een beste klapperquote:
Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzoquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzo.
Dat mag indd ook wel vermeld worden!!quote:
Dat is de enige mogelijkheid om de overwinning van Vettel in gevaar te brengen, anders is het allang beslist.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef WEST het volgende:
ik verwacht nog wel een klein buitje bij silverstone.
http://www.meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=161&y=200quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheid om de overwinning van Vettel in gevaar te brengen, anders is het allang beslist.
Hebben ze helaas niet laten zien..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef northernlight81 het volgende:
Webber is de lul achter Barri. Heikki is het langzaamst van iedereen, is die gespint ofzo bij de start?
Die is extreem zwaar, hoeft maar 1 keer te stoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef northernlight81 het volgende:
Webber is de lul achter Barri. Heikki is het langzaamst van iedereen, is die gespint ofzo bij de start?
of je gaat naar de bbc, dan heb je er ook nog goed commentaar bijquote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Giem het volgende:
Ow wat ook een kleuzen bij RTL/Olav. Reclame tijdens de herhaling van de start.. niet even uitstellen.. nee gewoon reclame doen...
Dan maar weer naar de belg. Die vind het tenminste benoemenswaardig dat Kimi 4 plekken met de start pakt.. iets wat olav met zijn Hammilton oogkleppen nog niet eens was opgevallen.. want we gaan naar de reclame..
Geen BBC? RTL7 heb ik al een aantal wedstrijden geleden afgezworenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Giem het volgende:
Ow wat ook een kleuzen bij RTL/Olav. Reclame tijdens de herhaling van de start.. niet even uitstellen.. nee gewoon reclame doen...
Dan maar weer naar de belg. Die vind het tenminste benoemenswaardig dat Kimi 4 plekken met de start pakt.. iets wat olav met zijn Hammilton oogkleppen nog niet eens was opgevallen.. want we gaan naar de reclame..
Erg leuk iddquote:
De race is nog niet afgelopen hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
Wereldkampioen Hamilton op plaats 15 in z'n eigen GP, dat moet ook wel een afgang zijn zeg.
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.quote:
nou ja, afgang... dat ding gaat gewoon niet harderquote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.
Dat kan 'ie sowieso wel, omdat iedereen achter hem eerder gaat stoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Als dat zo doorgaat met Vettel kan die een stop maken zonder een positie te verliezen
hehe,dat zat ik me net ook al te bedenken...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Als dat zo doorgaat met Vettel kan die een stop maken zonder een positie te verliezen
Gezien de huidige McLaren is een punt halen heel wat.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.
Podium in Monaco vergeten?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef Giem het volgende:
Kimi netjes gedaanweer een plekje opgeschoven. Nou nog een en hij kan dit jaar voor het eerst op het podium
![]()
Maar verliest wel een plekje op truliquote:Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef Giem het volgende:
Kimi netjes gedaanweer een plekje opgeschoven. Nou nog een en hij kan dit jaar voor het eerst op het podium
![]()
Dan moet ie bij BMW gaan rijdenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef Schunckelstar het volgende:
lewis wil eerder naar binnen, maar helaas
GMTAquote:
Ze hebben het stokje overgenomen van Honda vorig jaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:35 schreef northernlight81 het volgende:
Nieuw dieptepunt: McLaren 17e en 20e nu
Eens, het circuit werkt momenteel totaal nietquote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het gevecht van ALonso en Heidfeld liet zien dat zowel Silverstone als de F1 ergens fout zitten.
F1 zit fout met kut auto's en revlimiter.
Circuit moet Abbey en Club weer in ere herstellen voor slipstreamgevechten. Slipstream lijkt wel te werken tegenwoordig, maar Hangar straight is te kort. Als ze dan vrijwel full speed door Club en Abbey kunnen komen ze op nóg hogere snelheid aan bij Bridge, waar mogelijk de één de ander kan passeren mbv slipstream.
Óf natuurlijk Maggotts, beckets en Chapel in ere herstellen zodat de snelheid op hangar straight hoger ligt.
de hele dag een beetje WoW spelenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:42 schreef Rainesz het volgende:
Ik werk bij Ferrari en mag de hele dag naar pc schermen kijken
Wat?quote:
Die gasten mogen Piquet echt niet,gister met de quali haddeen ze ook al een gevatte opmerking over Piqiet.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
''Piquet is goign slower then a slow thing on the exit''
![]()
Wie?quote:
Het moment waar wij als Piquet-fans op wachten.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
piquet die onder druk staat, dat word sensatie
zo is hetquote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het moment waar wij als Piquet-fans op wachten.
Ow voetbal, verkeerd topic danquote:
.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:57 schreef Montov het volgende:
Bourdais gaat zo ook uitvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |