een behoorlijke jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Slein83 het volgende:
THE stig? Ben nu onderweg, dus zie niksen sutil een klapper gemaakt?
Als er nog behoefte aan isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:45 schreef caspervc het volgende:
Is er nog ergens een livestream te zien?
Ja en? Die laatste sector hoort er gewoon bij, hij was dus te langzaam.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Verloor gewoon 4 tiende in de laatste sector. Anders was hij makkelijk door.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Schunckelstar het volgende:
Kan morgen wel rijden? Of moet ie niet naar medisch centrum?
[..]
een behoorlijke ja
dat stuk hoort er toch ook gewoon bijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Verloor gewoon 4 tiende in de laatste sector. Anders was hij makkelijk door.
Bij voorkeur tegen een muur aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:
laat Button ff gas geven
Ahw hebben ze het eindelijk aangepaktquote:
Ik denk dat hij niet echt om kan gaan met de druk van zijn thuisland, en de verwachtingen die ze allemaal van hem hebben daar. Iets met jongetjes en mannen scheiden..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef sanger het volgende:
Of Button is zwaar of hij heeft zijn eerste slechte kwali van het jaar.
Wat moeten die bekennen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Gewichten al bekent?
Kimi hield hem opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Vettel verreweg de zwaarste![]()
Webber heeft z'n pole-lap weer verkloot dus
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.quote:
Ah, dat moment idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.
En daarna zette hij nog de snelste tijd in S3 neer. Zal erom gehangen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.
Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik hoop dat Barrichello Vettel bij de start kan pakken, want anders wordt het niet echt een mooie strijd om de eerste plaats ben ik bang..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.
whoa dat was een beste klapperquote:
Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzoquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzo.
Dat mag indd ook wel vermeld worden!!quote:
Dat is de enige mogelijkheid om de overwinning van Vettel in gevaar te brengen, anders is het allang beslist.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef WEST het volgende:
ik verwacht nog wel een klein buitje bij silverstone.
http://www.meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=161&y=200quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de enige mogelijkheid om de overwinning van Vettel in gevaar te brengen, anders is het allang beslist.
Hebben ze helaas niet laten zien..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef northernlight81 het volgende:
Webber is de lul achter Barri. Heikki is het langzaamst van iedereen, is die gespint ofzo bij de start?
Die is extreem zwaar, hoeft maar 1 keer te stoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef northernlight81 het volgende:
Webber is de lul achter Barri. Heikki is het langzaamst van iedereen, is die gespint ofzo bij de start?
of je gaat naar de bbc, dan heb je er ook nog goed commentaar bijquote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Giem het volgende:
Ow wat ook een kleuzen bij RTL/Olav. Reclame tijdens de herhaling van de start.. niet even uitstellen.. nee gewoon reclame doen...
Dan maar weer naar de belg. Die vind het tenminste benoemenswaardig dat Kimi 4 plekken met de start pakt.. iets wat olav met zijn Hammilton oogkleppen nog niet eens was opgevallen.. want we gaan naar de reclame..
Geen BBC? RTL7 heb ik al een aantal wedstrijden geleden afgezworenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Giem het volgende:
Ow wat ook een kleuzen bij RTL/Olav. Reclame tijdens de herhaling van de start.. niet even uitstellen.. nee gewoon reclame doen...
Dan maar weer naar de belg. Die vind het tenminste benoemenswaardig dat Kimi 4 plekken met de start pakt.. iets wat olav met zijn Hammilton oogkleppen nog niet eens was opgevallen.. want we gaan naar de reclame..
Erg leuk iddquote:
De race is nog niet afgelopen hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
Wereldkampioen Hamilton op plaats 15 in z'n eigen GP, dat moet ook wel een afgang zijn zeg.
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.quote:
nou ja, afgang... dat ding gaat gewoon niet harderquote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.
Dat kan 'ie sowieso wel, omdat iedereen achter hem eerder gaat stoppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Als dat zo doorgaat met Vettel kan die een stop maken zonder een positie te verliezen
hehe,dat zat ik me net ook al te bedenken...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Als dat zo doorgaat met Vettel kan die een stop maken zonder een positie te verliezen
Gezien de huidige McLaren is een punt halen heel wat.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn met een punt aan het einde, dat blijft een afgang imo.
Podium in Monaco vergeten?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef Giem het volgende:
Kimi netjes gedaanweer een plekje opgeschoven. Nou nog een en hij kan dit jaar voor het eerst op het podium
![]()
Maar verliest wel een plekje op truliquote:Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef Giem het volgende:
Kimi netjes gedaanweer een plekje opgeschoven. Nou nog een en hij kan dit jaar voor het eerst op het podium
![]()
Dan moet ie bij BMW gaan rijdenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:28 schreef Schunckelstar het volgende:
lewis wil eerder naar binnen, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |