Kimi hield hem opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Vettel verreweg de zwaarste![]()
Webber heeft z'n pole-lap weer verkloot dus

Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.quote:

Ah, dat moment idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.

En daarna zette hij nog de snelste tijd in S3 neer. Zal erom gehangen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was echt geen 3 tiende... hij moest een heeeeeeel klein beetje uitwijken bij Stowe. Daar voor was hij al langzamer.

Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik hoop dat Barrichello Vettel bij de start kan pakken, want anders wordt het niet echt een mooie strijd om de eerste plaats ben ik bang..

quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is toch onmogelijk dit jaar. Zo lang Vettel maar wint en Button uitvalt vind ik het best.

whoa dat was een beste klapperquote:

Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzoquote:

quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou niet kijken! Laatste waarschuwing, daarna niet meer gaan mekkeren over saaiheid enzo.

Dat mag indd ook wel vermeld worden!!quote:

Dat is de enige mogelijkheid om de overwinning van Vettel in gevaar te brengen, anders is het allang beslist.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef WEST het volgende:
ik verwacht nog wel een klein buitje bij silverstone.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |