Nja, als de FOTA dan een kampioenschap op wil richten voor de fans, doe dan meteen normale livestream voor de trainingen. Kwalificaties en races gewoon wel verkopen d.m.v. uitzendrechten. Ik vind het te gek voor woorden dat je in een land als NL of Duitsland geen eens F1trainingen kunt zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Gijsje het volgende:
[..]
.... andere klasses zoals SF moeten dat doen anders kijkt er geen hond. Als FOTA dat straks moet doen dan doen ze wat verkeerd. Juist daar verdienen ze het grote geld mee.
Trouwens mooie OP!
Huh ? Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Ehm, als ik kan kiezen tussen online kijken in een stream of op RTL dan kijk ik wel naar RTL hoorDus dat zou het verschil niet moeten maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Klopt ja. En ze gaan er als een speer mee.
Ik hoorde net op die livestream dat die neus gekopieerd is van BMW en Renault met de bedoeling om meer lucht de sidepods in te blazen. De schacht is nu een stuk breder dan eerst.quote:
Op enkele details na zijn Formule 1 bolide's voor het oog eigenlijk weinig veranderd in 10 jaar tijd.quote:
Jaren '80 waren het ook lompe wagens, maar wel gaafquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op enkele details na zijn Formule 1 bolide's voor het oog eigenlijk weinig veranderd in 10 jaar tijd.
Ter vergelijking, ik weet nog wel dat ik in '99 de wagens uit '89 er echt ouderwets uit vond zien.
Z'n pa levert wat geld op volgens mij. Ik was na vorig jaar bereid hem nog een kans te geven (immers, het eerste jaar is een leerjaar) maar wat mij betreft schoppen ze hem er dit weekend nog uit.quote:
pa piquet betaald gedeelte salaris alonsoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Z'n pa levert wat geld op volgens mij. Ik was na vorig jaar bereid hem nog een kans te geven (immers, het eerste jaar is een leerjaar) maar wat mij betreft schoppen ze hem er dit weekend nog uit.
Valt wel mee nagenoeg droog.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Burnie88 het volgende:
Humidity 73%
Track Temperature 13 graden
Dus het zal momenteel wel nat zijn op Silverstone
Klopt, dus nagenoeg droogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Burnie88 het volgende:
"The track has been declared wet for this session, though it's not raining."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |