Mag jij dat zo zeggen? Ja, dat mag jij zo zeggen, dus zo ga jij dat ook zeggen. Wat een gekke gek met gekke ideeën ben je af en toe toch.quote:
Morgen ga ik dit topic eens een goede OP geven. Dat hoort deze reeks wel te krijgenquote:
Twitter Dijkshoorn.quote:Als ik Smeets zie, zie ik de benen van Ria Visser om zijn reet heen geklemd,terwijl hij in haar schoot ploegt en vertelt over vroeger
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
prachtig die museum directeur. wat een beschaving.
Twitter Dijkshoornquote:Wat gaat Smeets doen morgen? Fysiotherapie, dat betekent bij Smeets dat er een schaatster met haar schaambot zijn rug los moet trillen.
Geweldig. Bookmarked.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Check voor de gein de Twitterpagina van Nico Dijkshoorn eens
Idd, zo zouden de gasten eens wat vaker moeten zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
Hm, weet het niet hoor. Dat was ook niet een bijster interessante of charismatische man, integendeel.quote:
Misschien omdat ze hem altijd hetzelfde vragen en hij nog steeds niet van mening is veranderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
Op zich wel een vermakelijke uitzending met een nitwit van een zich journalist noemende populist, een CDA-er die te dom is om uit te leggen wat ie bedoelt en een sportjournalist die al jaren geleden had moeten inzien dat ie zichzelf steeds maar blijft herhalen en zich steeds minder bij de echte feiten houdt.
De museumdirecteur was een verademing.
Behoorlijk gênant voor die museumdirecteur. Sjuul verwachtte volgens mij ook nog een denderend applaus in de studio, dat bleef gelukkig uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die Paradijs die op het laatst nog even inbreekt om los te gaan over het stadsbestuur van Amsterdam om vervolgens naar die beschaafde museumdirecteur te wijzen en keihard te schreeuwen welk een respect de man verdient.... Echt, alsof die man op een compliment van Sjuul Paradijs zit te wachten.![]()
![]()
Yep !quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:49 schreef evert het volgende:
Volgens mij kan Mart Smeets maar met weinig mensen opschieten die een talkshow doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een koning die Sjuul. Ik heb echt in een deuk gelegen. Half-stotterend over zijn eigen woorden de meest absurde punten willen maken en dan hopen op bijval die er niet kwam.
Kan die niet wekelijks komen als sidekick ofzo?.
Andries Knevel en Mart Smeets hebben het trouwens niet helemaal op elkaar of wel?
Paradijs is geen CDA'er.quote:
Hij (Dijkshoorn) is sowieso geobsedeerd , zie Frits Spitsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap die obsessie van Dijkshoorn niet om Smeets te bashen?
Ik heb smeets eigenlijk nog nooit: 'Mag jij dat zo zeggen? Ja, dat mag jij zo zeggen, dus zo ga jij dat ook zeggen.' horen zeggen.
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Dijkshoorn nog twitteren?
Doe ik ook nu..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat krijgen we godverdomme nou!? Gaat de PvdA zich profileren?
En dat gaan ze doen via Vogelaar?
Dan kan ik net zo goed naar het ballet op 2 kijken.
Voor de fans van Mart zijn die tweets van Dijkshoorn vast niet leuk jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.
Ik vind het wel een lekkere maffe gekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twitter is Dijkshoorn helemaal niet, anders is zijn niveau nog meer een grote bagger dan hij al is.
Weliswaar een lieve lekkere maffe gek, maar toch, een maffe gek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel een lekkere maffe gek
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daarom zit ze nog steeds in de tweede kamer.
Fortuyn zou zeggen: Mens ga toch koken..
Tja, ik ben ook geen fan van Vogelaar, maar over Wilders heeft ze gewoon gelijk in mijn ogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En daarom zit ze nog steeds in de tweede kamer.
Fortuyn zou zeggen: Mens ga toch koken..
Tuurlijk niet. Die Wilders moeten ze gewoon links laten liggen en hun eigen ding doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef venomsnake het volgende:
over Wilders heeft ze gewoon gelijk in mijn ogen.
Scherpquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die Wilders moeten ze gewoon links laten liggen en hun eigen ding doen.
Maar nee, geen enkele linkse partij kan dat. Gewoon niet op ingaan en lekker laten kankeren.
Wat doen ze? Draad geven, aandacht geven en dezelfde fout als met Fortuyn maken.
In plaats van die gast lekker te laten pielen in de marge maken ze hem heel belangrijk. Eigen schuld, minder zetels. Kan er geen medelijden mee hebben.
Ben ik helemaal met je eens, politiek gezien zijn dit soort uitspraken niet slim, maar het ging me even puur om de vergelijking van haar.quote:
Is ook een sukkel met zijn duckwalk voor Brinkman.quote:
Haha , hoe dom kan je zijn..Alleen Ellaquote:
Ze is zo dom ..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat wil Vogelaar nu eigenlijk proberen? De PVDA nog harder naar beneden schoppen?
Het bewijst maar weer dat dat stomme wijf geen verstand heeft en all the time op de verkeerde plek heeft gezeten. Je bent 'uitgescheten'. Wat doe je dan? Ga je je dan proifileren met dit soort grappen of hou je je even gedeisd want met 'de partij' gaat het niet zo lekker momenteel? Zeg het maar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Ben ik helemaal met je eens, politiek gezien zijn dit soort uitspraken niet slim, maar het ging me even puur om de vergelijking van haar.
Nou ik vond de actie van Bos ook geen stijl hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer dat dat stomme wijf geen verstand heeft en all the time op de verkeerde plek heeft gezeten. Je bent 'uitgescheten'. Wat doe je dan? Ga je je dan proifileren met dit soort grappen of hou je je even gedeisd want met 'de partij' gaat het niet zo lekker momenteel? Zeg het maar.
Als ze ooit nog iets van de PvdA had gewild is dat nu wel over.
Ze bewijst de partij hiermee geen dienst. Prima, zeker na het verleden, maar ga dan niet op radio1 lopen brullen dat je in de markt bent voor het burgemeesterschap van Groningen. Da's dom. Zoals Vogelaar inmiddels een ketting kan maken van dommigheden.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:56 schreef Comedylocal het volgende:
Huh??,welke brand
[ afbeelding ]
Huh??,oorlog in Irak
Ja ik moet zeggen, dat ik van deze mensen heel erg blij word.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef .txt het volgende:
Eigenlijk zijn Vogelaar en Frits Wester gewoon hele eerlijke en leuke mensen.
Alleen is hun haar oneerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:01 schreef .txt het volgende:
Eigenlijk zijn Vogelaar en Frits Wester gewoon hele eerlijke en leuke mensen.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen is hun haar oneerlijk verdeeld
Wat is je agenda van morgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P&W of K&B?
Voor mezelf maakt het me eigenlijk weinig uit
Na alles wat ze heeft meegemaakt verbaasd het mij dat ze niet met een Uzi die hele Tweede Kamer uitroeit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef marcodej het volgende:
Het begon met een Wilders-bash, maar het eindigde met een Bos-bash. Wat wil ze nou eigenlijk?
Toch knap dat je tijdens je ministersschap nauwelijks in beeld bent en nu met harde taal komt.
quote:
Karst-T Alert!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:17 schreef .txt het volgende:
Na alles wat ze heeft meegemaakt verbaasd het mij dat ze niet met een Uzi die hele Tweede Kamer uitroeit.
Wil je dat echt weten dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze zelf niet zeggen wat ze gaan doen.
"Alles doen dat god verboden heeft" lijkt me ook wel een aardig antwoordquote:
Vind dat tasje van Paul ook wel cewlquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
http://twitpic.com/83spr
Mooi vest heeft Tijs aan
Dat commentaar bij die fotoquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
quote:quallekop on June 22, 2009
Die roze vest heb je zeker van Andries geleend... Dat jullie dat evengoed doen terwijl jij uitgelezen standpunten hebben ten aanzien van homoseksualiteit... Moedige mannen! Als het maar geen schorsing oplevert!
En die schijtkop van Van de Brink ook weerquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Mooi vest heeft Tijs aan
Ik begrijp niet dat je constant op 'm zit te morren. Op de radio is hij een meester en ook in dit programma vind ik 'm niet slecht of zo. Alhoewel hij wat mij betreft meer op z'n plek is op de radio.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die schijtkop van Van de Brink ook weer![]()
.
Inderdaad, maar tering 19 vakkenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heeft dat gozertje vreemde ogen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het niet vanaf het begin gezien, is hij dat gastje in een zwart pak?
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Fleur over loverboys, is ze daar slachtoffer van geworden?
Welke vakken heeft hij niet gedaan eigenlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef qonmann het volgende:
19 vakken ..da's wel erg veel
Waarschijnlijk tekenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke vakken heeft hij niet gedaan eigenlijk?
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef .txt het volgende:
Veel betere politicus dan Brinkman.
Daar erger ik me ook al de hele tijd aan.quote:
Nou goed, je kunt ook niks doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Domme muts die Fleur. Alsof dat wetsontwerp ook maar enig effect zou hebben.
Hey ! Niet aan Fleur komen! Zij houdt de PVV nog enigszins op het rechte pad.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
Domme muts die Fleur. Alsof dat wetsontwerp ook maar enig effect zou hebben.
Rechtse pad, bedoel je.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef .txt het volgende:
Hey ! Niet aan Fleur komen! Zij houdt de PVV nog enigszins op het rechte pad.
Die structuur is op zich vrij eenvoudig.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Heerlijk die partijstructuur van de PVV.
Andries is vast trots.quote:
Volgens mij kwam hij het zwaard brengen, maar daar hebben we nu Evert ten Napel voor terug gekregen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Christus is voor onze zonde gestorven en opgestaan: onthoud dat goed!
mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Gezever over de opgestane gristus.
Ik ben weg.
Dat valt wel mee toch. Hij is gewoon een beetje een nerd en saai, maar eng? Mwah.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een eng joch
Domme vraagquote:
MPquote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef EdgarD het volgende:
Het is een lieverd. Snap niet hoe hij als eng of bedreigend kan worden ervaren.
Wel interessant wanneer iemand met zo'n grote intelligentie diepgelovig is. Hij gaat naar Delft, ben benieuwd welke ontwikkeling hij gaat doormaken.
Maar hij blijft braaf bij zijn ouders wonen, dus hij zal vermoedelijk niet al teveel gekke dingen gaan doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef EdgarD het volgende:
Het is een lieverd. Snap niet hoe hij als eng of bedreigend kan worden ervaren.
Wel interessant wanneer iemand met zo'n grote intelligentie diepgelovig is. Hij gaat naar Delft, ben benieuwd welke ontwikkeling hij gaat doormaken.
Dat grote kruis om z'n nek doet me daar ernstig aan twijfelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is het best een aardige jongen hoor.
Yep. Maar sommigen hier vinden een ieder die enigszins religieus is al enorm eng. Daar zal het mee te maken hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Toad het volgende:
Volgens mij is het best een aardige jongen hoor.
Dat is in Delft inmiddels eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 22 juni 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
Hij gaat niet op kamers en verhuist gezellig met zijn ouders mee.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik zie net op Omroep Zeeland dat hij ook nog eens heel raar op zijn fiets stapt. Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang... Een bijzonder kind, en dat is het.
Het valt me op dat Knevel steeds godsdienstige uitstapjes probeert te maken en dat Thijs het daar dan weer redelijk snel vandaan trekt.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Matige uitzending.. Knevel begint met de dag irritanter te worden.
Maria Sharopova zwaait beide benen over de stang.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik zie net op Omroep Zeeland dat hij ook nog eens heel raar op zijn fiets stapt. Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang... Een bijzonder kind, en dat is het.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Hij zwaait zijn been niet achterlangs over zn fiets heen, maar voorlangs, over de stang...
Als het mijn stang is, vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef .txt het volgende:
[..]
Maria Sharopova zwaait beide benen over de stang.
Hij deed het, dus het kan blijkbaar...quote:
Op Het Gesprek ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef EdgarD het volgende:
Ik ga naar The Late Show om tijd tot herhaling Sportjournaal te overbruggen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik schat in dat hij geen negen voor gymnastiek had.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien doet hij ook aan turnen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Matige uitzending.. Knevel begint met de dag irritanter te worden.
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef EdgarD het volgende:
Ja, Het Gesprek. Ondanks Frits Barend kijk ik regelmatig. Simpele formats als 1-op-1, En Profile en Helden bevallen me.
Herhalingquote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef .txt het volgende:
Die Robin Williams!!!
"Ik wil de naam van m'n anesthesist nog noemen, maar hij was zo goed dat ik het niet meer weet."
Bij mij is Het Binnenhof van Jaïr favoriet...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:49 schreef EdgarD het volgende:
Ja, Het Gesprek. Ondanks Frits Barend kijk ik regelmatig. Simpele formats als 1-op-1, En Profile en Helden bevallen me.
Dat zijn inderdaad precies de programma's op Het Gesprek die ik ook altijd kijk. Via de vodcast overigens, dus ze hebben qua kijkcijfers en advertentie-inkomsten zeer weinig aan me.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.
Ligt aan je kabelproviderdinges denk ik, maar bij mij (Ziggo) met Euronews.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar delen ze ook alweer de zender mee?
Ik heb UPC, maar het is idd het kanaal van Euronews, thanks. Vaak vergeet ik gewoon dat Het Gesprek er ook nog is terwijl ze best aardige programma's hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ligt aan je kabelproviderdinges denk ik, maar bij mij (Ziggo) met Euronews.
Wat een debiele en stompzinnige opmerking.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat grote kruis om z'n nek doet me daar ernstig aan twijfelen.
Er komt weer een klapper van een 1op1 aan: Theodor Holman en Prem Radhakishun.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:52 schreef Wopper1 het volgende:
Zeker! 1 op 1 en het binnenhof van Jair zijn zeer vermakelijk.
Die is al uitgezonden volgens mij, in een ander programma omdat er maar twee minuten beeld was. Of is er een nieuwe opname geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Er komt weer een klapper van een 1op1 aan: Theodor Holman en Prem Radhakishun.
Dat wordt vuurwerk.![]()
![]()
Hoho, niet zo jaloers.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
Als dat mijn zoon was schopte ik hem drie keer per dag de trap op en af.
Dat kun je ook zeggen van Liesbeth Kamerling, Victoria Koblenko, Mariko Peeters, Marianne Thieme e.d..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:29 schreef Keepertje8 het volgende:
''Meisje dat VWO doet... bepaald niet achterlijk dus.''
Waarmee ze al meteen verraad dat de meerderheid van die meiden inderdaad zo dom als het achtereind van een koe zijn. Stukje opvoeding is dat hoor.
- wat ga je nu doen?quote:
Godsdienst maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:09 schreef koningdavid het volgende:
Weer een christelijke intellectueel in aantocht.
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef .txt het volgende:
Heftig.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
Inlevingsvermogen van een dooie marmot die Knevel
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.quote:
Hij mag daar toch een paar vragen over stellen in plaats van het direct voetstoots aan te nemen. Heeft te maken met journalistiek en niet met gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.
De bekende Zaanse verhoor methode.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat mensen op een gegeven moment alles bekennen om onder de psychische druk van hun verhoorders uit te komen.
Natuurlijk mag hij daar naar vragen, maar de manier waarop was gewoon stotend. Zo oppervlakkig, vraag eens door, van de hak op de tak... Ik vind hem zeer zwak bij emotionele zaken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij mag daar toch een paar vragen over stellen in plaats van het direct voetstoots aan te nemen. Heeft te maken met journalistiek en niet met gebrek aan inlevingsvermogen.
Ik stoorde me er niet aan, maar dat wil niet zeggen dat er niet iets in kan zitten. Ik stoor me bij Knevel meer aan zijn neiging om lettergrepen in te slikken en zijn gekunstelde bruggetjes naar het geloof.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij daar naar vragen, maar de manier waarop was gewoon stotend. Zo oppervlakkig, vraag eens door, van de hak op de tak... Ik vind hem zeer zwak bij emotionele zaken.
Goedele vind ik ook wel geinig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
Volgens mij is dit de enige Belg die ik graag op tv zie.
De OMG, welke omroep is dat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
OMG... NMO geeft geen openheid van zaken.
Hee das nieuw..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
OMG... NMO geeft geen openheid van zaken.
Want daar weet u alles van, meneer Knevel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef Apogist het volgende:
die baas van nio en nmo is wel vermakelijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef Lkw het volgende:
Ik denk... dat we nu weer een erectiestoornisfilmpje krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |