Hij mag juist wel in Frankrijk koersen, maar niet in Italië...quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:26 schreef Tommeke het volgende:
Smeets lult, er is geen rechter die heeft gezegd dat hij niet gesnoven heeft. En vorige week reed Boonen nog in Frankrijk
Jij hebt het liefst ordequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef byah het volgende:
Wat een irritante uitzending, 2 haantjes, en 2 presentatoren die geen overwicht kunnen houden
Dat maakt juist een uitzending leuk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:33 schreef byah het volgende:
Wat een irritante uitzending, 2 haantjes, en 2 presentatoren die geen overwicht kunnen houden
Dat Sjuulgeval overtreffen is onmogelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:36 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is Mart Smeets extreem vervelend.
Oja er steekt weer iemand z'n kop boven 't maaiveld uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:36 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat is Mart Smeets extreem vervelend.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oja er steekt weer iemand z'n kop boven 't maaiveld uit
Inderdaad. Er leeft bijvoorbeeld ook nog steeds de opvatting onder het grote publiek, dat voetballers niet gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef Corkscrew het volgende:
Mooi dat Mart er ook wat andere sporten bijhaalt. Inderdaad belachelijk dat juist een sport die, hoewel dopinggebruik er veelvoorkomend is, er wat aan probeert zo bekritiseerd wordt. Op de lijst van Fuentes was volgens mij ook maar een kwart wielrenner. Maar van de rest van de namen op die lijst is nooit iets bekend geworden, of in ieder geval niet uitgebreid in de media gekomen.
De Russen zijn er trots op. Goed gedaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
De man die het toch maar voor elkaar heeft gekregen, Het Museum !
Chapeau
En nog wel een man met een aardappel in zijn strot, Hulde!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
De man die het toch maar voor elkaar heeft gekregen, Het Museum !
Chapeau
Dat hij het voor elkaar heeft gekregen..zo knapquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
De Russen zijn er trots op. Goed gedaan
Nee tuurlijk mag dat wel...er heerst op Fok alleen wel zo'n sfeertje...excuusquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
![]()
Zijn manier van antwoorden staat me niet aan.
Volgens jou mogen mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken geen kritiek krijgen?
Die zet ik bij mn favorietenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Check voor de gein de Twitterpagina van Nico Dijkshoorn eens
Misschien is het wat begrijpelijker als je bedenkt dat hier een schietpartij tussen maffioso aan voorafgegaan is? Dan kan ik me best voorstellen dat je als omstander eerst je eigen huid wilt redden, zeker als je geen idee hebt wát er precies gaande is en wat de achtergrond van het slachtoffer is. Het blijkt nu wel een onschuldig slachtoffer te zijn, maar ik denk dat je in zo'n situatie eerst jezelf wilt redden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef Comedylocal het volgende:
Moest wel even schrikken bij die man die werd neergeschoten een vrouw die helpt en de anderen lopen weg. Shame..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Blijft geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef GauloisesB. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |